Het is erfelijk bepaald.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Maraca het volgende:
Mijn vader is nu even op bezoek. 2e zin was of ik ook koffie hadVolgens mij heb ik de oorzaak van mijn verslaving gevonden
Mijn collega's nu ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgens mij zaten we met z;n allen in dat topic
Krijg dan de neiging om een topic te openen:quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Tweede zin pas?![]()
Ik zou nog even verder zoeken...
Ik wacht op de lemmingsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Krijg dan de neiging om een topic te openen:
Ik zoek een plaatje van een toren.
Halllo ik zoek een plaatje van een toren in Parijs. De toren staat aan de seine en de toren lijkt heel erg op dit plaatje.
[ afbeelding ]
Dan is het je vaderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder is het niet iigDat is een theedrinker
Kijk, jouw moeder snapt het.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder is het niet iigDat is een theedrinker
Dat komt omdat je niet uit brabant komtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Maraca het volgende:
Mijn vader is nu even op bezoek. 2e zin was of ik ook koffie hadVolgens mij heb ik de oorzaak van mijn verslaving gevonden
Volgens mij mocht ik mijn eerste kopje koffie van mijn moeder drinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het je vader. Ongetwijfeld. Maar dan is het ergens nog versterkt in de opvoeding
.
Zie je... De genen van papa, en de opvoeding van mama, das helemaal goedgekomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik mijn eerste kopje koffie van mijn moeder drinken
Dat zegt natuurlijk helemaal niets... geloof het of niet, er was een tijd dat ik koffie lekker vond... toen ik 3 was lepelde ik de laatste restjes uit de kopjes van anderenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie je... De genen van papa, en de opvoeding van mama, das helemaal goedgekomen.
Veel plezier in Hannover, en succes met schietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |