Snuffert.. Sterkte daar in Helmondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef Snuf. het volgende:
Ok ik ga ook naar lama -> sparta. Gegroet tot morgen.
DJ Dre - Sicke Beatzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:
Oh, die meetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik weet niet of ik morgen wel ga
Je moet!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gewoon gaan en iedereen aanstekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat komt door de drank en blow van gisteravondquote:
heul niequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt door de drank en blow van gisteravond
Will doquote:
Opnieuw opstarten misschien? Het programma dan héquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef andreas612 het volgende:
mensen, help, 'k hoor het niet bij m'n programmageen muziek...
ke thx for the headz upquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef andreas612 het volgende:
mensen, hij gaat er na dit nummer 5 seconden uit, ik hoor zelf niks in het DJ programma
oke onsmakelijk dan ipv eetsmakelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Will do![]()
En nu ga ik eten bij mn ex. Niet dat het me zal smaken, dat heeft Ez al verpest voor me
jupquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten misschien? Het programma dan hé
't is eigenlijk petey pabloquote:
Ooit die hot ketchup van heinz geprobeerd met tosti's. Dat is pas goddelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Viro het volgende:
Tosti's met ketchup en niet zomaar ketchup maar die van heinz
verkeerd getagd, foeiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
't is eigenlijk petey pablolil john komt zo
is helaas opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooit die hot ketchup van heinz geprobeerd met tosti's. Dat is pas goddelijk
ow, op die manier, ken het nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hiphop doe je toch? ABN is hiphop
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hiphop doe je toch? ABN is hiphop
Klik!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ow, op die manier, ken het nietdacht dat je algemeen beschaafd nederlands bedoelde
oftewel.. iets minder grof taalgebruik oid..
vaker naar hip hop luisteren.. val je bijna van je stoel afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik luister nooit naar teksten, dus het was mij nog niet opgevallen dat hij de hele tijd fuck fuck zei
Engelstalige rap vind ik echt niks.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vaker naar hip hop luisteren.. val je bijna van je stoel af
ik heb alléén maar engelstaligquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Engelstalige rap vind ik echt niks.
Heb je anders Mc Solaar?
fijn om te horen dat een andere dj ook hiphop draait naast mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
Toch wel fijn om weer iets nieuws te horen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik heb alléén maar engelstalig
ik luister nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
degene hierna vind ik wel wat voor jou
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Stan van Eminem vind ik nog nèt te pruimen maar dat komt door de zang.
Of Dr Greenthumb voor één keertje dan misschien, die heb je wel denk ik
Wat valt eigenlijk onder hiphop... ? ik vind die genres altijd zo breed enzo dus lastig om alles in een hokje te duwenquote:
ik hou niet van zweepjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
foei LoLa![]()
![]()
zweepje vind je kinky, was k vergeten![]()
mja ik kan toch niet horen, tv staat aan en de kids zijn hyperquote:
Met dit heb ik zelf echt niks. Maar maakt niet uit, je moet ook gewoon draaien wat je leuk vindtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]![]()
sorry,
vind de USA de beste hiphop beats hebben
lol, ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef Viro het volgende:
Andreas heb je madcon met freaky like me?
ff snel aanzetten, huidige nummer zal je wel leuk vinden, denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou niet van zweepjes
[..]
mja ik kan toch niet horen, tv staat aan en de kids zijn hyper
zapt ze in in de volgende, vind ze juist niksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ff snel aanzetten, huidige nummer zal je wel leuk vinden, denk ik
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef Lama443 het volgende:
Het zijn jullie boys Lama443 en Snuf. zomaar vanuit de bus naar Utrecht Centraal. BAM
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Het zijn jullie boys Lama443 en Snuf. zomaar vanuit de bus naar Utrecht Centraal. BAM
Jullie missen episch goeien muzakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:27 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
Dit is best wel kansloos 2 nerds zitten naast elkaar te fokken in de bus...
niks aan de hand.. gewoon blijven lachenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
Gadverdamme, echt goor snufquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
Dit is best wel kansloos 2 homo's zitten elkaar te fokken in de bus...
Op zich.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
je gaat me ech nie missen.. laat de radio wel aan beneden.. dan hou je iig het luisteraars aantal hetzelfdequote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
92merel kom effe naar Utrecht Centraal dan komen wij in jou
Hoezo ga je via Utrecht. Je moet de sneltrein naar Venlo pakkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
92merel kom effe naar Utrecht Centraal dan komen wij in jou
Wij hebben geen station in Schoonhoven, de nazis hebben de rails genakt. Utrecht is het snelstequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo ga je via Utrecht. Je moet de sneltrein naar Venlo pakken
De Duitsers hebben ons station gestolen dus we gaan eerst naar Utrecht. Is sneller dan via Rotterdam Blaak of Centraalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo ga je via Utrecht. Je moet de sneltrein naar Venlo pakken
Kun je dan niet beter de bus naar Dordrecht pakken en daar overstappen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Wij hebben geen station in Schoonhoven, de nazis hebben de rails genakt. Utrecht is het snelste
Nouja, het zal wel. Sterkte in ieder geval met het OV.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De Duitsers hebben ons station gestolen dus we gaan eerst naar Utrecht. Is sneller dan via Rotterdam Blaak of Centraal
straks worden ze afgevoerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, het zal wel. Sterkte in ieder geval met het OV.
Er is geen buslijn naar dordrecht vanaf hier, moet je met de pont, kost weer fuckin veel tijd... Geloof ons nou maar Utrecht is het snelste. Daarbij altijd sletjes op Centraalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter de bus naar Dordrecht pakken en daar overstappen?
Nouja, dat is wel gay.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Er is geen buslijn naar dordrecht vanaf hier, moet je met de pont, kost weer fuckin veel tijd... Geloof ons nou maar Utrecht is het snelste. Daarbij altijd sletjes op Centraal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Snuf. het volgende:
Op Utrecht Centraal heb je een Starbucks daar gaan we inzitten met mijn MacBook Pro 4GB 2.4Ghz ¤1149gelukkig geef je het zelf al aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>><<
Grove concentratiekamp-grapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat ookmaar meer in de richting van duitsers en treinen ..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Snuf. het volgende:
Op Utrecht Centraal heb je een Starbucks daar gaan we inzitten met mijn MacBook Pro 4GB 2.4Ghz ¤1149SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________
Who motivates the motivator?
kusjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Hallon bazen. Ik ben iets vertraagd. Zit nu in de bus naar huis. Kan rond 17.15 draaien. Dus deze baas mag iets langer door. Tot zo liefjes.
en terechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer hebben Darcli en ik een loopje van gemaakt van de 1e 3 seconden ofzo. Vaak gebruikt
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef andreas612 het volgende:
als het goed is kennen jullie de volgende nog nietIk zal eens luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het goed is kennen jullie de volgende nog nietVerras me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
als het goed is kennen jullie de volgende nog nietDeze ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tekst in ieder geval
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Word er alleen maar hiphop en R&B gedraaid nu?
Niks mis mee hoor, gewoon draaien wat je zelf leuk vindtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
sorry.. 'k laat me even gaan, na de volgende weer een paar x dance
Ik heb nog ge-edit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
't is de 2010 mixvan de 'due date'
Tot in het hiernamaalsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
op mobiel helemaal niet bij te houden, tot later... In het ergste geval.. Vaarwel
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
op mobiel helemaal niet bij te houden, tot later... In het ergste geval.. Vaarwel
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef Viro het volgende:
ik ben ook aan het opruimen samen met mijn broertje...
nope, mijn vriendin helpt ook mee. broertje heeft geen keus hij moet.quote:
tis maar waar je blij van wordtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
nope, mijn vriendin helpt ook mee. broertje heeft geen keus hij moet.
Grote voorjaarsschoonmaak
Dat is wel pre-voorjaarschoonmaak danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
nope, mijn vriendin helpt ook mee. broertje heeft geen keus hij moet.
Grote voorjaarsschoonmaak
kwestie van bijhouden, heb je ook geen last van stofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef Viro het volgende:
wij moeten wel, broertje heeft last van bronchitis
doen we ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwestie van bijhouden, heb je ook geen last van stof
Fok gaat tegen je gespam in, werd eens tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fok heeft er geen zin in bij mijtraag enzow
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij posten wel vaker dezelfde dingen
nicequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, eindelijk alleen, volume staat open hier![]()
Ik post de laatste dagen al veul minder jhaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Fok gaat tegen je gespam in, werd eens tijd
's nachts nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik post de laatste dagen al veul minder jha
doe eens: start > uitvoeren > cmd > ipconfig /renew en daarna ipconfig /flushdnsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
de wifi is stuk of weet ik veel. Internet met een draadje kan dus wel
't is watquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik post de laatste dagen al veul minder jha
Dat vroeg ik 3 uur geleden ookal aan koelkast, maar toen werd ik genegeerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heuh
Uit de lijst van laatste 10 topics
[ONZ Radio] #1001 De geschiedenis van ONZ! radio sharr 24-02-2011 23:29 10.38 301
[ONZ Radio] #999 Waar Dragems Britney Spears adoreert! djkoelkast 24-02-2011 22:55 23.23 302
Waar is deel 1000 gebleven?
gebeurt wel vaker bij DMquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat vroeg ik 3 uur geleden ookal aan koelkast, maar toen werd ik genegeerd
Wat een heaumeausquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
voor hem hetzelfdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was niet eens DM. Was gewoon in het topic.
cool storyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef Lama443 het volgende:
Bijna op centraal, miss zien we we'll een wilde fokker in zijn natuurlijke habitat
mijn vriend is er al mee bezig...-O-quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Viro het volgende:
[..]
doe eens: start > uitvoeren > cmd > ipconfig /renew en daarna ipconfig /flushdns
Een wilde fokker wel, maar zijn natuurlijke habitat is of in de kelder of op zolder, dat je dat nou nog niet weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef Lama443 het volgende:
Bijna op centraal, miss zien we we'll een wilde fokker in zijn natuurlijke habitat
Merel, nitrouz of misschien ragboerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef Lama443 het volgende:
oh jaquote:
Vooral met deze muziek. Zie je die twee al 'rollen' op Utrecht Centraalquote:
quote:
hahah jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vooral met deze muziek. Zie je die twee al 'rollen' op het Utrecht Centraal. Eckte gangstahs dat het zijn
Thank god ben ik werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
Jullie gaan toch wel allemaal Sparta volgen live op de Radion Onzins vanavond?
spartaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
Jullie gaan toch wel allemaal Sparta volgen live op de Radion Onzins vanavond?
ten toch poste ik minder dan normaalquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom begint m'n broer nu ook al SPERZIEBOONTOON naar me te roepen?
én terechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zit jouw broertje hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Omdat het is onze maatschappij normaal is om mensen bij hun naam te noemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
In jouw huis noemt ook iedereen je Snufpunt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat het is onze maatschappij normaal is om mensen bij hun naam te noemen
Kan jij nou nooit gewoon jah of neeh zeggen?? Ik ben een fokker = autistisch ik snap subtiele signalen niet...quote:
Zo, rustig aan, man. Teringquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat slik jij allemaal?
1. Er staat broer
2. Er staat nergens dat hij op fok zit
Sorry, ben een beetje moequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, rustig aan, man. Tering
Ja ik zou het heel leuk vinden als jullie een wilde FOK!ker zagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit gewoon jah of neeh zeggen?? Ik ben een fokker = autistisch ik snap subtiele signalen niet...
ben jij niet een beetje wild dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ik zou het heel leuk vinden als jullie een wilde FOK!ker zagen.
meer van drdrequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
ik zag: dj dre, ik dacht: he drétje van andre hazes
Ik zit op mn kamer levenloos te doen, nee dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ben jij niet een beetje wild dan?
Ok danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ik zou het heel leuk vinden als jullie een wilde FOK!ker zagen.
godzijdank nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
ik zag: dj dre, ik dacht: he drétje van andre hazes
owquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik zit op mn kamer levenloos te doen, nee dus
op msn ben je anders altijd verschrikkelijk wildquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik zit op mn kamer levenloos te doen, nee dus
[ONZ Radio] #1000 En de oorspronkelijke dj mist hem :')quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
moet je wel reagerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
op msn ben je anders altijd verschrikkelijk wild
Jaa maar in de statiestiekuuuhuunnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1000 En de oorspronkelijke dj mist hem :')
MONOquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef Monopoly het volgende:
Aanwezig, ff VDJ opstarten. ik ben er bijna klaar voor!
Ik ontvang niksquote:
Keine ahnung.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaa maar in de statiestiekuuuhuunn
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1000 En de oorspronkelijke dj mist hem :')
ok, direct daarna kan jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak deze bazen nummer maar af hoor
'k hoor niks..quote:
Zielig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij doet klik klik. Volgens mij istie een beetje ziek
Ik ga downloaden!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef Driepink het volgende:
WAAROM POST IK NIETS?!
KUTDING IK HEB AL 2X DAT BERICHT GETYPT!
MONO, 2 REQUESTS:
HEADBANGER - I AM A NIGHTMARE WALKING
JDX FT SARAH MARIA - LIVE THE MOMENT
NS faalt weer eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:22 schreef Lama443 het volgende:
Godverdomme 15 min vertraging, nu sta ik met snuf op een perron te wachten, geen pretje. Tyfus NS!
sla zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:22 schreef Lama443 het volgende:
Godverdomme 15 min vertraging, nu sta ik met snuf op een perron te wachten, geen pretje. Tyfus NS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |