ben jij eigenlijk een medium dan??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK WIST DAT DAT DE TT ZOU WORDEN !!!
Ik laat jullie een lijstje invullen met dingen die jullie graag lusten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sushi![]()
mag ik dan iets anders Dees ?
het lijkt er soms wel opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een medium dan??
Char!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK WIST DAT DAT DE TT ZOU WORDEN !!!
nah... was gewoon een beetje voorspelbaar toch?quote:
hmmmm stichting AAP zou ook wel wat kunnen gebruiken, hoeven ze nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik wil een paar miljard en dan koop ik kusten en regenwouden op om voor de beestjes te behouden.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Maar eerst op vakantie en een hoerenfeest
Ik vind het maar niets. Ik koop tegen die tijd dat het echt doorgevoerd is wel een goedkope Chinese kloon.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel het verschil tussen een echte e-reader zoals de Kindle en bijvoorbeeld een iPad.
De laatste is voor alles behalve het lezen van boeken in mijn geval 'beter' maar de Kindle wint toch wel als het gaat om het doornemen van documenten en lezen van boeken.
Een scheiding heeft toch niets met het erfrecht te maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo, je kunt maar beter een goed plan hebben bedacht voordat je wint of erft.
De Noord-Afrikaanse kust schijnt tegenwoordig ook weer erg goedkoop te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik wil een paar miljard en dan koop ik kusten en regenwouden op om voor de beestjes te behouden.
O joh, misschien krijgt Juud wel een negertje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Dementor het volgende:
Vandaag met een Kindle mogen spelen, best een leuk ding maar ik mis kleur.
voor 10 miljoen ken je d'r ook wel een paar kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
O joh, misschien krijgt Juud wel een negertje.
Wedden dat je het wel zou doen? Dan ben je zou overrompeld dat je hem gewoon bij je op de bank laat zitten, echt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
is het erg hebberig als ik niemand gewoon geld geef en alles zelf hou![]()
ja ach dat is niet aan ons besteed hoor, en als winston voor me deur zou staan met een vette sjek komt ie er toch bij mij niet in, laat staan dat ik met me hoofd op tv ga, zie me al zitten gemaakt blij doen als ik 10 miljoen heb gewonnen
Pietje licht je wel even op of in!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef spuitje het volgende:
Een huis aan een zonnig strand, een werkster en nooit meer zelf hoeven koken. Dus eigenlijk wil ik ook wel een kok. En de kinderen allemaal een leuk bedragje. Van 10 miljoen moet dat kunnen toch?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
voor 10 miljoen ken je d'r ook wel een paar kopen
nee hoor echt niet, meen ik echt ga toch niet met zo een engerd op me bank zitten, en dan zit hij met een armoedig bosje bloemen te zwaaien, nee echt niet er komt geen cameraploeg bij me binnen. duw die enveloppe maar gewoon door de brievenbus doet de belastingdienst ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wedden dat je het wel zou doen? Dan ben je zou overrompeld dat je hem gewoon bij je op de bank laat zitten, echt!
Dat met je kop op TV lijkt me ook niet handigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
is het erg hebberig als ik niemand gewoon geld geef en alles zelf hou![]()
ja ach dat is niet aan ons besteed hoor, en als winston voor me deur zou staan met een vette sjek komt ie er toch bij mij niet in, laat staan dat ik met me hoofd op tv ga, zie me al zitten gemaakt blij doen als ik 10 miljoen heb gewonnen
dat had ik dus ook, maar dat staat in het vorige topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahahaaa ik zie het nu pas er staat kindle.
Ik las kindje
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een scheiding heeft toch niets met het erfrecht te maken?
[..]
Ja mop daar stond mijn pc nog op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat had ik dus ook, maar dat staat in het vorige topic
Als je op tv komt ben je direct de sjaak.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat met je kop op TV lijkt me ook niet handig![]()
maar als Winston de camera buiten laar krijgt ie wel koffie heuren
een gebakkie ken er ook wel vanaf als ie 10 miljoen komt brengen
en allemaal mensen die je ''van vroeger kende'' komen je ineens feliciterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je op tv komt ben je direct de sjaak.
De hele buurt stuurt je bedelbrieven...
Je had het toch dat je vooraf een goed plan moet hebben als je wint of erft en FANN had het alleen over scheidingen.quote:
Die brengen we naar Teun. Kan hij lekker op stoken in de winter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
De hele buurt stuurt je bedelbrieven...
Het ging toch ook over het winnen van?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je had het toch dat je vooraf een goed plan moet hebben als je wint of erft en FANN had het alleen over scheidingen.
Hij heeft al genoeg aan zijn notes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die brengen we naar Teun. Kan hij lekker op stoken in de winter.
ohh dat zal ik helemaal niet willen, zijn niet voor niks mensen van *vroeger*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en allemaal mensen die je ''van vroeger kende'' komen je ineens feliciteren![]()
stond toen ook in dat artikel van de panorama.
hahahahaquote:
Weken zijn ze aan het jekkeren vanaf half 8. Gister oordopjes gekocht. En nu is het stil. Ik werd er serieus compleet gestoord van. De héle dag herriequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Polen zijn lekker, die doen er ook weken over en als ze weg zijn blijkt dat ze nog de helft niet gedaan hebben en met een beetje pech hebben ze ook nog eens je tv gejat Maar mijn tv staat er nog
Of je zet een privélegertje op in al dat soort landen waar ze apen uit het wild jatten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm stichting AAP zou ook wel wat kunnen gebruiken, hoeven ze niet
te wachten tot ik dood ben
ja maar dan moet je er wel verstand van hebben enzo...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Of je zet een privélegertje op in al dat soort landen waar ze apen uit het wild jatten.
Oh kan het ook wel met een aantal zogenaamde 'mensen' , lees het bericht op de site van de Telegraaf maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar dan moet je er wel verstand van hebben enzo...
ik zou wel een paar van die ''stropers'' zelf een koppie kleiner willen maken
eigenlijk, beter dat ik dat niet met mijn eigen ogen ga zienword ik
serieus errug agressief van en dat heb ik zelden...
deze zeker ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh kan het ook wel met een aantal zogenaamde 'mensen' , lees het bericht op de site van de Telegraaf maar.
Afschuwelijk.
Dat bedoel ik dus ook. En die expertise huur je gewoon, genoeg kerels die kunnen schieten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar dan moet je er wel verstand van hebben enzo...
ik zou wel een paar van die ''stropers'' zelf een koppie kleiner willen maken
eigenlijk, beter dat ik dat niet met mijn eigen ogen ga zienword ik
serieus errug agressief van en dat heb ik zelden...
Yup.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze zeker ...
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Kenia__.html?p=1,1
hmmm toch maar eens een staatslot kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook. En die expertise huur je gewoon, genoeg kerels die kunnen schieten.
Nee ik zat net te denken, wat vind ik ook alweer van christenen die in Derde-Wereldlanden zieltjes winnen onder het mom van hulp. Maar toen dacht ik, laat ik die discussie nou maar niet aangaan, ik moet nog etenquote:
Beestachtig gewoon wat ze met die mensen hebben uitgehaald.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik zat net te denken, wat vind ik ook alweer van christenen die in Derde-Wereldlanden zieltjes winnen onder het mom van hulp. Maar toen dacht ik, laat ik die discussie nou maar niet aangaan, ik moet nog eten
arme kindjes ook, voor de rest van je leven een traumaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beestachtig gewoon wat ze met die mensen hebben uitgehaald.
Mja, natuurlijk. Maar zendelingen zouden moeten weten dat ze een risico lopen als ze in primitieve of zeer afwijkende omgevingen hun werk gaan verrichten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beestachtig gewoon wat ze met die mensen hebben uitgehaald.
True.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, natuurlijk. Maar zendelingen zouden moeten weten dat ze een risico lopen als ze in primitieve of zeer afwijkende omgevingen hun werk gaan verrichten.
As we speak! Gebruik 'm elke dag.quote:
En voor je het weet zit je met 50 verkochte Bunkers en heb je 200 miljoenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Dementor het volgende:
Of een maand lang de Bunker laten draaien gewoon omdat het kan.
Hmm... Fann, is er iets wat je ons wilt vertellen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga het nog 1 keer zeggen, die Griek is dit hele weekend heel druk bezig met zn vrouw verhuizen en zulks
Kan het me voorstellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef Copycat het volgende:
Oh, en ben echt klaar met SST. Vandaag nog een keer geprobeerd, maar ik versta de helft en begrijp nog minder.
Hak op de tak, halve verhaallijnen en dan roept die al onverstaanbare stem iets en wordt ie overstemd door een deuntje. Ook genieten van ergertelevisie heeft grenzen.quote:
Is allemaal waar. Aan die harde muziek over de stem of de stream heen ergerde ik me in het begin al zo. En het is ook niet zo dat je goed bij wordt gepraat als je minder hebt gekeken, want ik begreep er niet alles van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hak op de tak, halve verhaallijnen en dan roept die al onverstaanbare stem iets en wordt ie overstemd door een deuntje. Ook genieten van ergertelevisie heeft grenzen.
Het is echt vreselijk slordig allemaal. Vandaag was ook weer een wonderbaarlijk slechte uitzending op elk gebied.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hak op de tak, halve verhaallijnen en dan roept die al onverstaanbare stem iets en wordt ie overstemd door een deuntje. Ook genieten van ergertelevisie heeft grenzen.
Toch vond een paar dagen geleden vrijwel iedereen dat ze de uitsluiting had verdiend door haar opstelling.quote:
Die van vandaag duwde me idd over de edge. Tenenkrommend. Ik heb het echt geprobeerd, maar kon me er zelfs niet toe zetten erover te lullen in het desbetreffende topic. Dat zegt veel, zo niet alles.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is echt vreselijk slordig allemaal. Vandaag was ook weer een wonderbaarlijk slechte uitzending op elk gebied.
Alleen Cynthia was liev
Dat vond ik een naar geval groepsgedrag. Net als nu met die Alex.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
Toch vond een paar dagen geleden vrijwel iedereen dat ze de uitsluiting had verdiend door haar opstelling.
Maar ik heb heel wat streamers zien schrijven dat ze het had verdiend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vond ik een naar geval groepsgedrag. Net als nu met die Alex.
Er heerst een hele nare groepsdynamiek in het huis daar. Als er een paar mensen besluiten dat jij de pispaal bent is er ook gelijk niemand meer om een hand toe te steken. Sommige mensen doen actief mee met het uitsluiten van diegene, anderen hopen buiten schot te blijven en houden zich op de vlakte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch vond een paar dagen geleden vrijwel iedereen dat ze de uitsluiting had verdiend door haar opstelling.
Ik ook idd. En nu ook weer met die gozer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
Maar ik heb heel wat streamers zien schrijven dat ze het had verdiend.
Ze lijken het zelfs na twee weken ook nog steeds technisch niet onder de knie te hebben. Daar heb ik nu helemaal genoeg van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van vandaag duwde me idd over de edge. Tenenkrommend. Ik heb het echt geprobeerd, maar kon me er zelfs niet toe zetten erover te lullen in het desbetreffende topic. Dat zegt veel, zo niet alles.
Dat krijg je als je teveel van hetzelfde laken een pak bij elkaar zet. Niemand denkt buiten de paadjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er heerst een hele nare groepsdynamiek in het huis daar. Als er een paar mensen besluiten dat jij de pispaal bent is er ook gelijk niemand meer om een hand toe te steken. Sommige mensen doen actief mee met het uitsluiten van diegene, anderen hopen buiten schot te blijven en houden zich op de vlakte.
Zwarte vrouwen en reality-series lijken een slechte combinatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb heel wat streamers zien schrijven dat ze het had verdiend.
Dit heb je eerder gezegd, wie was het ook alweer in de laatste BB UK?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zwarte vrouwen en reality-series lijken een slechte combinatie.
Ife.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit heb je eerder gezegd, wie was het ook alweer in de laatste BB UK?
Je moet ook niet naar die uitzendingen kijken. Zonde van je tijd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vond ik een naar geval groepsgedrag. Net als nu met die Alex.
Bob vertelde gisteren hij was gebeld voor hulp, 2 half uur later werd hij gewoon zo hoppa weer afgebeld, echt toch een rare bedoening daar in portugal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze lijken het zelfs na twee weken ook nog steeds technisch niet onder de knie te hebben. Daar heb ik nu helemaal genoeg van.
Toch zijn we in de minderheid, want er wordt dag en nacht druk over geschreven daarginds. En ik heb ook best lang gedacht dat het aan mezelf lag dat ik er niet warm voor kon lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
heb vandaag nog geen 1 keer de stream aangeslingerd, en de tv uitzending volg ik al helemaal niet vind er echt helemaal niks aan.
Ik heb nog geen haags gehoord hoor Juud.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb de afgelopen week heel wat gezien omdat ik vakantie had, dan is t af en toe wel leuk om naar te kijken.
Ik erger me vooral aan 4 mensen aan tafel die 2 gesprekken voeren.
Mensen die hun zender niet goed hebben.
Mensen die fluisteren.
Mensen die geluid maken, tikken, door een gespreek heen blaten, trommelen.
Mensen die de hele dag rondhangen en liggen (Guido)
Dat stomme Haagse gebler...
Ze moesten ze maar eens een beetje gaan opvoeden en sancties geven als ze zich niet gedragen zoals het hoort.
de mannen Coos,die blerren het de hele dag ik erger me er ook groen en geel aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog geen haags gehoord hoor Juud.
Van wie denk jij dan dat hij/zij haags praat?
Dat geblaat van Guido en Servio, of is dat geen Haags? (of poging tot)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog geen haags gehoord hoor Juud.
Van wie denk jij dan dat hij/zij haags praat?
Dat werd zo goed gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja. Die was leuk.
Maar het was dan ook een leuke BB. Wat een contrast met SS.
poging tot, en Lekkah roepen de hele dag op zijn haagsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat geblaat van Guido en Servio, of is dat geen Haags? (of poging tot)
ik lees wel af en toe vooral COS zitten een stelletje halve garen tussen waar ik wel om moet lachen. maar echt volgen nee sinds eergister al niet meer, snap er ook steeds niks van, gesprekken en wordt overstemd door gegil en geschreeuw gewoon niet te volgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zijn we in de minderheid, want er wordt dag en nacht druk over geschreven daarginds. En ik heb ook best lang gedacht dat het aan mezelf lag dat ik er niet warm voor kon lopen.
Ik heb hierbij het gevoel dat ze ook echt niet beter kunnen met wat ze in huis hebben qua expertise. Alsof er een stel knuppeltjes van 23 achter de camera's en in de regie staan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werd zo goed gemaakt![]()
In ieder geval deden zij wel hun best en dat idee heb ik bij SS helemaal niet terwijl dat toch het minste is wat je als kijker zou mogen verwachten.
Dat groen en geel is wel toepasselijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de mannen Coos,die blerren het de hele dag ik erger me er ook groen en geel aan.
Whut ???quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... Fann, is er iets wat je ons wilt vertellen?
In de COS wordt ook de helft van de tijd maar wat geraden over wat er gebeurt of wordt gezegd. Gewoon omdat het slecht te verstaan is en slecht wordt gefilmd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees wel af en toe vooral COS zitten een stelletje halve garen tussen waar ik wel om moet lachen. maar echt volgen nee sinds eergister al niet meer, snap er ook steeds niks van, gesprekken en wordt overstemd door gegil en geschreeuw gewoon niet te volgen
Gelukkig, hij zet je dus niet op straat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut ???![]()
Wie is dat??
nah... voorzover ik weet ben ik niet aan het verhuizen
Meer een slappe poging tot.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat geblaat van Guido en Servio, of is dat geen Haags? (of poging tot)
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:44 schreef Copycat het volgende:
I'll pour some liquor on SST's grave!
Niet te veel, natuurlijk. Witte wel wa da kost?
Later!
Ik heb vandaag een uitleg en excuus gekregen dat het zo is gelopen. Dat vind ik netjes en daarmee is voor mij de zaak klaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bob vertelde gisteren hij was gebeld voor hulp, 2 half uur later werd hij gewoon zo hoppa weer afgebeld, echt toch een rare bedoening daar in portugal.
ned 3 jiskefet moet er toch wel om lachen
nah... nee hij heeft net nog in zijn pauze gebeld dat ie kaasbroodjes gaat makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig, hij zet je dus niet op straat.
Bob als ze die reddingsboei niet grijpen zijn ze echt dwaas daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uitleg en excuus gekregen dat het zo is gelopen. Dat vind ik netjes en daarmee is voor mij de zaak klaar.
Ik heb aangeboden een presentatie van een uur te geven aan de programma verantwoordelijken waarmee ik kan aangeven waarom en welke verbeteringen er voor zorgen dat het programma succesvoller wordt.
We zien wel of ze daar gebruik van willen maken
"De Makers van Big Brother", ik hoor de ronkende tekst zo nog in m'n hoofd. De makers van BB konden wel een verhaal vertellen, in Portugal lukt ze dat maar héél zelden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hierbij het gevoel dat ze ook echt niet beter kunnen met wat ze in huis hebben qua expertise. Alsof er een stel knuppeltjes van 23 achter de camera's en in de regie staan.
netjes en hoop dat ze gebruik van je gaan makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uitleg en excuus gekregen dat het zo is gelopen. Dat vind ik netjes en daarmee is voor mij de zaak klaar.
Ik heb aangeboden een presentatie van een uur te geven aan de programma verantwoordelijken waarmee ik kan aangeven waarom en welke verbeteringen er voor zorgen dat het programma succesvoller wordt.
Ongetwijfeld kun jij ze het een en ander leren. Het is de vraag of het nog op tijd komt en of ze in staat zijn het in de praktijk te brengen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat lekker, ik heb ook wel weer zin in iets.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... nee hij heeft net nog in zijn pauze gebeld dat ie kaasbroodjes gaat maken
dus dat ik niet teveel moet eten![]()
ik ga straks een klein beetje eten, anders hou ik het niet vol
Zijn het wel de makers van BB? Hoe kan het dan dat ze het nu zo allerbelabberdst doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"De Makers van Big Brother", ik hoor de ronkende tekst zo nog in m'n hoofd. De makers van BB konden wel een verhaal vertellen, in Portugal lukt ze dat maar héél zelden.
Of ze dat ook zelf zien is me niet helemaal duidelijk, vandaag herhaalden ze doodleuk een stukje van een item waar ze de hoofdpersoon helemaal niet in beeld hadden.
nou? van wie dan ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
Wie niet van mij houd verdiend het leven niet.
van wie is deze uitspraak
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
Khadafi, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
Laat hem maar snel martelaar worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... dat zegt genoeg !
ik zei toch al het is een Mongool
"Dit programma kan niet floppen."quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn het wel de makers van BB? Hoe kan het dan dat ze het nu zo allerbelabberdst doen?
FANN is af en Coos mag door naar de volgende rondequote:
ik zit het net te lezen, ik had het effe in google gegooid...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN is af en Coos mag door naar de volgende ronde
Ik drukte eerder maar mijn belletje deed het nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt supergestoord is die gast, gevaarlijk gestoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zit het net te lezen, ik had het effe in google gegooid...![]()
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)het-leven-niet.dhtml
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik drukte eerder maar mijn belletje deed het niet
Wat kan ik winnen heksie??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is toch niet gready als ik voor die 10 miljoen kies?quote:
Je slaat nu wel een zoen van heks af....weet je zeker dat je dan niet de mispoes krijgt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is toch niet gready als ik voor die 10 miljoen kies?
Zo iemand zou voor mij de moeite niet waard zijn verder....Mn huis en mn leven uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik stond dus net wel te denken wat je zou doen als zo toevallig via Fok erachter
komt dat je vent met iemand anders rommelt![]()
dus nieuwe vraag voor het volgende topic ...
dus wat je zou doen dan heh...
nadat je uiteraard eerst zijn ogen in zijn kop hebt gedrukt, zijn tong eruit hebt
gesneden en zijn kop eraf hebt gerukt![]()
maar wat daarna???
sjezus... nee dan ben je wel ver heenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Checkjeman.nl
Misschien is dit wat voor je?
Had tot gisteren of zoiets nog een vaag streampje wat ik kon volgen, Peeet1. Maar die is inmiddels ook hatstikke dood. Dus voor mij geen SST meer.quote:
ff verder lezenquote:
Zo ver als ik de mijn ken, zou er dan toch niks aan te doen zijn,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo iemand zou voor mij de moeite niet waard zijn verder....Mn huis en mn leven uit
Waar hebben jullie het in godsnaam over????quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef Dementor het volgende:
Hij laat zich niet uit het veld slaan en zet dus door.
Bob was gisteren gebeld voor hulp bij SST in portugal, 2 half uur later werd ie zo afgebeld de randdebielen, zo wordt het nooit wat met dat hele SSTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in godsnaam over????
ow.. jah.. dat weet ik nog, maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze het hier hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bob was gisteren gebeld voor hulp bij SST in portugal, 2 half uur later werd ie zo afgebeld de randdebielen, zo wordt het nooit wat met dat hele SST
Thanks manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef Dementor het volgende:
Hij laat zich niet uit het veld slaan en zet dus door.
Ja jullie ook prettige paasdagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:26 schreef Laysa het volgende:
Beste mensen,
van hier de beste wensen.
Veel plezier en tot ziens.
Bloemen vind ze niets, bewust niet gedaan. Maar 't is goed gekomen. Ze had een bedelarmband gekregen en ik heb haar gelijk meegesleept naar de juwelier. Haar een bedeltje uit laten zoeken en heel sneaky zelf een tweede bedel erbij gekocht (wel natuurlijk van die tweede ¤ 10.- afgedongenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
Ik vind een bloemetje geven of krijgen wel leuk. Is zo gekocht en je laat er toch mee zien dat je iets voor de ander over hebt zonder dat je je suf moet piekeren.
Ik zag net het staartje van Henk Kamp. Die lul wil uitkeringsgerechtigde ouders financieel afhankelijk maken van werkende en inwonende kinderen (ouders krijgen dan minder uitkering)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
Hoi, maar eens P&W live kijken, ben moe.
Ja ik heb het ook gezien en moest een beetjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag net het staartje van Henk Kamp. Die lul wil uitkeringsgerechtigde ouders financieel afhankelijk maken van werkende en inwonende kinderen (ouders krijgen dan minder uitkering)![]()
Dan ben je niet een lul, maar een überlul als je dat type maatregelen in je koker hebt.
Ik moet bij dit type VVD maatregelen altijd gelijk denken aan VVD adept Pietje Puk. Hij lijkt mij een aardige en redelijk sociale vent en vraag mij dan af "Hoe kan zo'n knul in Godsnaam op zo'n partij stemmen, waar ging het fout"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gezien en moest een beetje![]()
Remlof zou ook P&W kijken dus die heeft het ook gezien maar is nog niet boven water.
Straks heeft ie zich teveel opgewonden en ligt ie nu op de intensive care.![]()
Ik moest ook gelijk aan dat misbaksel van een Hoogervorst denken die ook namens de VVD een van de sociale verworvenheden tot op de grond toe afbrak. Van de VVD moeten we het hebben hier in NL.
De enige overeenkomst die ik kan ontdekken is dat zowel Hitler als Muammar Abu Minyar al-Gaddafi redelijk gestoord waren aan het einde van hun loopbaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
Op België nu wordt er een paralel getrokken tussen een knettergek Khadaffi in zijn wanhoop en Hitler in de laatste dagen van Berlijn waar Adolf ook niet de 300.000 burgers wilde evacueren met de woorden: we moeten keihard zijn.
Het ging ook over dat gestoorde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De enige overeenkomst die ik kan ontdekken is dat zowel Hitler als Muammar Abu Minyar al-Gaddafi redelijk gestoord waren aan het einde van hun loopbaan.
De rest van de omstandigheden vind ik zo wezenlijk anders dat ik geen overeenkomsten kan zien
Tsja Pietje!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet bij dit type VVD maatregelen altijd gelijk denken aan VVD adept Pietje Puk. Hij lijkt mij een aardige en redelijk sociale vent en vraag mij dan af "Hoe kan zo'n knul in Godsnaam op zo'n partij stemmen, waar ging het fout"![]()
Dat krijg je met macht, vooral met absolute macht. Het corrumpeert en je wordt er vanzelf een beetje gek van en het einde van het liedje is dat je gaat doordraaien.quote:
Dat laatste dus. Maar wat wil je, als je tientallen jaren met jaknikkers om je heen leeft. Iedere vorm van realiteit is na verloop van tijd zoek.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat krijg je met macht, vooral met absolute macht. Het corrumpeert en je wordt er vanzelf een beetje gek van en het einde van het liedje is dat je gaat doordraaien.
Ja, onbegrijpelijk dat het kan en nog meer onbegrijpelijk dat veel mensen uiteindelijk hun eigen ongeluk tegemoet rennen, steeds harder en sneller zo het lijkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:28 schreef Coos het volgende:
En als ik daaronder dan dan post: nee Pietje Amerikaanse toestanden, dan hoor je hem daar niet meer over. Dus ik vraag me af of hij het allemaal wel een beetje kan overzien!
Ja, moet je dat hoofd zien en die ogen die erin staan. Die gast spoort niet. Maar ik volg je advies wel op, kom daar niet of zo min mogelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
Hier nog een met zulke pretenties![]()
[COS#199] Waar het morgenochtend gezellig moet gaan worden.
Ik ga lekker nog even lezen op bed en morgen op tijd de boodschappies doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, moet je dat hoofd zien en die ogen die erin staan. Die gast spoort niet. Maar ik volg je advies wel op, kom daar niet of zo min mogelijk.
Slaap lekker, ik ga ook zo plat, zit nog even lekker muziek te luisteren en wat te browsen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga lekker nog even lezen op bed en morgen op tijd de boodschappies doen.
Teun
en weer een kwaliteitspost van joyce---quote:
[RLS SC #1061] Het rookt!quote:
[RLS SC #1067] Verkrachten kadavers op beeld.quote:
[RLS] SC#1141 Wijntje, brandje, bedtijdjequote:
quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Tamoil__.html?p=28,1quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:38 schreef hondjes het volgende:
Wat ik niet snap, dat al die gasten eerst 30 jaar getolereerd en financieel betaald worden
door de VS en nu ineens blijken het gekken te zijn, nu van Gadaffi wisten we dit wel, maar van de rest
werd toch weinig gezegd.
Ineens breken er spontaan onlusten uit, de wereld staat erbij en kijkt erna, en vervolgens komen
er waarschijnlijk nieuwe puppets aan de macht.
En zo wordt de olie vanzelf weer toegangkelijk voor het westen, iedereen blij, de auto rijdt weer, of
de mensen in die landen dan nog zo blij zijn en niet opnieuw bedrogen worden, maakt de meeste weinig uit, pompen jongens, die olie moet er komen voor een schappelijke prjs, koste wat het kost.
Wie zal er uiteindelijk het meeste verdiend hebben aan deze revoluties, dat zien we wel weer over een paar jaar.
Is er iemand staande bij?quote:
Ja, want dat is ook echt de schuld van de VVDquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:28 schreef Coos het volgende:
Tsja Pietje!!!Die plaatst hier in het topic na het zien van een documentaire over Guantanamo Bay de opmerking, "noord Koreaanse toestanden".
![]()
En als ik daaronder dan dan post: nee Pietje Amerikaanse toestanden, dan hoor je hem daar niet meer over. Dus ik vraag me af of hij het allemaal wel een beetje kan overzien!
wel, de boekhouder is het blijkbaar niet eens met mijn keuze, want hij kent het systeem niet en kan mij niet helpen met opstarten en als er iets mis gaat.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
wel, de boekhouder is het blijkbaar niet eens met mijn keuze, want hij kent het systeem niet en kan mij niet helpen met opstarten en als er iets mis gaat.
hij belde daar gisteren overen met meneer hier, die er geen verstand van heeft, maar die zei..hoe ga je dat doen.
nu dacht ik,,eigenwijze kerel, ik bepaal zelf wel wat ik koop en was behoorlijk chaggi.![]()
toen ik weer kalm was, dacht ik, ergens heeft hij wel gelijk, maar dan komt steeds weer boven..ik bepaal zelf, dus nu zit ik in conflict met mezelf..wat te doen..
maar misschien heeft hij hem ondertussen besteld.
Tuurlijk staat het internet vol met tips en trucs en als je zo ver wilt gaan kom je er zelfs met Ubuntu ook nog wel. De vraag is natuurlijk of hondjes zich daarin (zo ver) wil verdiepen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:58 schreef Dementor het volgende:
Je laat toch zeker niet de boekhouder bepalen wat voor laptop je koopt?
Het internet staat vol met tips en trucs en er zijn nog altijd genoeg gebruikers die je verder willen helpen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef hondjes het volgende:
KORTOM , IK ZEUR...... maak het mezelf moeilijk.
Maar dat gevoel gaat niet weg van, neem toch gewoon die mac.
vrouwen, altijd wat![]()
valt soms niet mee te leven
.
quote:als je maar niet gaat lopen zuchten en kreunen, omdat je er niets mee kan..
Weet je hondjes ik bemoei me er verder mee hoor, maar ik zou je wel één belangrijke vraag stellen. Waarom wil je een Mac, uhhhh, laat ik het anders formuleren omdat die nieuwe Mac's tegenwoordig dezelfde processoren gebruiken als de zeg windows notebooks, namelijk de i5 en i7 processoren. Waarom wil je het besturingssysteem van Apple, i.p.v. Windows, waarbij windows min of meer de standaard is in computerland en Apple min of meer een buitenbeentje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:48 schreef hondjes het volgende:
Noord-Korea begint ook al ..
Heb wel onderzoek gedaan naar hoe het werkt en je kan iemand thuis laten komen van Apple om de boel op te starten en de progammas erop te laten zetten.
Dacht altijd handig om te weten![]()
en dan even aanleren niet te zuchten als meneer in de buurt is...
Opstarten? kwestie van aanzetten, taal selecteren, naam en invoeren, wifi wachtwoord invoeren en klaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef hondjes het volgende:
Maar wie start dat ding op, dat wordt dus een probleem.
of niet![]()
heb trouwens nog nooit een boekhouder gezien, die niet eigenwijs is.
JIAN ..niet lachen
Misschien is dat het antwoord wel? Dat je een mac wilt omdat het dan makkelijker kiezen is. Dan hoef je je verder niet te verdiepen in mogelijkheden. Maar dat verdiepen komt dan later wel als je de mac eenmaal hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef hondjes het volgende:
Ik kan er echt geen goed antwoord opgeven.
.
Je hebt gelijk, maar nu een goed alternatieve computer , met gewoon windows, lijkt me ook de beste oplossing.
dus was al bij Asus en die andere aan het kijken, maar zegt me allemaal niets, dan weet ik niet wat er
een goede is met 17.3 inch.
I
Ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik weet niet of er wel een gelijk is. Het is gewoon een keuzequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef hondjes het volgende:
Ik kan er echt geen goed antwoord opgeven.
.
Je hebt gelijk, maar nu een goed alternatieve computer , met gewoon windows, lijkt me ook de beste oplossing.
dus was al bij Asus en die andere aan het kijken, maar zegt me allemaal niets, dan weet ik niet wat er
een goede is met 17.3 inch.
I
Snijbrander, zo'n grotequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huiskamervraag, hoe krijg je ijzerdraad doormidden zonder knijptang en zonder je vingers te breken?
Gewoon doordraaien tot het breekt of is het daar te dik voor?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huiskamervraag, hoe krijg je ijzerdraad doormidden zonder knijptang en zonder je vingers te breken?
Ja dat was de vingers-breken-optiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef Dementor het volgende:
Gewoon doordraaien tot het breekt of is het daar te dik voor?
Dan zou je het nog heen en weer kunnen buigen tot het breekt.
Natuurlijk, ik pak 'm er ff bijquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien is dat het antwoord wel? Dat je een mac wilt omdat het dan makkelijker kiezen is. Dan hoef je je verder niet te verdiepen in mogelijkheden. Maar dat verdiepen komt dan later wel als je de mac eenmaal hebt![]()
Ik zou voor een Dell gaan, gewoon omdat de reclame's zo leuk zijn!
Dat gaat 'm idd wordenquote:
En dan net als bij Home Improvement; Hargh, Hargh, Hargh roepen hèquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, ik pak 'm er ff bij.
Daar heb je dan mazzel aan gehad, en bovendien vallen gouden bedels nog wel binnen het budget dat je had uitgetrokken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bloemen vind ze niets, bewust niet gedaan. Maar 't is goed gekomen. Ze had een bedelarmband gekregen en ik heb haar gelijk meegesleept naar de juwelier. Haar een bedeltje uit laten zoeken en heel sneaky zelf een tweede bedel erbij gekocht (wel natuurlijk van die tweede ¤ 10.- afgedongen) en die heb ik haar na het etentje, tijdens het dessert gegeven.
Slim. Wellicht krijg je er ook nog een bakkie troost bij.quote:
Zonde hoor. En eigenlijk is het ook wel tekenend voor de populariteit van het programma dat er op ustream of justin niet meer mensen zitten die het doorgeven. Je ziet dan enkelen ermee begonnen zijn, maar het weer hebben laten vallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had tot gisteren of zoiets nog een vaag streampje wat ik kon volgen, Peeet1. Maar die is inmiddels ook hatstikke dood. Dus voor mij geen SST meer.
Ik woon op een etage zeg maar, al die spullen heb ik nietquote:
stukje hout eronder, scherp schroevendraaiertje op de draad, klein tikje met de hamer op het schroevendraaiertje, voilaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik woon op een etage zeg maar, al die spullen heb ik niet.
Jij woont toch in Gouda?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tja, dan hangt het ervan af hoeveel je op wilt offeren. Een keukenmes? Zet het mes erop, hou het goed vast en sla erop met iets zwaars tot het ijzer doormidden is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je er lang genoeg op kauwt gaat ie ook doormidden, pluspunt daarbij bovendien is, dat je tandarts er ook nog gelukkig van wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:00 schreef Laysa het volgende:
Je kan zelfs met een schaar eindeloos blijf knippen....echt aan het eind van de dag is ie kapot![]()
Maar je kan natuurlijk ook gewoon even de fiets op gaan en er 1 kopen....samen met ander goed gereedschap....Voor je het weet heb je een ijzerzaagje nodig
ja en als jij gewoon zegt dat je op je gezichtje bent gevallen wordt het vast nog wel vergoedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je er lang genoeg op kauwt gaat ie ook doormidden, pluspunt daarbij bovendien is, dat je tandarts er ook nog gelukkig van wordt
Ik ga nooit naar de kapper, want ik woon op een etage .....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat ik zo maar even ga aankleden...wil al weken naar de kapper maar het komt er maar niet van
Blote handen jwtz, als je gereedschap niet kan hanteren heb je 't dus ook niet nodigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:01 schreef Laysa het volgende:
En wat een stom argument...ik woon op een etage....Neeeeeeeeeeeeeeeee Jaaaaaaaaaaaaaa want dan heb je geen gereedschap nodig.....man man man en hoe verdedig jij jezelf als er wordt ingebroken?
Als je anderen voor je laat klussen en die brengen gereedschap mee heb je inderdaad niets nodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:01 schreef Laysa het volgende:
En wat een stom argument...ik woon op een etage....Neeeeeeeeeeeeeeeee Jaaaaaaaaaaaaaa want dan heb je geen gereedschap nodig.....man man man en hoe verdedig jij jezelf als er wordt ingebroken?
Owja....Goed argumentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kapper, want ik woon op een etage .....
Ik heb die zin 3 x gelezen maar ik snap je niet.....wat loop je dan te janken om een tang....Je hebt toch je blote handjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blote handen jwtz, als je gereedschap niet kan hanteren heb je 't dus ook niet nodig.
Pietje echt waar, er zijn tegenwoordig mensen die op 12 hoog in een flat wonen en gewoon een kniptangetje in huis hebben, geloof het of nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blote handen jwtz, als je gereedschap niet kan hanteren heb je 't dus ook niet nodig.
Ieder z'n vak, niks mis mee. Paar weken geleden heb ik bij m'n broer een halve dag besteed om z'n pc en foto's te redden. Samen kunnen we de wereld aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je anderen voor je laat klussen en die brengen gereedschap mee heb je inderdaad niets nodig.
Ah...is dat een sneer...want het meeste klussen doen we zelf...alleen geen elektriciteit aanleggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je anderen voor je laat klussen en die brengen gereedschap mee heb je inderdaad niets nodig.
zozo toemaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja en als jij gewoon zegt dat je op je gezichtje bent gevallen wordt het vast nog wel vergoed![]()
Piet is een zeur
pms ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owja....Goed argument![]()
[..]
Ik heb die zin 3 x gelezen maar ik snap je niet.....wat loop je dan te janken om een tang....Je hebt toch je blote handjes![]()
Nog een sneerquote:
uiteraard, maar Piet woont nog maar net op zichzelf en blijkbaar krijgt ie nog sokken en wat douchespul van sinterklaasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:09 schreef Laysa het volgende:
Kom op....je hebt toch op zn minst een hamer en schroevendraaiers en een tang in huis.
Ik had zelfs een accu boor
Ik vind je zo. . .eh. . .er bovenop zeg maarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie pietje?![]()
Ik heb nergens last van![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef Disana het volgende:
In elk geval hoeven mensen voor Piets verjaardag niet om een cadeautje verlegen te zitten.
Ja ik ben uitgeslapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind je zo. . .eh. . .er bovenop zeg maar
Wat hap je fijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
gut wat een mr en mrs perfect zijn we weer met z'n allen
Ik heb geen broer en toen ook nog geen zwager, stond er wat betreft het ophangen van een plankje of het doorknippen van ijzerdraad alleen voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Ik moest laatst een waterpomptang hebben. Kleinste kreng kostte me al iets van 18 Euro. Maar hij is wel mooi oranje. Ik vind mijn gereedschapskist daarmee, en met een verdwaalde hamer, twee schroevendraaiers en een lading ondefinieerbare schroeven, prima gevuld.
Ik heb niet voor niks een broer en een zwager. Kom, kom.
Ik voel je dus, Piet.
Ook geen vrienden die je voor dat karretje kon spannen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef Marrije het volgende:
Ik heb geen broer en toen ook nog geen zwager, stond er wat betreft het ophangen van een plankje of het doorknippen van ijzerdraad alleen voor
Een waterpomptang is duur. Pietje heeft een combinatietang nodig, die koop je voor nog geen 5 euro bij de Gamma.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Ik moest laatst een waterpomptang hebben. Kleinste kreng kostte me al iets van 18 Euro. Maar hij is wel mooi oranje. Ik vind mijn gereedschapskist daarmee, en met een verdwaalde hamer, twee schroevendraaiers en een lading ondefinieerbare schroeven, prima gevuld.
Ik heb niet voor niks een broer en een zwager. Kom, kom.
Ik voel je dus, Piet.
Ik vond het ook wel ok om dat zelf te doen, bestekrekje ophangen op mn studentenkamerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook geen vrienden die je voor dat karretje kon spannen?
Scheelt ook dat ik en twee linkerhanden en geen geduld heb en best hulpeloos kan kijken als de klusnood aan de vrouw is.
Ik was laatst dan ook wel erg trots dat ik een lekkende kraan helemaal zelf van een nieuw leertje heb voorzien. Met mijn kekke oranje Bahco waterpomptangetje.
Of je leent het allemaal van Willem!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Een waterpomptang is duur. Pietje heeft een combinatietang nodig, die koop je voor nog geen 5 euro bij de Gamma.
Als ik klus zet ik altijd dub-reggae op, daar blijf ik relaxed bij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:33 schreef Disana het volgende:
Ik kon vroeger best wel veel zelf, maar nooit zonder gevloek en getier. Heb er wel heel veel gereedschap aan overgehouden.
Hihi, nee ik erger me meestal dood aan reggae na een minuut of tienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik klus zet ik altijd dub-reggae op, daar blijf ik relaxed bij.
Weet jij wel wat dat kost??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan van de week zelf een knijptang kopen, je zult het nog wel vaker nodig hebben.
Dit juweeltje kwam ik vannacht weer tegenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef Copycat het volgende:
Oe: hier moest ik vannacht zo om lachen:
Waar een gesprek over Fantasy Island 'Ze plane, ze plane!' al niet toe leidt.
Dat laten wij doorgaans doen, maar we hebben toch een beetje gereedschap. Je zou maar een klusboer moeten laten komen om ik noem maar wat heel doms; een ijzerdraadje te knippen dan ben je heel wat duurder uit dan het zelf doen als je de tang hebt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huh? richting jullie? nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah...is dat een sneer...want het meeste klussen doen we zelf...alleen geen elektriciteit aanleggen
Het was een vraag.....geen constateringquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huh? richting jullie? nee.
Maar wel grappig dat je het zo ziet.
Dat betwijfel ik in dit geval.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was een vraag.....geen constatering
Als je wat over hebt kan je dan als noodpakketje naar Piet sturenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:54 schreef Dementor het volgende:
Ik moet ook nodig eens de schuur opruimen, gereedschap sorteren etc.
Een schroevendraaier achter glas, alleen in noodgevallen inslaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je wat over hebt kan je dan als noodpakketje naar Piet sturen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een schroevendraaier achter glas, alleen in noodgevallen inslaan.
Het was zilverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je dan mazzel aan gehad, en bovendien vallen gouden bedels nog wel binnen het budget dat je had uitgetrokken.
Je had hem even kunnen verhitten met je gasstel Pietje. Dat breekt wat gemakkelijker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toch heen Pandora?? Want die zijn inderdaad achterlijk duur!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het was zilver![]()
En nee, het viel absoluut niet binnen het budget, vandaar dat ik ook aan het afdingen ben geweest om de schade not iets te beperken
Zo'n Russisch poppetje (ben de naam even kwijt) was ¤ 49,-, die heb ik voor ¤ 39,- kunnen krijgen en een rondje met een steen d'r in, die was ook ¤ 39,-quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Toch heen Pandora?? Want die zijn inderdaad achterlijk duur!
Oei.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef Dementor het volgende:
Fons begint te hakken...
http://www.mediacourant.nl/?p=99124
Nou ja, verderop lees ik dat je nou ook weer niet een kapitaal hebt uitgegeven. En het was toch zeker mooi dat je toch nog iets kon vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het was zilver![]()
En nee, het viel absoluut niet binnen het budget, vandaar dat ik ook aan het afdingen ben geweest om de schade not iets te beperken
Oh ja. Toch jammer, als zo'n kenner dat zegt dan geloof ik ook wel dat het echt niet meer goed kan komen.quote:
Toch mooi dat mij iets aangereikt werd. Ik vind het ook lullig om met lege handen te komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, verderop lees ik dat je nou ook weer niet een kapitaal hebt uitgegeven. En het was toch zeker mooi dat je toch nog iets kon vinden.
Leuk nalezen dit topicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kapper, want ik woon op een etage .....
Ieder zijn smaakje natuurlijk en niets slechts over Apple (tenzij je PeterNB ernaar vraagt), maar over het algemeen kun je op meer plaatsen terecht als het om Windows gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen verstand van Windows, daarom was voor mij een Apple de beste keuze.
En zoals Coos zegt, een kut maakt je blutquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch mooi dat mij iets aangereikt werd. Ik vind het ook lullig om met lege handen te komen
Ik had natuurlijk de tip van Cc kunnen opvolgen en commitment kunnen geven, maar dat is nog veel duurder. Voor je het weet is je dure boekhouder bezig met het blokkeren van de aanschaf van dure computers.Die Hondjes, dat lijkt mij echt een nukkig sierpaard zo af en toe
Dat is waar. Maar sinds ik 'm heb, ben ik nooit meer boos op m'n computer geweest. Dat is mij de meerprijs wel waard.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ieder zijn smaakje natuurlijk en niets slechts over Apple (tenzij je PeterNB ernaar vraagt), maar over het algemeen kun je op meer plaatsen terecht als het om Windows gaat.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch mooi dat mij iets aangereikt werd. Ik vind het ook lullig om met lege handen te komen
Ik had natuurlijk de tip van Cc kunnen opvolgen en commitment kunnen geven, maar dat is nog veel duurder. Voor je het weet is je dure boekhouder bezig met het blokkeren van de aanschaf van dure computers.Die Hondjes, dat lijkt mij echt een nukkig sierpaard zo af en toe
Mooi. Nou moet ik zeggen dat de tijd dat we nog reden hadden er boos op te worden, al enige tijd in het verleden lijkt te liggen. Alles past prima in elkaar, geen blauwe schermen meer, al met al is het allemaal een stuk soepeler dan vroeger.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar sinds ik 'm heb, ben ik nooit meer boos op m'n computer geweest. Dat is mij de meerprijs wel waard.
Doen Hondjes, jij mag en kunt dat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef hondjes het volgende:
Kan ik altijd nog als kloon nemen..sierpaardje
Waarschijnlijk weet Pietje van meer dan de helft niet wat hij ermee kanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pietje moet gewoon even naar deze internetwinkel gaan en dit kopen
't Is goedkoop, ook niet echt goed en degelijk, maar heel prima voor huis- tuin- en keukenwerk.
[ afbeelding ]
ziet er niet slecht uit, al die dingen die ik erin zie zitten heb ik wel x3 keer in huisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is goedkoop, ook niet echt goed en degelijk, maar heel prima voor huis- tuin- en keukenwerk.
[ afbeelding ]
zoiets heb ik ook van mn vader gekregen toen ik op mezelf ging wonenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet genoeg, zolang het maar bij bèta blijftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet Pietje van meer dan de helft niet wat hij ermee kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |