en nog zachtjes ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef kahaarin het volgende:
1000 euro! Voor een liedje fluiten...
Waarvoor kreeg Guido ook alweer 500 euro?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef kahaarin het volgende:
1000 euro! Voor een liedje fluiten...
Bedankje voor wat?quote:
Ja of Philip een clue.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarvoor kreeg Guido ook alweer 500 euro?
Dat zegtie bij iedereenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Servio weet het geheim van Joanna zegt ie.
Hummie ligt de zon sigaretten te roken natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
En Hummie is er niet vandaag, weten we dat ook weer
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef iBenny het volgende:
Waarom kregen we dat gesprekje net ook te horen?![]()
De missie was de overtuiging het geheim is voor hun beide dat het nep is. Wat er nu hooguit kan gebeuren is dat de missie is mislukt dat het niet gelukt is binnen twee weken iedereen duidelijk te maken dat ze een relatie hebben. Dat doet verder niet af aan het geheim want andere die wel geloven dat ze een relatie hebben kunnen altijd gaan voor het feit dat het een neprelatie is. Iemand die gemist heeft dat ze een relatie hebben kan nooit uit gaan dat het nep is als je niet eens doorhebt dat ze wat hebben. Dus opzich gaat het met het geheim goed maar met de missie minder.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja een missie dus...je mocht je geheim niet vertellen in het huis... geen sanctie voor laura en guido (guido heeft niet z'n echte geheim verteld denk ik, want op de stie van sst staat bij z'n omschrijving dat hij gamer is..)
Voor die 1000 euro misschien?quote:
Daar hadden Sofia en Monique het ook al een keer over, zal wel standaard zijn, misschien weet Jurrien dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef iBenny het volgende:
Joanna dus in gesprek met een psycholoog
Is vrij normaal met dit soort programma's toch meen ik?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar hadden Sofia en Monique het ook al een keer over, zal wel standaard zijn, misschien weet Jurrien dat?
Volgens mij wel, was in DGK iig wel zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is vrij normaal met dit soort programma's toch meen ik?
Heyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat Cynthia een lintje heeft gekregen omdat ze de bijlmerramp heeft overleefd, dan geloof ik 'm niet meer
Dat zou impliceren dat ze een leven heeft en daar geloof ik niet in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hummie ligt de zon sigaretten te roken natuurlijk.
Die denkt ook: Ik kan wel wat beters doen met mijn tijd..
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hey
Misschien had ze wel haar oma gered van de ondergang, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |