Lekker dingquote:
Huh? Het is nu toch Draakje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:33 schreef ToT het volgende:
Dragems, speel Tol Hansse - Big City nou eens een keer!
Dat kan wel he. Jinglesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht zijn stem gehoord te hebben. Ben nog niet helemaal wakker!
jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Rick Astley
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:33 schreef ToT het volgende:
Dragems, speel Tol Hansse - Big City nou eens een keer!
In verband met spamrequestsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef EggsTC het volgende:
Waarom staat die verzoekjes shit niet in de OP, die link
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Geil nummer wel
TGIF!!quote:
Dragems heeft jingles ingesproken dus misschien heb je die net gehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de "r" na is het exact dezelfde stem!
Sowieso.quote:
Ja dat begreep ik net idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems heeft jingles ingesproken dus misschien heb je die net gehoord.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb al weekend, gaan ze godverdomme met een houtversnipperaar van de gemeente hier staan vanochtend om 8 om alles overbodige bosjes even in kwijt te doen
Ik werd wakker gemaakt door een stel gekken op de whatsappquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb al weekend, gaan ze godverdomme met een houtversnipperaar van de gemeente hier staan vanochtend om 8 om alles overbodige bosjes even in kwijt te doen
hihi zo'n stoere tel heb ik niet eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd wakker gemaakt door een stel gekken op de whatsapp_!
Ik wel en ik was daar vanochtend niet zo heel blij meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi zo'n stoere tel heb ik niet eens
quote:Dit is mijn eigen geschreven nummer: De witte chocolade song,,,,,
Ik doe het elke dag op m'n brood,
En het is niet bruin en ook niet rood, en ook niet zo zwart als m'n sokken!
Ik heb het natuurlijk over witte chocolade vlokken!
Ooo ik word zo blij als ik erover zing, ik ben in de hemel bij het genot van de pudding!, Witte chocolade pudding met frambozen saus, Ja, voor mij is het bijna netzo heilig als de paus!
Ja, het is echt een mega smaak sensatie, en tog neem ik het slechts per gratie!
En als ik rond een uur of twaalf slapen gaa, droom ik van een wereld vol witte chocolaa, witte chocolaa, witte chocolaa!
In de jaren 30 werd het officieel een soort, Tis al bijna 80 jaar dat ook wit erbij hoort!, En in 48 werd het verkocht in Amerika, vlak na de second worldwar, en daar heetten het toen net de au ping white choclate bar, white choclate bar, white choclate bar!
En tegenwoordig heb je zelfs al witte chocolade melk!, dan zit er een soort blok aan een stokje, dus lekker roeren maar in de warme drank, dat geldt voor elk!, neem dan voorzichtig toe aan dat lekkere eerste slokje, lekkere eerste slokje!
En als ik rond een uur of twaalf slapen gaa, droom ik van een wereld vol witte chocolaa, witte chocolaa, witte chocolaa!
En in de tijd rond Sint en Piet, vergeten we de chocolade letter niet, waar 'k het hele jaar op heb gewacht, Is de witte letter waar ik altijd weer naar smacht, waar ik altijd weer naar smacht.
En tot slot heb je ook nog een witte reep chocoladee!, Het aanbachtelijke eind van deze witte parade!
Zoveel verschillende soorten, groot of klein, Oooh witte chocolade!!, Wat smaakt het tog fijn!!!, wat smaakt het tog fijn, wat smaakt het tog fijn.
En als ik rond een uur of twaalf slapen gaa, droom ik van een wereld vol witte chocolaa, witte chocolaa, witte chocolaa, witte chocolaaaaa...
Dan droom ik van een wereld vol met witte chocolaaa..
Hé, dat topic voor BHZquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
We hebben vast de saaiste uitzending OOIT gemaakt, ik vond het gezellig, we hadden 1 luisteraar (knetter) en het werd 5 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent toch snel terugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef ToT het volgende:
Ik kan helaas niet lang naar onze slaperige accentloze DJ luisteren, want mijn auto moet zo weg voor de APK!
naar huis zien te komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent toch snel terugHet is alleen een kwestie van brengen.
Nee ik blijf wachten tot-ie klaar is. Openbaar vervoer is hier gewoon klote. Hopelijk is het deze keer wat minder duur. Er is gewoon ALTIJD wat als je je auto laat keuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent toch snel terugHet is alleen een kwestie van brengen.
ehhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah! Ik zie een Slagmalsklubben verzoekje verkapt in je post zitten
In mijn bed?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Sex![]()
Maakt me niet uit waar, strand lijkt me wat koud nu
Ik had 2 banden en een accu, terwijl die accu al net nieuw was maar gewoon leegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik blijf wachten tot-ie klaar is. Openbaar vervoer is hier gewoon klote. Hopelijk is het deze keer wat minder duur. Er is gewoon ALTIJD wat als je je auto laat keuren.
Hihiquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had 2 banden en een accu, terwijl die accu al net nieuw was maar gewoon leeg
Halloquote:
Maar op het strand wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Dat durf ik toch niet gekkie
Dat is koudquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BEN ER BIJ MORGEN![]()
En ik ga iedereen ziek maken_!
Ik kan niet beloven dat het daar bij blijftquote:
Rustig aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga echt weer ff liggen, sorry hoor.
Moet om 4 uur bij mn ex zijn en mn zoon weg bengen en zoals ik me nu voel gaat dat allemaal niet lukken
Sterkte!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet om 4 uur bij mn ex zijn en mn zoon weg bengen en zoals ik me nu voel gaat dat allemaal niet lukken
sterktequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet lachenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
Boterhamzakje is jarig! Gefeliciteerd (incl pics :9)
Vroeger bij de commando's, toen postten we pas veelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als we daar juffrouw Jannie niet hebben
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als we daar juffrouw Jannie niet hebben
Tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 bomen voor je reactie
Een beetje maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze faalden een beetje, maar nu gefixed
O haiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:34 schreef Snuf. het volgende:
Goedemorgen. Ik ben welgeteld 30 seconden wakker
Oja, je gaat vandaag naar Helmond. Alvast sterkte. Het gehalte mongool is nogal hoog daar, ligt aan het grondwater ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik om 18:45 wakker werd en dat ik toen te laat was voor Sparta
Haha ik stap wel over in Eindhovenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, je gaat vandaag naar Helmond. Alvast sterkte. Het gehalte mongool is nogal hoog daar, ligt aan het grondwater ofzo
Almerequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha ik stap wel over in Eindhoven![]()
Maar geloof me we zijn een week of 2 terug mee geweest naar Almere dat was een bijeenkomst van sjonnies.
Hij heeft nooit iets over een onderbroek gezegdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Uuueeelll, spaghettivreter in zijn onderbroek
Ik neem aan dat hij niet naakt in z'n bed ligt of achter z'n bureau zit (of aan tafel W/e)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij heeft nooit iets over een onderbroek gezegd. Hoe weet jij dat?
Je zal verbaasd zijn hoeveel mensen dat doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij niet naakt in z'n bed ligt of achter z'n bureau zit (of aan tafel W/e)
Ohja?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je zal verbaasd zijn hoeveel mensen dat doen
Dat is niet relaxed, mattiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:42 schreef Snuf. het volgende:
WAT IS DEZEN
Ik stond eerst vandaag om 14:00 op het rooster en iemand heeft mij naar morgen gezet en vandaag gewoon lekker Zokunen erop gezet
Was al de hele dag vrij hoor gisterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:42 schreef Snuf. het volgende:
WAT IS DEZEN
Ik stond eerst vandaag om 14:00 op het rooster en iemand heeft mij naar morgen gezet en vandaag gewoon lekker Zokunen erop gezet
Kut Zokunen, het is gewoon een vieze jood die Zokunen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:42 schreef Snuf. het volgende:
WAT IS DEZEN
Wat bedoel je sorry ik niet snap?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was al de hele dag vrij hoor gisteren
Niemand verplaatst dingenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat bedoel je sorry ik niet snap?
Zokunen kan er niks aan doen denk ik maar er stond toch gisteren volgens mij van 10 of 12 tot 17 (mono) niets en toen vroeg ik: mag ik van 14 tot 15 en dat was goed. Ik werd op het rooster gezet, heb het gecheckt. en nu ben ik verplaatst...
Ik zeg ga kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:43 schreef Driepink het volgende:
had nou nog iemand in topic #1000 gepost voor me ?
Dat wil ik best geloven maar ik weet 100% zeker dat het gebeurt is want ik stond er eerst opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niemand verplaatst dingenEcht niet.
niemand heeft me gewoon genoemd..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zeg ga kijkenCommand F op je eigen naam
Ik was het niet, dan moet je huppel vragen. Of PiRANiA.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven maar ik weet 100% zeker dat het gebeurt is want ik stond er eerst op
Je bent homo dat je het niet even zelf doetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
niemand heeft me gewoon genoemd..![]()
wat een homo's
ik lag te slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent homo dat je het niet even zelf doet
Ik PM Huppeltje wel evenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was het niet, dan moet je huppel vragen. Of PiRANiA.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:50 schreef Ragboer het volgende:
Wat loopt iedereen nou te ijlen over dat 1000e topic. Het is maar een topic, dus niks aan de hand.
Arme rag, hij is jaloersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:50 schreef Ragboer het volgende:
Wat loopt iedereen nou te ijlen over dat 1000e topic. Het is maar een topic, dus niks aan de hand.
Stiekem wel, nu kan ik niet vredig sterven.quote:
Gewoon nog 1000 topics wachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem wel, nu kan ik niet vredig sterven.
1500 vind ik ook wel een aardige mijlpaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon nog 1000 topics wachten
Werkze!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef Driepink het volgende:
weer werken, bahbahbahhhhhhhh
draaise mensen
Stoer. Wat dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallo minions. Gezien ik een nieuwe baan heb ga ik de komende 1 of 2 weken weinig tot niet draaien op onz-radio.
Vanochtend bij mij gingen ze hier om 8 uur ff oude struiken door een houtsnipperaar halenquote:
Hij klinkt alsof hij de hele bajes heeft leeggezogen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg koelkast, ik heb je de afgelopen 20min niet gehoord?
Had ook telefoon, het gewone leven gaat ook nog gewoon doorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg koelkast, ik heb je de afgelopen 20min niet gehoord?
Ik zuig nooit mensen leeg dus vertel ragboer, hoe klinkt zulks?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof hij de hele bajes heeft leeggezogen.
Als hij de hele bajes leegzuigt gaat hij als jou klinken. Raar verhaal hoe je dáár zo'n goede stem van kan krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zuig nooit mensen leeg dus vertel ragboer, hoe klinkt zulks?
Zoals je nu praat, met zo een raspstem.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zuig nooit mensen leeg dus vertel ragboer, hoe klinkt zulks?
Yeuquote:
Lijkt mij sterk dat je van het leegzuipen van piemels een betere stem krijgt. Ik denk juist dat het niet ten goede van je stem komt als je constant piemels tegen je stembanden aan voelt drukken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als hij de hele bajes leegzuigt gaat hij als jou klinken. Raar verhaal hoe je dáár zo'n goede stem van kan krijgen.
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik deze post van jou in mijn sig zet sta jij wel redelijk voor lulquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat je van het leegzuipen van piemels een betere stem krijgt. Ik denk juist dat het niet ten goede van je stem komt als je constant piemels tegen je stembanden aan voelt drukken.
Zo train je je spierenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat je van het leegzuipen van piemels een betere stem krijgt. Ik denk juist dat het niet ten goede van je stem komt als je constant piemels tegen je stembanden aan voelt drukken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik deze post van jou in mijn sig zet sta jij wel redelijk voor lul
Effe pauzeren en dan weer verder luisterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef amonfog het volgende:
gast wat stream jij weg... de webplayer spaced m zelfs op mn glasvezel verbinding
Kut want ik draai niet om 2 uur en ik heb honger en ik lig nog in bed en ik moet nog douchen maar eerst eten anders val ik flauwquote:
lol dan is iemand hier vergeten een cache-delay te schrijven in de actionscript van dat spelertjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Effe pauzeren en dan weer verder luisteren
Toen kwam je klaar op haar stem en ging je maar weg?quote:
Ik snap er niks van maar druk maar gewoon op pauze of luister via iTunes of VLCquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef amonfog het volgende:
[..]
lol dan is iemand hier vergeten een cache-delay te schrijven in de actionscript van dat spelertje
Nee was al gekomen op haar aanwezigheid op de TC camquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen kwam je klaar op haar stem en ging je maar weg?
Daar ben je vanafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag gedaan:
fysio voor mijn verrekte enkelbanden (bijna over)![]()
bij de huisarts geweest voor een allergie onderzoek
bij de apotheek geweest om een anti allergie neusspray te halen
bij het ziekenhuis bloed laten prikken voor een allergie onderzoek
bij de tandarts een gaatje laten boren.
Heb ik al die teringzooi tenminste gehad
Vandaag voor mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag gedaan:
Zo lekker actief. Ik ben net een uur wakker en ik moet nog etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag gedaan:
Ja, toen zat ik dus in de uitzending, en om dan te fappen tijdens een monoloog is ook niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee was al gekomen op haar aanwezigheid op de TC cam
Oja tussendoor ook nog 2.5 uur thuisgewerktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo lekker actief. Ik ben net een uur wakker en ik moet nog eten
Ik zat ook in de skype maar ik doe dat gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, toen zat ik dus in de uitzending, en om dan te fappen tijdens een monoloog is ook niet echt mijn ding.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vandaag voor mij
....
....
.....
.......
.........
..........
slapen
Volgens mij was zokunen daar ook mee bezig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat ook in de skype maar ik doe dat gewoon
Utrecht centraal om 17:00 ben ik er en om 00:00 ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja straks nog 100 km naar Utrecht rijden (werk) om een auto om te wisselen.
Dan weer 50 terug, vriendin ophalen en nog eens 50km
Dan WEEKEND![]()
![]()
![]()
Ik ook dan raak me aan, ff mattie ophalen, gevaarlijk jeweet HC alles.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Utrecht centraal om 17:00 ben ik er en om 00:00 ofzo
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
"Then you call me a .....ch" ? Je hebt de gecensureerde versie
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Snuf. het volgende:
GECENSUREERDE VERSIES VAN NUMMERS______!
Ziet er cheap uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil deze voor bij mijn nieuwe mac
Hoe vinden jullie ze?!
http://www.dagaanbiedings(...)e-21-speaker-systeem
Lauw ik denk dat ik en Lama443 in de Burger King zitten als we de bus van 23:30 niet hebben en dus moeten wachten tot 00:30..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ook dan raak me aan, ff mattie ophalen, gevaarlijk jeweet HC alles.
Oh ik moet ook nog speakers voor mijn macquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil deze voor bij mijn nieuwe mac
Hoe vinden jullie ze?!
http://www.dagaanbiedings(...)e-21-speaker-systeem
Weut ik veel, tussen 1630 en 1700 denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lauw ik denk dat ik en Lama443 in de Burger King zitten als we de bus van 23:30 niet hebben en dus moeten wachten tot 00:30..
En we moeten de trein naar Eindhoven hebben om 16:22 of 16:52 of 17:22
Hoe laat ben je daar
Zie net dat het een oude aanbieding isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh ik moet ook nog speakers voor mijn mac
Ik zie hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zie net dat het een oude aanbieding is
Vandaag verkopen ze de 2.0, maar ik wil echt een woofertje er bij
http://www.1dayfly.com/#oid=1009_4
Bazensite. Wel een bazensite uit 2001, maar nog steeds een bazensite.quote:
Hey Pop pop pop!quote:
Misschien is hij hier nog te krijgen bij de membershopquote:
lul niet,.. ik werd wakker in de ochtend..nu is het middagquote:
Heb je last van spuitpoep?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lul niet,.. ik werd wakker in de ochtend..nu is het middag
Gefeliciteerdquote:
Popjenquote:
Dank jequote:
Ik werd wakker in de ochtend en dat was 30 minuten geledenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lul niet,.. ik werd wakker in de ochtend..nu is het middag
Sowiesoquote:
ik ben al heul lang wakkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik werd wakker in de ochtend en dat was 30 minuten geleden
Ik heb van mijn liefje een weekendje weg gekregenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je al cadeautjes gehad?
Maar jij bent onder invloed van verdovende middelen dus dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben al heul lang wakker
echnie meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij bent onder invloed van verdovende middelen dus dat is niet eerlijk.
Leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb van mijn liefje een weekendje weg gekregen
Hoe zat het nou gisteren, het was een beetje raar.quote:
Heb keuze uit 40 hotels in verschillende landenquote:
Nog lekker geneukt?quote:
ik was idd bij cis en hups woont daar heul dichtbij.. zelfde wijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe zat het nou gisteren, het was een beetje raar.
Jij zat bij Cis? En Hups was daar ook? Wonen die zo dicht bij elkaar of wut?
Ik heb nog niet 1 nummer gedraaid sinds je verzoek, niet zo snel al om vragen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast ga je mijn riekwests nog draaien?
Jij bent jarig, dus jij krijgt fripSidequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
KOELKAST ik wil graag Fripside horen
Goedzo Koelkast snellen reactienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog niet 1 nummer gedraaid sinds je verzoek, niet zo snel al om vragen hoor
Wel heel lief cadeauquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Heb keuze uit 40 hotels in verschillende landen
Ja ik ben er ook super blij mee!quote:
Jij ging toch draaien vandaag of gaat dat niet meer doorquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent jarig, dus jij krijgt fripSide
Die heb ik niet en ga ik niet hebben ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goedzo Koelkast snellen reactien
Maar mijn andere riekwest was beter
Ja dat zou wel zo zijn maar niet dus want ik ben gewoon opeens van het rooster gehaald en naar zaterdag gezetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij ging toch draaien vandaag of gaat dat niet meer door
Wij hebben ook zo'n soort bon nog liggen, echt tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook super blij mee!
Hij vond het ook wel heel moeilijk om wat te bedenken.
Oh nou ook prima toch? Dan luister ik morgen welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat zou wel zo zijn maar niet dus want ik ben gewoon opeens van het rooster gehaald en naar zaterdag gezet
The Prodigyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef amonfog het volgende:
deze muziek klinkt btw best wel winnend.... beetje verbetering hier op de zaak met je herrie
Je mag gewoon blijven luisteren naar mijn gebaggerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh nou ook prima toch? Dan luister ik morgen wel
Ja ik heb zelf ook nog een HotelBon. Dus kunnen we 2x weg dit jaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n soort bon nog liggen, echt tofWe zijn er alleen nog niet uit watt het wordt
Ja ik luisterde al maar zometeen komt dan toch Zokunen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag gewoon blijven luisteren naar mijn gebagger
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf ook nog een HotelBon. Dus kunnen we 2x weg dit jaar
Oh en volgende week ook al weekend naar Zeeland
Op zich vind ik het niet erg alleen degene die mij verplaatst heeft had het wel mogen zeggen dan had ik geslapen tot 15:00...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh nou ook prima toch? Dan luister ik morgen wel
Ik moet volgende week natuurlijk wel rosmantische strandpics makenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op zich vind ik het niet erg alleen degene die mij verplaatst heeft had het wel mogen zeggen dan had ik geslapen tot 15:00...
Je bent echt niet verplaatstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op zich vind ik het niet erg alleen degene die mij verplaatst heeft had het wel mogen zeggen dan had ik geslapen tot 15:00...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |