dat zijn er 11, wie weet de rest, want de prijs is zeer netjes naar mijn meningquote:•Beleef vele uren filmplezier! Deze DVD-box bevat 40 speelfilms, waaronder:
•Dirty Liar
•Farewell to the king
•Get well soon
•Honeymoon Vegas
•Illegally yours
•Liberty stands still
•The Big Kahuna
•The good thief
•The neverending story
•The Whole ten yards
•Wildflower
in de beschrijving staan al meerdere titels die ik wel leuk vind, daarom ook nieuwsgierig naar de rest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef eleusis het volgende:
Meestal zijn dit soort boxen niet zo'n succes...
het is een aanbieding die vandaag geldig is tot 24:00 uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb geprobeerd het te zoeken, maar tevergeefs. Ga er maar vanuit dat de films die genoemd worden, de betere zijn.
Ik raad je gewoon aan om naar de Blokker te gaan, dan kun je het zelf zien.
tsjah de ene persoon is een makkelijke kijker en de andere persoon die vind bijna geen één film goed.quote:
Ik heb ook zo'n geweldige 6-film box. Voorop groot een foto van SANDRA BULLOCK. Ze zit welgeteld 5 minuten in één van de films als "meisje dat gekidnapt wordt". Het is één van haar eerste filmpjes en ze heeft volgens mij niet eens een regel tekst behalve "NOOOOoooo".quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef gelly het volgende:
Het zijn vrijwel altijd verschrikkelijke b-films. Dan kijk je om het kijken.
nou volgens mij zij the neverending story,the whole ten yards en the big kahuna in elk geval geen b-films. Andere titels zijn me niet zo heel erg bekend...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef gelly het volgende:
Het zijn vrijwel altijd verschrikkelijke b-films. Dan kijk je om het kijken.
Die liggen ook gewoon in de knakenbak. Bespaar je 12,50.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef babipangang het volgende:
[..]
nou volgens mij zij the neverending story,the whole ten yards en the big kahuna in elk geval geen b-films. Andere titels zijn me niet zo heel erg bekend...
als die andere 29 titels barslecht zijn dan wel ja...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Die liggen ook gewoon in de knakenbak. Bespaar je 12,50.
Ja de ''goede'' films zetten ze neer maar de b-kutfilms noemen ze niet opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef babipangang het volgende:
[..]
nou volgens mij zij the neverending story,the whole ten yards en the big kahuna in elk geval geen b-films. Andere titels zijn me niet zo heel erg bekend...
To Die For. Zeker geen slechte film.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef babipangang het volgende:
Maar niemand die wat titels kan herkennen uit de afbeelding?
Thnx hij heeft een aardige beoordeling op moviemeter in elk gevalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef California het volgende:
[..]
To Die For. Zeker geen slechte film.
thnx, ach voor 50 cent per film kan het bijna niet fout zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef Muzzie het volgende:
Things You Can Tell Just by Looking at Her zie ik.
Goede (vrouwen)film met een geweldige scene waarin Ally BcBeal de kaarten legt voor Glenn Close.
Deze films zijn waarschijnlijk los allemaal heel goedkoop (Bart Smit) te krijgen.
Links boven is Hillary Duff, linksonder Courtney Cox.
To Die For is gewoon een Topfilm.
ach hij is besteldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:07 schreef koei het volgende:
Diezelfde box was bij de Bart Smit 10 euro als internetknaller (is nu op). Normale webprijs daar was 20 euro. Ik weet alleen dat er verder heel veel goedkope matige titels op stonden. Van die films van 10 voor 10 euro uit een aanbiedingsbak. Maar goed, met slechts vijf goede titels is het in principe al een prima deal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |