abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93385408
Blank, rijk, lang, makkelijk doelwit...
Je bent natuurlijk ook stom als je je in die landen niet zelf bewapent dan wel laat beveiligen...

Blijkbaar strafte "God" voor hun werk daar en vond hij die zendingsdrang genoeg. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 27 februari 2011 @ 15:00:44 #52
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93391071
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
Blank, rijk, lang, makkelijk doelwit...
Je bent natuurlijk ook stom als je je in die landen niet zelf bewapent dan wel laat beveiligen...

Blijkbaar strafte "God" voor hun werk daar en vond hij die zendingsdrang genoeg. :D
kenianen zijn vaak ook aardig lang, die reden kun je dus weglaten. O-)

mijn (adoptie)ouders is in alle keren dat ze ontwikkelingslanden bezochten nog nooit wat gebeurd. Soms is het dus stomme toeval. Het had ook rijke zwarte kenianen kunnen gebeuren, maar daar hoor je hier niks over. In Moskou loop ik meer gevaar om vermoord te worden dan in kenia, alleen maar ook omdat ik er anders uitzie. Dit was een ordinaire roofmoord

En jij zou met bewapend en al bijv. op safari gaan, en met elke stap die je zet 6 bewakers om je heen. Geloof je hetzelf :D
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_93395435
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:00 schreef BruinBeertje het volgende:
En jij zou met bewapend en al bijv. op safari gaan, en met elke stap die je zet 6 bewakers om je heen. Geloof je hetzelf :D
Lijkt me leuk. :Y Die beveiligers zijn ook handig als zo'n beest besluit dat hij een slechte dag heeft.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_93396490
Nog niemand die reageert op mijn post met het nieuwsartikel??

Wat had deze vrouw anders kunnen doen na die vroegere roofoverval/verkrachting van de Nederlandse vrouwen in Kenia?

Of is het weer een geval van "Dat zal mij toch niet treffen, maar de ander wel"
pi_93399575
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef vergezocht het volgende:
Nog niemand die reageert op mijn post met het nieuwsartikel??

Wat had deze vrouw anders kunnen doen na die vroegere roofoverval/verkrachting van de Nederlandse vrouwen in Kenia?
Geen idee, maar jij hebt vast wel een mening. Voordat je met bewaking aankomt, er zijn meerdere bronnen die melden dat er ook een bewaker gewond is geraakt.
quote:
Of is het weer een geval van "Dat zal mij toch niet treffen, maar de ander wel"
Vast niet.
pi_93400121
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Light het volgende:

[..]

Geen idee,
[..]

Vast niet.
Maar je reageert toch ? Of wou je reageren om te zeggen dat je het niet weet? :')

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Light het volgende:

[..]

Geen idee, maar jij hebt vast wel een mening. Voordat je met bewaking aankomt, er zijn meerdere bronnen die melden dat er ook een bewaker gewond is geraakt.

[..]

Ja ik heb wel een mening en dat is mijn goed recht.

Maar goed, laten we het wel over die bewaking hebben.

Je stelt dat een bewaker is gewond geraakt.

Dat is dan toch geen bewaking? Als je bewaker je niet kan bewaken dan heb je hem niet voldoende bewapend of had je gewoon niet voldoende bewakers. Dus er is altijd iets fouts dat je gedaan hebt. In Foktaal noemen we dat

pi_93400347
Een beetje je geloof opdringen in ruil voor onderdak enzo :S
Maar goed triest verhaal natuurlijk
I woudn't believe in a god, who would send me to hell if I didn't.
pi_93400852
Daarom, gewoon terugschieten.
pi_93401010
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef Salvad0R het volgende:
Daarom, gewoon terugschieten.
And ask questions later. ^O^
pi_93435241
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Westerse landen in Afrika? Verduidelijk die even voor mij. En nee, niet vooral als je blank bent. Wat jij hoort zijn de gevallen dat er een blanke bij betrokken is. Dit is namelijk wel relevant voor de westerse media waaraan jij onderhevig bent. Dat er een Keniaan in Kenia is vermoord, is voor Nederland geen nieuws. Vergis je daar niet in.
ITA ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom je daar heen gaat om te helpen aangezien dat continent reddeloos is verloren door hun eigen stommigheid. Laat ze daar lekker wegrotten dat stel ondankbare honden :r
Zeg me dat dit een grap is :')
  maandag 28 februari 2011 @ 13:03:20 #61
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_93436274
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

ITA ^O^

[..]

Zeg me dat dit een grap is :')
Jij denkt dat je daar zomaar rond kan lopen?
O)))
pi_93446545
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:00 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

kenianen zijn vaak ook aardig lang, die reden kun je dus weglaten. O-)

mijn (adoptie)ouders is in alle keren dat ze ontwikkelingslanden bezochten nog nooit wat gebeurd. Soms is het dus stomme toeval. Het had ook rijke zwarte kenianen kunnen gebeuren, maar daar hoor je hier niks over. In Moskou loop ik meer gevaar om vermoord te worden dan in kenia, alleen maar ook omdat ik er anders uitzie. Dit was een ordinaire roofmoord

Natuurlijk is dit een ordinaire roofmoord en natuurlijk horen we het wel als er een Nederlander vermoord is en niet als het een Keniaan is. Het is immers Nederlands nieuws. Lijkt me logisch.

Je moet in 3e wereldlanden altijd wat meer oppassen als rijke westerling. Volgende week zit ik in Caracas, de gevaarlijkste stad ter wereld. :D
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 28 februari 2011 @ 18:38:35 #63
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93451238
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit een ordinaire roofmoord en natuurlijk horen we het wel als er een Nederlander vermoord is en niet als het een Keniaan is. Het is immers Nederlands nieuws. Lijkt me logisch.

Je moet in 3e wereldlanden altijd wat meer oppassen als rijke westerling. Volgende week zit ik in Caracas, de gevaarlijkste stad ter wereld. :D
Caracas, ik wil ooit ook es richting latijns-amerika (vakantie ) :P

Ik dacht dat mexico-city gevaarlijker was, ik hoop dat je levend terugkomt. Verder vind ik het erg lief van zendelingen (vaak té gelovige mensen) dat ze zoveel doen en er weinig voor terugkrijgen. Ik vraag me af wat er met al die weeshuizen gaat gebeuren
*O* *O* *O*
pi_93452068
Daders zullen nooit opgepakt worden.
pi_93453275
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Caracas, ik wil ooit ook es richting latijns-amerika (vakantie ) :P

Ik dacht dat mexico-city gevaarlijker was, ik hoop dat je levend terugkomt. Verder vind ik het erg lief van zendelingen (vaak té gelovige mensen) dat ze zoveel doen en er weinig voor terugkrijgen. Ik vraag me af wat er met al die weeshuizen gaat gebeuren
Vanaf de zomer woon ik er waarschijnlijk (Bogota, Colombia)...

DF heb ik niets meegemaakt, behalve dan dat ik in mijn halloweenoutfit (pretty scary indeed) door 20 taxi's geweigerd werd... _O-

Ben nooit bang, en Caracas ga ik zeker overleven (beveiligd transport :D ) maar het is wel degelijk link natuurlijk. De week erna Rio, ook al zo'n lekkere reputatie. :D

maandag 28 februari 2011 @ 19:59:13 #66
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93456497
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:54 schreef vergezocht het volgende:
Daders zullen nooit opgepakt worden.
tuurlijk wel, de enige reden wanneer de politie niks doet als ze geld krijgen. Deze gasten belanden zeker in de gevangenis
*O* *O* *O*
pi_93456582
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

tuurlijk wel, de enige reden wanneer de politie niks doet als ze geld krijgen. Deze gasten belanden zeker in de gevangenis
En hoe weet de politie precies wie het gedaan heeft? :')
  maandag 28 februari 2011 @ 20:00:52 #68
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93456595
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vanaf de zomer woon ik er waarschijnlijk (Bogota, Colombia)...

DF heb ik niets meegemaakt, behalve dan dat ik in mijn halloweenoutfit (pretty scary indeed) door 20 taxi's geweigerd werd... _O-

Ben nooit bang, en Caracas ga ik zeker overleven (beveiligd transport :D ) maar het is wel degelijk link natuurlijk. De week erna Rio, ook al zo'n lekkere reputatie. :D
Rio :P , doe maar weer! waarom ga je daar wonen eigenlijk, woont daar familie van je? :D
*O* *O* *O*
  maandag 28 februari 2011 @ 20:02:13 #69
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93456668
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef vergezocht het volgende:

[..]

En hoe weet de politie precies wie het gedaan heeft? :')
forencisch sporenonderzoek, what else :')
*O* *O* *O*
pi_93456797
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

forencisch sporenonderzoek, what else :')
En waarom denk je dat sporenonderzoek altijd in 100% of de gevallen tot het vinden van de dader leidt? :')
pi_93458235
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Rio :P , doe maar weer! waarom ga je daar wonen eigenlijk, woont daar familie van je? :D
Nee, ik ga in heel Latijns-Amerika op zoek naar het zwarte goud... 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dinsdag 1 maart 2011 @ 09:25:10 #72
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93479006
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik ga in heel Latijns-Amerika op zoek naar het zwarte goud... 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O-) :P
*O* *O* *O*
pi_93517743
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:05 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
Een beetje je geloof opdringen in ruil voor onderdak enzo :S
Maar goed triest verhaal natuurlijk
Meer lijkt het erop:

quote:
De 69-jarige Nederlandse missionaris Cor S., die tot 2009 bisschop was in Kenia, is beschuldigd van seksueel misbruik van minderjarigen. Nadat de beschuldigingen bekend werden, is hij door het Vaticaan met vervroegd emeritaat gestuurd, officieel om gezondheidsredenen. Dat bevestigt Fons Eppink, overste van de Nederlandse regio van de congregatie van Mill Hill in Oosterbeek.
http://www.stopkinderseks(...)uldigd-van-misbruik/

By the way:
quote:
"Wat deed pedofiel Robert M. in Kenia?"
In 2008 vertrok Robert M. naar Kenia om daar vrijwilligerswerk te doen in een weeshuis in de buurt van Nairobi.
http://www.gezond24.nl/vi(...)obert-m-in-kenia.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')