liefde kan blind zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe kan je een leuke tijd hebben met iemand die je heeft geslagen, drugsverslaafd is geweest en schulden heeft gehad ???
Op je 22e al vastzitten aan een partner die je geslagen heeft, (diep) in de schulden zit en een verslavingsverleden/probleem heeft lijkt mij no way to live. Ik raad je dan ook van harte aan deze jongen te dumpen en nu je nog jong en (hopelijk voor jou) mooi bent iets van je leven te maken. Genoeg vissen in de zee enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Honey-Lips het volgende:
Hallo iedereen,
Ik weet het, misschien hebben jullie dit soort verhalen meer gelezen op het forum ik wil alleen de mening van anderen. Of deze nu goed of slecht is zijn. Ik kom er zelf niet meer uit, en mijn twijfels lijken mijn leven over te nemen.
Ik ben nog niet heel oud, maar denk dat dit de moeilijkste keuze van mijn leven gaat zijn.
Maar misschien ook de beste..
Laat ik beginnen te zeggen dat ik voor een moeilijke tweesprong sta.. Als ik de ene weg in sla, heb ik een relatie. Die al 7 jaar duurt tot nog toe. Heel wat meegemaakt samen.. Van zijn drugsproblemen tot slaan aan toe, ook zijn schulden helpen niet mee.
Daar tegenover is hij een hele lieve jongen met een best goed karakter.
De laatste 2 jaar is hij gestopt met alle drugs en ook slaan is niet meer gebeurt.
Nu alles zo achter de rug is, heeft hij nog steeds die schulden waar ik erg mee zit.
Dit zijn alleen zijn keuze´s geweest waardoor hij nu zo in de schulden zit. Ik heb hem wel degelijk gewaarschuwd en vaak deed hij dit soort dingen tegen mijn zin in. Waardoor wij dus nu totaal geen huis kunnen kopen. Dat is best jammer..
Ik denk dat door al die jaren heen, wij meer slechte als goede tijden gekend hebben, maar ach hij is mijn aller eerste vriend. Wij zijn al vanaf de middelbare school samen, en het lijkt alsof het vlammetje langzaam dooft. Van elke dag op de bank hangen en net zolang wachten tot ik iets onderneem. Nooit initiatief tonen voor niets. En ontzettend eigenwijs en lui!
Ok.. Ok.. ik kan er soms ook wat van! haha.. Maar werk dan ook de hele week keihard en studeer momenteel aan de Pabo.
Ik wil ontzettend graag iets van mijn leven maken, en het lijkt en voelt alsof ik alleen maar ouder van deze jongen wordt. Ik ben 22 jaar, en hoor nog wat te maken van mijn leven ipv als een getrouwd stel samen op de bank te zitten. En echt waar.. heb alles proberen te ondernemen om die oude gevoelens terug te krijgen maar ik denk dat daar al teveel voor is stuk gemaakt..
Ook een verschikkelijke schoonmoeder speelt daar een rol in helaas.
Mijn andere weg die ik kan inslaan, heb ik vlinders!! Ontzettende vlinders.. en kan er echt niets aan doen! Ik zou ze liever niet hebben want dat zou de keuze erg gemakkelijk maken.
Ik ken deze jongen 3 jaar, en er is altijd een grote klik geweest tussen ons.
Alsof ik de ware vond, toen ik hem eenmaal leerde kennen toen het een tijdje uit was tussen mij en mijn vriend.
Ik ben van de 7 jaar, 3 keer uit deze relatie gestapt en iedere keer terug gekrabbeld.
Er is nooit iets tussen ons gebeurt, en nu nog niet.
Ik heb altijd gezegd, dat ik mijn partner eerder zou vertellen dat ik het niet meer trek en nooit zal vreemdgaan.. maar moet me de laatste tijd toch betrappen op bepaalde fantasien haha.
Ook deze jongen is niet perfect. Zeker niet, maar dat ben ik natuurlijk ook niet.
Over (bijna) alle dingen denken wij hetzelfde. Ook sluit alles in onze levens met elkaar aan. Wat ik met mijn huidige vriend niet heb. Deze jongen staat mij met open armen op te wachten, met allerlei leuke herinneringen aan hem, en de tijd die we samen doorbrengen. En ja, dat blijft echt normaal, samen een filmpje kijken. Hij heeft mij duidelijk laten weten voor mij te willen gaan, en me overal mee naar toe te willen nemen, en dat ik het niet moet pikken om met me eigen te laten sollen. En dat als ik niet gelukkig ben, er niet in te moeten blijven hangen.
Maar heb toch ook hele leuke tijden met mijn huidige vriend meegemaakt, maar de vlinders die ik voel en de enorme passies die we samen delen in onze vrije tijd voelt het voor mij als mijn ware soulmate. Dat wil niet zeggen dat ik dit nooit heb gevoelt voor mijn huidige vriend. Maar in de afgelopen 3 jaar is hij zo veranderd. Wel heeft hij alles voor me over, en staat altijd voor me klaar.. Maar het lijkt alsof ik bij hem een deel mis. Een stukje.. Tja.. Passie, en echte liefde hoort niet zo te voelen.. toch? Ik weet het allemaal niet meer.. Laten we zeggen dat de twijfels er al jaren zijn.. Ook voordat ik de nieuwe jongen leerde kennen, wist ik al dat dit ooit zou gebeuren.. Eenmaal uit elkaar, altijd uit elkaar.
De dingen die ik graag veranderd wil zien, veranderen altijd voor even. En daarna zitten we weer zoals we zaten. Zelf heb ik er al van alles aangedaan om dingen beter te maken, en echt tijd voor elkaar vrij te maken, maar toch voelt het meer als een hele goede vriend.. of broer.. Waar je heel veel van houdt, en totaal niet kwijt wilt, maar de echte relatie tussen man en vrouw is er dan niet.
Pfff.... Wordt er zelf moe van!
Ik sta voor deze moeilijke keuze, en ben al zovaak terug gekrabbeld..
En durf eigenlijk niet meer weg.. uit angst misschien voor het nieuwe en het enge..
Ik bedoel.. Ik weet nu wat ik heb maar nooit meer wat ik krijg.
Wie kan mij een beetje bijstaan, en me advies geven in deze lastige kwestie...
Sorrie voor het ellendig lange verhaal!! Maar moest echt even mijn hart luchten..
Voel me best stom op dit moment.. Dat ik hier niet eens meer een heldere kijk op kan hebben, en langzaam de realiteit verlies lijkt het..![]()
Alvast bedankt!
![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op je 22e al vastzitten aan een partner die je geslagen heeft, (diep) in de schulden zit en een verslavingsverleden/probleem heeft lijkt mij no way to live. Ik raad je dan ook van harte aan deze jongen te dumpen en nu je nog jong en (hopelijk voor jou) mooi bent iets van je leven te maken. Genoeg vissen in de zee enzo.![]()
Als dit de enige redenen zijn die je echt kan verzinnen vraag ik me af wat je in godsnaam nog doet bij die waardeloze zak hooi die je nu je vriend noemt. Heel veel slechter kan je het niet treffen, dus waar ben je eigenlijk bang voor?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Honey-Lips het volgende:
En durf eigenlijk niet meer weg.. uit angst misschien voor het nieuwe en het enge..
Ik bedoel.. Ik weet nu wat ik heb maar nooit meer wat ik krijg.
[/b]
ik heb dat even voor je opgelost.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef Honey-Lips het volgende:
Zo! Dat gaat vlot..
Haha, het was niet mijn bedoeling om het volledig bold te maken.
Foutje![]()
Klopt het als ik denk dat jouw vriend je een beetje als vanzelfsprekend ziet? zoals het meubilair ofzo. Zo van het is er dus ik hoef toch geen moeite meer voor haar te doen?quote:Maar het klopt inderdaad dat ik soms het gevoel heb dat dit gewoon niet werkt.
En nog even voor de duidelijkheid, ik heb hem altijd naar zijn mening gevraagd en heb hem ook altijd gezegd dat hij vooral zichzelf moest blijven alleen dan zonder alle narigheid.
Hij verteld constant dat hij van me houdt en bij me wilt zijn en niets liever wilt dan een nieuwe start voor ons.
Maar dat zegt hij nu al 5 jaar, en ik heb het gevoel dat mijn energie op is om ervoor te vechten.. En ik wil ook niet direct een andere relatie in. Ook die andere jongen weet dat, en dringt zich verder niet aan.
Maar ik denk dat onze karakters veel beter bij elkaar passen.
Het blijft gewoon moeilijk.
7 jaar is niet niks inclusief 4 jaar samenwonen, en iedere keer zijn baan verliezen en alles op mij neer komt, met mijn eenvoudige salaris.
Text message break up, meer is hij niet waardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef Honey-Lips het volgende:
Zo! Dat gaat vlot..
Haha, het was niet mijn bedoeling om het volledig bold te maken.
Foutje![]()
Maar het klopt inderdaad dat ik soms het gevoel heb dat dit gewoon niet werkt.
En nog even voor de duidelijkheid, ik heb hem altijd naar zijn mening gevraagd en heb hem ook altijd gezegd dat hij vooral zichzelf moest blijven alleen dan zonder alle narigheid.
Hij verteld constant dat hij van me houdt en bij me wilt zijn en niets liever wilt dan een nieuwe start voor ons.
Maar dat zegt hij nu al 5 jaar, en ik heb het gevoel dat mijn energie op is om ervoor te vechten.. En ik wil ook niet direct een andere relatie in. Ook die andere jongen weet dat, en dringt zich verder niet aan.
Maar ik denk dat onze karakters veel beter bij elkaar passen.
Het blijft gewoon moeilijk.
7 jaar is niet niks inclusief 4 jaar samenwonen, en iedere keer zijn baan verliezen en alles op mij neer komt, met mijn eenvoudige salaris.
Dat is toch moeilijk. Maar je doet het omdat je van elkaar houdt. Maar ik denk dat de koek ooit op is.
Want ik wil wel dolgraag verliefd op hem zijn, maar het is meer een houden van, en als hij dan ook nog is best saai blijkt te zijn valt het allemaal niet mee.
Thanx!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ik heb dat even voor je opgelost.
[..]
Klopt het als ik denk dat jouw vriend je een beetje als vanzelfsprekend ziet? zoals het meubilair ofzo. Zo van het is er dus ik hoef toch geen moeite meer voor haar te doen?
Dat karakter kun je omzeilen. Niet meer in discussie gaan maar eisen stellen. Baan houden, kappen (compleet) met drugs en laat hem eens per maand iets leuks voor je regelen. En hou rekening met dat er gewoon teveel gebeurd kan zijn om nog verder te kunnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef Honey-Lips het volgende:
[..]
Thanx!![]()
Inderdaad.
Het zit maar te zitten, en tv te kijken.
Ik ben zelf een jonge aantrekkelijke meid, die verder niet alleen zou komen te zitten.
Maar ik wil iedereen kansen geven, maar ondanks dat hij nu wel hard werkt, en zijn best een beetje doet met het stoppen van drugs en lief voor me wil zijn, voel ik er niets meer voor.
De ene keer wel, andere keer niet.
Iedereen om mij heen vind mijn vriend wel veranderd en dat is hij ook.
Alleen qua karakter lijken wij zo anders te zijn..
En vind ik hem anders leuk zeg maar.
Zijn persoonlijkheid is altijd leuk, vriendelijk en aardig geweest.
Maar zijn karakter is soms hatelijk, overdreven kinderachtig en ontzettend eigenwijs.
Lekkerquote:En wil echt niet overkomen als een meid die altijd ontevreden is hoor!
Ben met kleine dingetjes ook gelukkig..
En ik ben ook niet perfect, en kan soms ook het bloed onder iemands zijn nagels vandaan halen haha.
Er is iets gebeurt toen we 5,5 jaar gingen met elkaar, we kregen ruzie om mijn eigen geld, waar hij drugs van wilde kopen en hij pakte me de hele tijd beet, en wil van hem wegkomen rende van de trap met mijn hakken en gleed uit en viel vol met mijn hoofd tegen een trede en de deur.
Ik lag daar op de grond en voelde me heel eng. In plaats dat hij vroeg hoe het was, pakte hij eerst het geld uit mijn zak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |