In plaats van dat je nou noemt waar je wel woont en roept of je over Dulk's bod heen wenstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Shispeed het volgende:
Zoetemeer gaat hem helaas niet worden, dat is al gauw zo'n 150 km![]()
bod moet dus helaas worden ingetrokken
o als ik hieruit kan opmaken dat je de telefoon kan komen brengen, dan mag je vanavond nog lanskomen, ik woon net onder r'damquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Martijntj het volgende:
[..]
In plaats van dat je nou noemt waar je wel woont en roept of je over Dulk's bod heen wenst. Misschien is aan de afstand wel een mouw te passen. Ik +vriendin doen graag uitjes overal in 't land, misschien komen we wel in je buurt.
Dat hangt van je bod af!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Dulk het volgende:
[..]
o als ik hieruit kan opmaken dat je de telefoon kan komen brengen, dan mag je vanavond nog lanskomen, ik woon net onder r'dam
regio Nijmegen, als je hem hier (in de buurt) ergens af kunt gooien bied ik 170 euroquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Martijntj het volgende:
[..]
In plaats van dat je nou noemt waar je wel woont en roept of je over Dulk's bod heen wenst. Misschien is aan de afstand wel een mouw te passen. Ik +vriendin doen graag uitjes overal in 't land, misschien komen we wel in je buurt.
dan ben ik dirty minded benieuwd naar dat aantrekkelijke bod..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Martijntj het volgende:
Ohoh, heren! Concurrentie uit onverwachte hoekm'n vriendin wilde m opeens graag hebben dus die deed een aantrekkelijk aanbod en nam m over
Sorry... en succes met verdere zoektocht..
een avondje fun waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:37 schreef poqpoq het volgende:
[..]
dan ben ik dirty minded benieuwd naar dat aantrekkelijke bod..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:59 schreef Raii het volgende:
180 ¤ als je naar Groningen komt brengen, inclusief avondje nachtleven Groningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |