helaas, Albergen is een week te vroegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja inderdaad, normaal heb je daar Rosenmontag voor maar ja...
daar zie je niks vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
Bijna weekend
En m'n spatiebalk is kapotTypt heerlijk!
Ja, ik ben dan ook goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas, Albergen is een week te vroeg
[..]
daar zie je niks vandoe je dan toch goed
Ga jij er ook heen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
Zondag is er optocht in Glanerbrug. Geloof ik. Nee, ik weet 't zeker
gewoon door blijven rammen en dan komt er vanzelf wel een spatie op je schermquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook goed
Wat er mis mee is, hij doet 't wel, maar hij hangt dus scheef en de ene keer pakt ie 'm wel en de andere keer niet. Dat is lastig
Henrikequote:
Remcoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon door blijven rammen en dan komt er vanzelf wel een spatie op je scherm
[..]
Henrikeinloggen wil niet, of laden?
dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:24 schreef norich het volgende:
[..]
Remco
hij is de hele tijd aan het laden en dan komt er zo'n errorscherm
juist jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry Hen, Kreator pleegt even serveronderhoud... Over 10 minuten is 'ie weer up.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet red ik me er prima meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon door blijven rammen en dan komt er vanzelf wel een spatie op je scherm
[..]
Henrikeinloggen wil niet, of laden?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry Hen, Kreator pleegt even serveronderhoud... Over 10 minuten is 'ie weer up.
[ afbeelding ]
om te vieren dat ze kabel televisie hebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
Zondag is er optocht in Glanerbrug. Geloof ik. Nee, ik weet 't zeker
ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet red ik me er prima mee
waarvoor hej dat nodig dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shiiiiiiiiiiit, het maken van één mandje voor een luchtballon kan een maand duren
Ik kijk Discovery, ik leerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had ook niet anders verwacht
[..]
waarvoor hej dat nodig dan?
Oeh, ik voldoe aan verwachtingenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had ook niet anders verwacht
[..]
waarvoor hej dat nodig dan?
Ik ookquote:
Ditquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookEn Animal Planet, National Geographic
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een heerlijk gevoel is het ook dat er 2 Nederlandse en 1 Amsterdamse ploeg door zijn naar de volgende ronde
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookEn Animal Planet, National Geographic
BAM! + padoem tssj!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een heerlijk gevoel is het ook dat er 2 Nederlandse en 1 Amsterdamse ploeg door zijn naar de volgende ronde
Justinquote:
Eindhoven is toch België?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien moet je eens terug de schoolbanken inquote:
Net als Enschede Duitsland is volgens de havenslaven?quote:
Terug?, ben er nog niet eens uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet je eens terug de schoolbanken in
Ja zoiets ^.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net als Enschede Duitsland is volgens de havenslaven?
quote:
beide zonder problemen binnen gekomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
, kaartjes gingen gewoon goed gister?
Defqon als ik kaarten kan krijgen (op tijd ben) sowieso, Mysteryland waarschijnlijk alleen als fotograaf (A) en verder echt geen idee. Oja en heb fucking vrijkaarten voor graspop ofzo, 16- meisjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
beide zonder problemen binnen gekomenga je trouwens nog naar wat hardstyle-feestjes in de zomer?
zondag 12 juni; Freshtival @ Rutbeekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Defqon als ik kaarten kan krijgen (op tijd ben) sowieso, Mysteryland waarschijnlijk alleen als fotograaf (A) en verder echt geen idee. Oja en heb fucking vrijkaarten voor graspop ofzo, 16- meisjes![]()
.
Echt, toen ik dat poste op een bepaald forum kreeg ik alleen maar reacties of ik 16- wasquote:
Wanneer is die verkoop, top feestjequote:
dat is jouw doe(l)groep?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef Mdrop het volgende:
Oja en heb fucking vrijkaarten voor graspop ofzo, 16- meisjes![]()
.
Snap ik niks vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Echt, toen ik dat poste op een bepaald forum kreeg ik alleen maar reacties of ik 16- was.
Nee ik ga die kaarten maar verkopen ofzo gok ikquote:
Oke maar de naam 'Graspop Metal Meeting' klinkt me al veel te duister/engquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Snap ik niks vanOp Graspop loopt vanalles rond, van babies die met pa en ma meegesleurd worden tot ouwe klootzakken van 80
http://partyflock.nl/party/196562:Freshtival.htmlquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wanneer is die verkoop, top feestje.
fotograaf op Mysteryland is natuurlijk ook toegang tot (mogelijkheden op) allerlei mooie beeldenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee ik ga die kaarten maar verkopen ofzo gok ik, ook niet mijn muziek.
Hebbe hebbe hebbe hebbe!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee ik ga die kaarten maar verkopen ofzo gok ik, ook niet mijn muziek.
[..]
Oke maar de naam 'Graspop Metal Meeting' klinkt me al veel te duister/eng.
Fantasy kan ik niet, andere planning die dagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
http://partyflock.nl/party/196562:Freshtival.html
http://partyflock.nl/party/196564:Fantasy_Island_Festival.html
beide al begonnen, combi-ticket is ¤ 47,50
Zeker wel, zo'n camera trekt altijd 'bepaalde' mensen aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
fotograaf op Mysteryland is natuurlijk ook toegang tot (mogelijkheden op) allerlei mooie beelden
Zal tzt de MP link postenquote:
mensen = vrouwen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Fantasy kan ik niet, andere planning die dag.
[..]
Zeker wel, zo'n camera trekt altijd 'bepaalde' mensen aan.
Zeer waarschijnlijk wel jaquote:
Pinksterfeesten Albergenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
Freshtival is 1e Pinksterdag, maandag mooi henig:Y) en dat worden dus 3 drukken weken, maar oh zo tof![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |