Vroeger was het volgens mij ook op jongeren gericht. Zelf ben ik door een vriendin ermee begonnen toen ik een jaar of 9 was en veel in mijn klas, zowel op de basisschool als op de middelbare school, keken naar GTST. En dan heb ik het over zo'n 15 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik heb het idee dat GTST steeds meer een jongeren serie aan het worden is.
Vroeger was het ook dacht ik voor ouderen mensen, maar nu is het echt vooral gericht op jongeren heb ik het idee, of zit ik er naast?
Zeker was het ook voor jongeren, maar niet uitsluitend over jongeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vroeger was het volgens mij ook op jongeren gericht. Zelf ben ik door een vriendin ermee begonnen toen ik een jaar of 9 was en veel in mijn klas, zowel op de basisschool als op de middelbare school, keken naar GTST. En dan heb ik het over zo'n 15 jaar geleden.
't vind m ook niks aan. Die hele Danny rol. Sowieso spoel ik die Rik-Charlie-Danny dialogen nu standaard versneld door. Gezemel daar de hele tijd, geen zin meer in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de zinloze rol van Danny er nog in moet blijven.
Het `talent van het jaar.
Oh, op die manier. Dan zul je wel gelijk hebben. Het is ook zo dat ik de afleveringen van die DVD's leuker vind dan de afleveringen van nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker was het ook voor jongeren, maar niet uitsluitend over jongeren.
Eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Dan zul je wel gelijk hebben. Het is ook zo dat ik de afleveringen van die DVD's leuker vind dan de afleveringen van nu.
Het is wel duidelijk dat het schrijversteam van Gtst alleen uit vrouwen bestaat. Ze haten mannen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor de volgende scheiding tussen Ludo en Janine wordt alweer in werking gezet![]()
Hoelang zijn ze nou bij elkaar geweest? Een half jaartje?
Nee, omdat jij er zo over doorgaat, daarom.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef RobbieBoy het volgende:
Dus alleen maar omdat er nu eindelijk 2 echte homosexuele jongens in zitten, veranderd dit topic in een slowchat?
Dat idee krijg ik ook meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het schrijversteam van Gtst alleen uit vrouwen bestaat. Ze haten mannen!![]()
Nu gelooft ze hem ineens welquote:Is Ludo een keer eerlijk, gelooft Janine hem nog niet!
Pff, praat me niet over Sjors. Die meid denkt met haar "Ik werk bij het OM" ineens de dienst uit te kunnen maken. Officiële procedures heeft mevrouw nog nooit van gehoord "want mijn broer werkt bij de politie".quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook meer
[..]
Nu gelooft ze hem ineens wel![]()
Wat is Sjors weer een drammertje zeg, totaal onrealistisch
Ik was altijd wel een Sjors-fan, maar het is echt een suffe muts geworden, nog suffer dan ze eerst was. Toen was het wel leuk omdat ze een onschuldig en onzeker meisje moest spelen, nu is het een ouwe zeurende moeder geworden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, praat me niet over Sjors. Die meid denkt met haar "Ik werk bij het OM" ineens de dienst uit te kunnen maken. Officiële procedures heeft mevrouw nog nooit van gehoord "want mijn broer werkt bij de politie".Kutwijf is het ook he.
Komt misschien door haar lange, blonde haar ofzo en ik vind haar best een knappe vrouw om te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Bianca altijd net iets te jong als ik haar met een van d'r zoons zie, ze lijkt eerder een oudere zus dan hun moeder
Niks mis mee verder, het is in het echt ook weleens voorgekomen dat ik een gast tegen kwam met een knappe, jonge moederquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt misschien door haar lange, blonde haar ofzo en ik vind haar best een knappe vrouw om te zien.
Wat je zegt over een hekel hebben aan mannen klopt misschien wel. Sjors boekt succes terwijl Jack suf toekijkt. Bianca weet uiteindelijk Anton naar haar hand te zetten, Janine houdt Ludo onder de duim. Lorena zorgt dat Jack haar schoothondje blijft en natuurlijk Charlie laat nu Rik helemaal alle hoeken van de kamer zien.quote:
Normaal krijgt Nina ook altijd wat ze wilt, ik ben dus al blij dat ze Noud nu (voorlopig) kwijt is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat je zegt over een hekel hebben aan mannen klopt misschien wel. Sjors boekt succes terwijl Jack suf toekijkt. Bianca weet uiteindelijk Anton naar haar hand te zetten, Janine houdt Ludo onder de duim. Lorena zorgt dat Jack haar schoothondje blijft en natuurlijk Charlie laat nu Rik alle hoeken van de kamer weer zien.
Leuk voor sommige vrouwelijke kijkers misschien, maar het is voor mij nu wel weer even leuk geweest. Een beetje vent hoeft zijn vrouw niet te overheersen uiteraard, maar een beetje fors tegenwicht bieden en ook af en toe zijn zin doordrijven mag van mij ook wel.
Mooi om te zien dat een vrouw het op dit punt met me eens isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal krijgt Nina ook altijd wat ze wilt, ik ben dus al blij dat ze Noud nu (voorlopig) kwijt is.
Het stukje mannelijkheid mis ik inderdaad ook echt in Gtst...ze laten vrijwel allemaal over zich heen lopen. Alleen Sjoerd heeft nu nog enige potentie. De rest is allemaal al bezweken aan dominante, vreselijke vrouwen.
Tuurlijk, en er zullen vast veel meer vrouwen zijn die er zo over denken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat een vrouw het op dit punt met me eens is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |