ben jij eigenlijk een medium dan??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK WIST DAT DAT DE TT ZOU WORDEN !!!
Ik laat jullie een lijstje invullen met dingen die jullie graag lusten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sushi![]()
mag ik dan iets anders Dees ?
het lijkt er soms wel opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een medium dan??
Char!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK WIST DAT DAT DE TT ZOU WORDEN !!!
nah... was gewoon een beetje voorspelbaar toch?quote:
hmmmm stichting AAP zou ook wel wat kunnen gebruiken, hoeven ze nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik wil een paar miljard en dan koop ik kusten en regenwouden op om voor de beestjes te behouden.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Maar eerst op vakantie en een hoerenfeest
Ik vind het maar niets. Ik koop tegen die tijd dat het echt doorgevoerd is wel een goedkope Chinese kloon.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel het verschil tussen een echte e-reader zoals de Kindle en bijvoorbeeld een iPad.
De laatste is voor alles behalve het lezen van boeken in mijn geval 'beter' maar de Kindle wint toch wel als het gaat om het doornemen van documenten en lezen van boeken.
Een scheiding heeft toch niets met het erfrecht te maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo, je kunt maar beter een goed plan hebben bedacht voordat je wint of erft.
De Noord-Afrikaanse kust schijnt tegenwoordig ook weer erg goedkoop te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Disana het volgende:
Ik wil een paar miljard en dan koop ik kusten en regenwouden op om voor de beestjes te behouden.
O joh, misschien krijgt Juud wel een negertje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Dementor het volgende:
Vandaag met een Kindle mogen spelen, best een leuk ding maar ik mis kleur.
voor 10 miljoen ken je d'r ook wel een paar kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
O joh, misschien krijgt Juud wel een negertje.
Wedden dat je het wel zou doen? Dan ben je zou overrompeld dat je hem gewoon bij je op de bank laat zitten, echt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
is het erg hebberig als ik niemand gewoon geld geef en alles zelf hou![]()
ja ach dat is niet aan ons besteed hoor, en als winston voor me deur zou staan met een vette sjek komt ie er toch bij mij niet in, laat staan dat ik met me hoofd op tv ga, zie me al zitten gemaakt blij doen als ik 10 miljoen heb gewonnen
Pietje licht je wel even op of in!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef spuitje het volgende:
Een huis aan een zonnig strand, een werkster en nooit meer zelf hoeven koken. Dus eigenlijk wil ik ook wel een kok. En de kinderen allemaal een leuk bedragje. Van 10 miljoen moet dat kunnen toch?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
voor 10 miljoen ken je d'r ook wel een paar kopen
nee hoor echt niet, meen ik echt ga toch niet met zo een engerd op me bank zitten, en dan zit hij met een armoedig bosje bloemen te zwaaien, nee echt niet er komt geen cameraploeg bij me binnen. duw die enveloppe maar gewoon door de brievenbus doet de belastingdienst ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wedden dat je het wel zou doen? Dan ben je zou overrompeld dat je hem gewoon bij je op de bank laat zitten, echt!
Dat met je kop op TV lijkt me ook niet handigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
is het erg hebberig als ik niemand gewoon geld geef en alles zelf hou![]()
ja ach dat is niet aan ons besteed hoor, en als winston voor me deur zou staan met een vette sjek komt ie er toch bij mij niet in, laat staan dat ik met me hoofd op tv ga, zie me al zitten gemaakt blij doen als ik 10 miljoen heb gewonnen
dat had ik dus ook, maar dat staat in het vorige topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahahaaa ik zie het nu pas er staat kindle.
Ik las kindje
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een scheiding heeft toch niets met het erfrecht te maken?
[..]
Ja mop daar stond mijn pc nog op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat had ik dus ook, maar dat staat in het vorige topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |