Droom verder... En al helemaal niet dit jaar met dit zwakke deelnemersveld.quote:Op maandag 28 februari 2011 03:20 schreef Theoden het volgende:
Zoveel moois dat ze kunnen sturen en dan komen ze met dit .... kansloos. Kan één van de eerste keren zijn dat Turkije de finale niet haalt.
Vorig jaar was toch wel een stuk commerciëler, moderner, frisser en werd MTV-achtig in beeld gebracht. Dit is ouderwetser en zal denk ik een minder breed publiek aanspreken...nee dit gaat never nooit winnenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Als ze vorig jaar 2e konden worden kunnen ze dit jaar winnen! Dit liedje is een stuk toegankelijker
Het liedje van 2008 was anders behoorlijk goed en vorig jaar was het liedje ook goed. 2009 daarentegen vond ik helemaal niks (en de jaren daarvoor keek ik nog niet).quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:10 schreef Boldface het volgende:
Ach, Turkije stuurt al jaren matige nummers, waarmee ze dankzij diaspora-voting toch steeds ver komen. Dit jaar is het eindelijk eens een klassering die ze verdienen, want het nummer was echt niet bijzonder. Niks rechtvaardigde een finaleplaats voor dit nummer.
Vooral kwaad op TRT dat ze niet iets beter wisten te vinden. Meeste Turken die ik heb gesproken vinden het terecht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef APK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze in Turkije zijn ontvangen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:06 schreef Greys het volgende:
Nederland, België, Duitsland en Frankrijk gaven Turkije altijd veel punten.
Die mochten vanavond niet stemmen en dat was meteen te merken.
Jaa een Turkse vriendin van mij zei ook dat ze het voorschut vond dat TRT de laatste jaren steeds slechte zangers stuurt, omdat ze het niet anders gewend zijn dat ze ieder jaar toch in de finale zitten. Hoop dat het volgend jaar beter komt, dit is volgens mij de eerste keer dat Turkije niet in de finale zit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:46 schreef Theoden het volgende:
[..]
Vooral kwaad op TRT dat ze niet iets beter wisten te vinden. Meeste Turken die ik heb gesproken vinden het terecht.
Dan heb jij nog nooit het songfestival gevolgd.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:22 schreef Nederturk het volgende:
Dit is zo'n lelijk nummer. Ze lijken, klinken en zien eruit als gay. Aangezien de gays één van de minderheden zijn hebben ze de finale terecht niet gehaald. Logica
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |