hey OVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hey OV.. ben je met het OV gekomen?
hihi wat een origineel garpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat slapen
trustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat slapen
waarom niet op helemaal?quote:
alsof dat kleine beetje uitmaaktquote:
die van mij welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
alsof dat kleine beetje uitmaakt
awquote:
dit dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef Viro het volgende:
[..]
hier ook, als ik hem nu voluit aanzet horen ze het in de halve straat
PM/DMquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb ook nog een supermarkt - uitgaan - kotsen in de vriezer - verhaal
waarom voluit ik vind het niet waardig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:40 schreef Viro het volgende:
Best wel zielig voor de luisteraars die hun volume niet voluit aankunnen zetten...
op desire xiialive lite downloaden en stream openenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:41 schreef andreas612 het volgende:
hoe kan ik luisteren op ipod nano of desire?
ok, thxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
op desire xiialive lite downloaden en stream openen
check www.onz-radio.nl
Accoord!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef Driepink het volgende:
mono, mn 2e request nog niet draaien tot ik terug ben aub
Ik ben het Brabants accent ook niet machtigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat accent, mono, was niet brabants. Dat was dragheums'
Alle platen van Guus zijn geweldig als je lam bentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef Monopoly het volgende:
Gezellige bierplaat als je kachel bent
Dat was inderdaad te horenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben het Brabants accent ook niet machtig
quote:1. ga naar google maps
2. ga naar route beschrijving
3. typ bij a: Beijing, China
4. typ bij b: Tokyo, Japan
5. kijk bij nummer 35 en denk er bij dat het 782 km is
6. lach
doegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Viro het volgende:
Ik ben weg mensen, later op de avond weer terug
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch met die jetski?
Ik moet gelijk aan Waterworld denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Steek met een jetski de Grote Oceaan over![]()
quote:1) ga naar www.google.translate.com
2) vertaal van Engels - Vietnamees: Will Justin Bieber ever hit puberty
3) Kopieer vertaling
4) Vertaal dat weer terug naar Engels
5) Lach
Baas, heb een brommertje besteld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
OKE TERUG!
ff hamburgertje naar binnen gepropt
nee joh, gewoon een normale hamburger uit de panquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, heb een brommertje besteld.
Nou heb ik ook zin in een hamburger.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
OKE TERUG!
Ik heb een brommertje besteld, bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee joh, gewoon een normale hamburger uit de pan
Nee man! Straks lekker de frituurpan aanzetten en een flinke portie patat, frikandellen en kipnuggets naar binnen werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee joh, gewoon een normale hamburger uit de pan
.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
OKE TERUG!
Awesome of nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Justin will never reach puberty
da's het zelfde met invullen: will justin bieber ever have sexquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2011 17:56:15 ]
Kindersterren zijn JUIST het leukst als ze volwassen zijn geworden, dan gaan ze altijd helemaal van de railsquote:
Hij kan miljoenen meisjes neukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's het zelfde met invullen: will justin bieber ever have sex
O, dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's het zelfde met invullen: will justin bieber ever have sex
eentje is genoeg hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij kan miljoenen meisjes neuken
Britney spears, Amy whinehouse, lindsay lohan. prachtigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Kindersterren zijn JUIST het leukst als ze volwassen zijn geworden, dan gaan ze altijd helemaal van de rails
en dat kind van home alone toch ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Britney spears, Amy whinehouse, lindsay lohan. prachtig
Wat is er met dat jochie gebeurt dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
en dat kind van home alone toch ook?
Ja oke. Daar heb je gelijk. Elke kinderster is inderdaad ontspoord in het latere leven. Ik hoop dat het voor die kutbieber ook zo is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Kindersterren zijn JUIST het leukst als ze volwassen zijn geworden, dan gaan ze altijd helemaal van de rails
ook helemaal aan de coke en zoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Wat is er met dat jochie gebeurt dan?
Alleen thuis gebleven toen z'n familie op vakantie ging. Hij is er niet meer overheen gekomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Die haalt regelmatig een wit neusjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ook helemaal aan de coke en zo
Ja, die was verslaafd aan hoeren en cocaïne. Hij heeft ook sex gehad met minderjarigen, geloof ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dat doet hij om zijn gloriedagen te herlevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die was verslaafd aan hoeren en cocaïne. Hij heeft ook sex gehad met minderjarigen, geloof ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die was verslaafd aan hoeren en cocaïne. Hij heeft ook sex gehad met minderjarigen, geloof ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten.
Alsof dat bijzonder is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij heeft ook sex gehad met minderjarigen, geloof ik
fixedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alsof dat bijzonder is.
Tegenwoordig heeft elk kinderdagverblijf een medewerker of zwemleraar daarvoor.
Als het echt moet lukt het wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef teijezigterman het volgende:
Zo'n deur trap je niet zomaar aan gort, Mono
Ja, en elke priester ook. Een kinderster is een ander verhaal. Al was Michael Jackson ook een liefhebber van kleine jongentjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alsof dat bijzonder is.
Tegenwoordig heeft elke kinderdagverblijf medewerker of zwemleraar dat.
Dat was een hoax.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, en elke priester ook. Een kinderster is een ander verhaal. Al was Michael Jackson ook een liefhebber van kleine jongentjes
Laat Micheal nou met rust joh! Hij is nu toch dood XDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, en elke priester ook. Een kinderster is een ander verhaal. Al was Michael Jackson ook een liefhebber van kleine jongentjes
Een lekkere.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Watvoor pizza zal ik zometeen ophalen?
Pepperoniquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Watvoor pizza zal ik zometeen ophalen?
Je hebt in ieder geval iets te doen en je blijft lekker warmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als het echt moet lukt het wel hoorGewoon tegen die hendels aan rammen, dan lukt het wel
WHAHAA JA XDDDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:01 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Laat Micheal nou met rust joh! Hij is nu toch dood XD
Nee, MJ heeft zichzelf voor meerdere miljoenen uit de bak gekocht. Zonder dat geld was hij de bak ingegaan.quote:
Nee, de politie heeft Michael Jackson erin geluist omdat ze het niet konden hebben dat een (ex) zwarte zoveel meer geld had dan zij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, MJ heeft zichzelf voor meerdere miljoenen uit de bak gekocht. Zonder dat geld was hij de bak ingegaan.
Ja, of je gaat de aflevering van Southpark even herhalenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, de politie heeft Michael Jackson erin geluist omdat ze het niet konden hebben dat een (ex) zwarte zoveel meer geld had dan zij.
Ik geloof alles wat Southpark zegt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, of je gaat de aflevering van Southpark even herhalen
Snap ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik geloof alles wat Southpark zegt.
ps3 controller in mijn geval op het momentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:04 schreef Ragboer het volgende:
Driepink, ouwe ragboer. Lekker Hollandsch raggen met een pot bier in je hand.
Ja, was wel redelijk kleine locatie, maar flink dreunen daarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef Driepink het volgende:
mono, hoe was deutschland? kunnen ze daar ook een beetje losgaan ?
Ik denk dat er overal relatief weinig pillenslikkers zijn als je het vergelijkt met Nederland.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, was wel redelijk kleine locatie, maar flink dreunen daar
Fijne muziek daar. Relatief weinig pillenslikkers gezien, en reuze gezellig
Goed gezegt, "relatief weinig PILLENSLIKKERS"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, was wel redelijk kleine locatie, maar flink dreunen daar
Fijne muziek daar. Relatief weinig pillenslikkers gezien, en reuze gezellig
Dit dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik denk dat er overal relatief weinig pillenslikkers zijn als je het vergelijkt met Nederland.
Boterhamzakje is jarig! Gefeliciteerd (incl pics :9)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:10 schreef Graseter het volgende:
Waar is het verjaardagstopic van BHZakje eigenlijk?
Is die kat van jou?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boterhamzakje is jarig! Gefeliciteerd (incl pics :9)
Jawel 1 per uur. Als je geluk hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
Biddinghuizen, da's toch daar waar de bussen niet rijden?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is buiten Limburg. Ken jij niet.
Een supermarkt, kerk, snackbar, chinees en een paar huizen. Als je 120 rijdt ben je in 20 seconden door Biddinghuizen heen.quote:
Maar jullie hebben iets wat maar twee plekken in deze wijde wereld hebben!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een supermarkt, kerk, snackbar, chinees en een paar huizen. Als je 120 rijdt ben je in 20 seconden door Biddinghuizen heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONZ radio! :D
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:19 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Maar jullie hebben iets wat maar twee plekken in deze wijde wereld hebben!Dat is ook het enigste waar die eilandbewoners het van moet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
Zo enig vind ik dat niet andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat is ook het enigste waar die eilandbewoners het van moet hebben.
Ik ben ook een eilandbewonerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Niet per sé, ze hebben daar soms ook edities van X-Qlusivequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik was niet in de buurt van een laptop toen je mij berichtje stuurde dus ik kon het niet doorgevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
12 minuten vertraging. Druk op werk enzo
Maakt niet uit, toen ik in de bus zat had ik een berichtje gedroptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was niet in de buurt van een laptop toen je mij berichtje stuurde dus ik kon het niet doorgeven
Het uitschot van Amsterdam. Waar woon je in Lelystad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben ook een eilandbewoner
Lelijkstad
Vlakbij Haven. Hollandse Hout, dus nog wel nette wijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:26 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het uitschot van Amsterdam. Waar woon je in Lelystad?
Zou er zelf niet willen wonen maar op zich niets mis met Lelystad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vlakbij Haven. Hollandse Hout, dus nog wel nette wijk
Het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:28 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zou er zelf niet willen wonen maar op zich niets mis met Lelystad.
Hier moet je het verhaal achter kennen ben ik bangquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, ik luister liever de hele avond terror dan dit
verijk onze kennisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier moet je het verhaal achter kennen ben ik bang
Dit is gewoon weer de zoveelste baas na Zanger Rinus die door een internethit bekend is geworden. Zoiets?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier moet je het verhaal achter kennen ben ik bang
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer de zoveelste baas na Zanger Rinus die door een internethit bekend is geworden. Zoiets?
Chickies mogen mij PM'enquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Huishoudelijke mededeling!!
Je kan me dit weekend wel pmen voor het inplannen maar kans is heel groot dat ik je pm pas maandag lees!
Vooral snuf pmt mijquote:
Ook een kuikentjequote:
Dat sowiesoquote:
quote:
Dank dankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoorde gewoon dat mono zn biertje open maakte![]()
Ik wil ook bier
Hoe is dat nou?quote:
Dus wel zoals ik zeiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Youtube
starla baila baila baila
kijk, verbaas je, word fan
Het heeft z'n momentenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is dat nou?
Familie van Mono zijn bedoel ik.
Tijdens familiefeesten houdt hij dan wel zn broek aan?quote:
Hangt er vanaf welke van onze familieleden erbij zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens familiefeesten houdt hij dan wel zn broek aan?
Precies wat ik al dachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke van onze familieleden erbij zijn
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets de Swaffelkoning@ Mono
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets de Swaffelkoning@ Mono
Dat shirt ken ik jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
En hij heeft bewijs! Een t-shirt
Dat weten zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
En hij heeft bewijs! Een t-shirt
Jij gaat morgen heus wel Bart zn petje vergetenquote:
Neen, hij zit al in de tasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat morgen heus wel Bart zn petje vergeten
Ik ben trots op jequote:
Heuh? Wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat morgen heus wel Bart zn petje vergeten
LOL!!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
MONO!!! DE GEDACHTE ALLEEN AL MAAKT ME ZO ONGELOOFLIJK NAT
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:44 schreef teijezigterman het volgende:
Nee! Die heb ik al! Terwijl ik zit te eten XD
Die heb ik niet meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik ook je teennagels afbijten?
Maar mijn eetlust is toch niet te bedervenquote:
VEEG ME OP!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer.
Zijn er gisteren uitgetrokken zonder verdoving bij een nergoïde masseuse die van SM houdt.
Oh, diequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Jouw petje, met je verjaardag had hij die geleend.
MONO!!! DE GEDACHTE ALLEEN AL MAAKT ME ZO ONGELOOFLIJK NAT
Gelukkig heb je mij nogquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, die
Was hem al helemaal vergeten jongen
Wil jij dan de kaasrandjes morgen wegknabbelen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono wil jij dan het snot uit mn neus zuigen morgen?
Prima. Ik proef toch niks nuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil jij dan de kaasrandjes morgen wegknabbelen?
Ghehe. Met mono in de familie ben je toch wel iets gewentdtdtdt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:47 schreef teijezigterman het volgende:
Zo hé, ben ik ff blij dat nét klaar ben met eten XD
Idd, vorig weekend was ik bij hem wezen eten... eindig ik met vla op mijn gezichtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Met mono in de familie ben je toch wel iets gewentdtdtdt?
Hij liet er mij 1 zienquote:
Daar had ik niets mee te maken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:48 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Idd, vorig weekend was ik bij hem wezen eten... eindig ik met vla op mijn gezicht
Nou en!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar had ik niets mee te maken hoor
Faal!quote:
?quote:
Dat ik geen plaatje ziequote:
Okquote:
Oh. Klikken dan.quote:
Doet ie nietquote:
Nee bedanktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, dm mij dan stuur ik die foto.
Mietjequote:
Braafquote:
Ja ok, hij is vies... maar Mono heeft mij ergere dingen laten zien XDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Braaf![]()
Die kreeg ik dus van Ezechielk 10 minuten voor ik ging eten
Dat trek ik ook helemaal niet in twijfelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Ja ok, hij is vies... maar Mono heeft mij ergere dingen laten zien XD
Misschien vanavond nog wel ffquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef Watertornado het volgende:
Woei, komt Placid K - G Member ook nog langs? Past wel in de tijdsgeest.
Wat lach jij nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |