Vissen op de turboquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*loost nog wat olie in de zee*
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef Panda72 het volgende:
Komt een collega haar baby laten zien. Echt een schattig meisje met twee kleine staartjes met roze strikjes in haar haar en een snoezig roze pakje. Zegt mijn mannelijke collega oooooooooooh wat een leuk jongetje hoe heet hij. Sophie antwoord mijn collega. Oh zegt hij dat is wel een rare naam voor een jongetje..
Je kon mij opvegen
quote:
Yes pleasequote:
Zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we hebben een spaarrekening en hij wilde het niet in zijn spaarpot doen, nou prima toch
Kom, gaan we buiten neukenquote:
JA dat kanquote:
Briljant inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik zoek dat ene plaatje van mensen op een zebrapad.
Goed topic.
Dan kun je beter in de zomer doen hoor het is nu veels te koud.quote:
Hij is geniaal net gezien toen ik te lang moest wachten op een nieuw topic (toch wel een paar sec)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik zoek dat ene plaatje van mensen op een zebrapad.
Goed topic.
Ik heb koffie en filterzakjes, da's genoeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg koffiespul hebben
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeee..dacalgonit! Enfermerel![]()
![]()
Kan prima in februari hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan kun je beter in de zomer doen hoor het is nu veels te koud.
quote:
volgens mij zaten we met z;n allen in dat topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is geniaal net gezien toen ik te lang moest wachten op een nieuw topic (toch wel een paar sec)
Goedquote:
Tweede zin pas?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Maraca het volgende:
Mijn vader is nu even op bezoek. 2e zin was of ik ook koffie hadVolgens mij heb ik de oorzaak van mijn verslaving gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |