Je kan het chassis wel mooi oppoetsen, als je de carrosserie laat verrotten blijft het gewoon verwaarlozing.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of je 't nou mooi vindt of niet, ik kan je zowel vanuit Portugal (vaste visagiste bij zich) als uit de studio (iedere break ff schminken) vertellen dat verwaarlozen nergens op slaat.
hehe scherpe opmerking over die Verbaan...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Je kan het chassis wel mooi oppoetsen, als je de carrosserie laat verrotten blijft het gewoon verwaarlozing.
Yo jij bent gewoon verliefd op haar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of je 't nou mooi vindt of niet, ik kan je zowel vanuit Portugal (vaste visagiste bij zich) als uit de studio (iedere break ff schminken) vertellen dat verwaarlozen nergens op slaat.
Lijken maken ze ook netjes op voordat ze ter grave worden gedragen, dat maakt ze niet meer levend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |