dit is de nieuwste ipod touch die der is hoor hij kost 230euro in de winkel !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
Dat is 1 van de oude versies van weleer...![]()
Beginbod van 50 euro
uhmm..ga jij je maar eens verdiepen op ipod touches..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
Dat is 1 van de oude versies van weleer...![]()
Beginbod van 50 euro
Ja klopt, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht voor 229.99. Bonnetje heb ik ook nog, en de garantie moet je op je eigen naam laten zetten, dit kost 6 euro per maand.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef jacobussss het volgende:
[..]
dit is de nieuwste ipod touch die der is hoor hij kost 230euro in de winkel !
heb je de garantie / bonnetje ??
Je bedoelt de "extra zekerheid" die je erbij hebt gekocht?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Koen2904 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht voor 229.99. Bonnetje heb ik ook nog, en de garantie moet je op je eigen naam laten zetten, dit kost 6 euro per maand.
Ja die 6 euro per maand, je kan hem tegen de muur gooien, krijg je nieuwe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Je bedoelt de "extra zekerheid" die je erbij hebt gekocht?
Bon is goed voor nog 22 maanden garantie.
10 maanden winkelgarantie en nog 12 maanden extra ivm economische levensduur.
Die 6 euro per maand is voor als je er mee in een vijver fietst ofzo.
vraag ....: heb jij de verzekering al afgesloten op jou naam?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Koen2904 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht voor 229.99. Bonnetje heb ik ook nog, en de garantie moet je op je eigen naam laten zetten, dit kost 6 euro per maand.
Ja op welke naam anders?:P Dat moet namelijk.. Maar ik heb het bonnetje je hebt gewoon de normale garantie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef YebCar het volgende:
[..]
vraag ....: heb jij de verzekering al afgesloten op jou naam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |