Kots?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met groene stukjes en gele korreltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
bijnaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef garriej het volgende:
je heb het over een koffiepad van een senseo apparaat toch?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef mc-Piel het volgende:
Topic van sabinen!kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Stop maar met zoeken hoor, gevonden...
je heb het over dat ding waar je een senseokoffiepad indoet.quote:
Je bent te mooi om een topic te openen!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat dingentje
met dat dingentje
van dat dingentje ookalweer?![]()
![]()
![]()
ik las ondertietenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef garriej het volgende:
je heb het over een koffiepad van een senseo apparaat toch?
aahhh dus zij heeft alles kapotgemaakt daar bij Radio ONZ of gaat het niet stoppen ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[ONZ Radio] #688 Ik wou de lapo niet
Het antwoord
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahhh dus zij heeft alles kapotgemaakt daar bij Radio ONZ of gaat het niet stoppen ?
Boeiend, ONZ radio was gewoon een korte rage en nu is het een gelubberd vrouwtjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahhh dus zij heeft alles kapotgemaakt daar bij Radio ONZ of gaat het niet stoppen ?
Ik moest van deze post huilen. Heel hard.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Boeiend, ONZ radio was gewoon een korte rage en nu is het een gelubberd vrouwtje
Maar DV praat als een boerin met kiespijn
DV is ook een boerinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Boeiend, ONZ radio was gewoon een korte rage en nu is het een gelubberd vrouwtje
Maar DV praat als een boerin met kiespijn
Meisjes die huilen die moet ik troostenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest van deze post huilen. Heel hard.
Vrij weinig. Ik ben dan ook een boerinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat probeer je duidelijk te maken?
Gronings accent beste accentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrij weinig. Ik ben dan ook een boerin
[ afbeelding ]
Ach ja, ik begrijp het.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrij weinig. Ik ben dan ook een boerin
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |