hey OVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hey OV.. ben je met het OV gekomen?
hihi wat een origineel garpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat slapen
trustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat slapen
waarom niet op helemaal?quote:
alsof dat kleine beetje uitmaaktquote:
die van mij welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
alsof dat kleine beetje uitmaakt
awquote:
dit dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef Viro het volgende:
[..]
hier ook, als ik hem nu voluit aanzet horen ze het in de halve straat
PM/DMquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb ook nog een supermarkt - uitgaan - kotsen in de vriezer - verhaal
waarom voluit ik vind het niet waardig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:40 schreef Viro het volgende:
Best wel zielig voor de luisteraars die hun volume niet voluit aankunnen zetten...
op desire xiialive lite downloaden en stream openenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:41 schreef andreas612 het volgende:
hoe kan ik luisteren op ipod nano of desire?
ok, thxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
op desire xiialive lite downloaden en stream openen
check www.onz-radio.nl
Accoord!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef Driepink het volgende:
mono, mn 2e request nog niet draaien tot ik terug ben aub
Ik ben het Brabants accent ook niet machtigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat accent, mono, was niet brabants. Dat was dragheums'
Alle platen van Guus zijn geweldig als je lam bentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef Monopoly het volgende:
Gezellige bierplaat als je kachel bent
Dat was inderdaad te horenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben het Brabants accent ook niet machtig
quote:1. ga naar google maps
2. ga naar route beschrijving
3. typ bij a: Beijing, China
4. typ bij b: Tokyo, Japan
5. kijk bij nummer 35 en denk er bij dat het 782 km is
6. lach
doegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Viro het volgende:
Ik ben weg mensen, later op de avond weer terug
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch met die jetski?
Ik moet gelijk aan Waterworld denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Steek met een jetski de Grote Oceaan over![]()
quote:1) ga naar www.google.translate.com
2) vertaal van Engels - Vietnamees: Will Justin Bieber ever hit puberty
3) Kopieer vertaling
4) Vertaal dat weer terug naar Engels
5) Lach
Baas, heb een brommertje besteld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
OKE TERUG!
ff hamburgertje naar binnen gepropt
nee joh, gewoon een normale hamburger uit de panquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, heb een brommertje besteld.
Nou heb ik ook zin in een hamburger.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
OKE TERUG!
Ik heb een brommertje besteld, bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee joh, gewoon een normale hamburger uit de pan
Nee man! Straks lekker de frituurpan aanzetten en een flinke portie patat, frikandellen en kipnuggets naar binnen werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee joh, gewoon een normale hamburger uit de pan
.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
OKE TERUG!
Awesome of nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Justin will never reach puberty
da's het zelfde met invullen: will justin bieber ever have sexquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2011 17:56:15 ]
Kindersterren zijn JUIST het leukst als ze volwassen zijn geworden, dan gaan ze altijd helemaal van de railsquote:
Hij kan miljoenen meisjes neukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's het zelfde met invullen: will justin bieber ever have sex
O, dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's het zelfde met invullen: will justin bieber ever have sex
eentje is genoeg hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij kan miljoenen meisjes neuken
Britney spears, Amy whinehouse, lindsay lohan. prachtigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Kindersterren zijn JUIST het leukst als ze volwassen zijn geworden, dan gaan ze altijd helemaal van de rails
en dat kind van home alone toch ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Britney spears, Amy whinehouse, lindsay lohan. prachtig
Wat is er met dat jochie gebeurt dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
en dat kind van home alone toch ook?
Ja oke. Daar heb je gelijk. Elke kinderster is inderdaad ontspoord in het latere leven. Ik hoop dat het voor die kutbieber ook zo is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Kindersterren zijn JUIST het leukst als ze volwassen zijn geworden, dan gaan ze altijd helemaal van de rails
ook helemaal aan de coke en zoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Wat is er met dat jochie gebeurt dan?
Alleen thuis gebleven toen z'n familie op vakantie ging. Hij is er niet meer overheen gekomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Die haalt regelmatig een wit neusjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ook helemaal aan de coke en zo
Ja, die was verslaafd aan hoeren en cocaïne. Hij heeft ook sex gehad met minderjarigen, geloof ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dat doet hij om zijn gloriedagen te herlevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die was verslaafd aan hoeren en cocaïne. Hij heeft ook sex gehad met minderjarigen, geloof ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die was verslaafd aan hoeren en cocaïne. Hij heeft ook sex gehad met minderjarigen, geloof ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |