Geen steek veranderd dus die jongen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef CherryLips het volgende:
Wat ging jij vroeg naar huisen niet eens afscheid nemen!
Ja, kwart voor drie, supervroeg. Ik moet vanavond weer feesten hoor, ben niet zo jong meer als jullie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ging jij vroeg naar huisen niet eens afscheid nemen!
Ik heb haar toch gekocht whehehe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je hebt d'r nu gevangen en in een kooitje gestopt?
Nog steeds even asociaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen steek veranderd dus die jongen.
Ik ben asociaal begrijp ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:04 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen singles en asociale mensen
Past in de buurt waar je woontquote:
Tieten zijn bijna altijd goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oeps, had natuurlijk moeten zijn, niet-singles, singles en asociale mensen. Tevens tieten.
Tall! Sta je al op ontploffen?quote:
Nog 7 weken tot de uitgerekende datum!quote:
Wat hoop je dat het gaat worden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:32 schreef Tally het volgende:
Nog 7 weken tot de uitgerekende datum!
11 maart hoor ik of ik nog 5 of 3 weken moet wachten en of het natuurlijk of keizersnede word!
T messssssssss. Ben ik er vanafquote:
Qua benodigde tijd is het efficiėnter ja.quote:
Ik nog niet echt. Tis veelal regen dus buiten wat doen doe je niet snel. Zometeen squashen, mits het wat lukt met mn spierpijnquote:
Squashen, dat heb ik als totaal niet sporter zelfs wel eens gedaan. Leuk, maar toch best zwaar zonder conditie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik nog niet echt. Tis veelal regen dus buiten wat doen doe je niet snel. Zometeen squashen, mits het wat lukt met mn spierpijn
Ja het is erg leuk jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Squashen, dat heb ik als totaal niet sporter zelfs wel eens gedaan. Leuk, maar toch best zwaar zonder conditie.
Ik ben nu mijn haar aan het verven, vanmiddag ff de stad in met beetman.
Ik heb mijn zinnen al gezet op een Big Mac.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja het is erg leuk jaAlleen soms wel veel rennen.
Stad in, hoop dat je het wat droog hebt dan, dat shopt denk ik net wat fijner. Hoewel je dan ook een goed excuus hebt om na wat aankopen even lekker in een lunchroom wat warms te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |