Lekker dingquote:
Huh? Het is nu toch Draakje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:33 schreef ToT het volgende:
Dragems, speel Tol Hansse - Big City nou eens een keer!
Dat kan wel he. Jinglesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht zijn stem gehoord te hebben. Ben nog niet helemaal wakker!
jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Rick Astley
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:33 schreef ToT het volgende:
Dragems, speel Tol Hansse - Big City nou eens een keer!
In verband met spamrequestsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef EggsTC het volgende:
Waarom staat die verzoekjes shit niet in de OP, die link
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Geil nummer wel
TGIF!!quote:
Dragems heeft jingles ingesproken dus misschien heb je die net gehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de "r" na is het exact dezelfde stem!
Sowieso.quote:
Ja dat begreep ik net idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems heeft jingles ingesproken dus misschien heb je die net gehoord.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb al weekend, gaan ze godverdomme met een houtversnipperaar van de gemeente hier staan vanochtend om 8 om alles overbodige bosjes even in kwijt te doen
Ik werd wakker gemaakt door een stel gekken op de whatsappquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb al weekend, gaan ze godverdomme met een houtversnipperaar van de gemeente hier staan vanochtend om 8 om alles overbodige bosjes even in kwijt te doen
hihi zo'n stoere tel heb ik niet eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd wakker gemaakt door een stel gekken op de whatsapp_!
Ik wel en ik was daar vanochtend niet zo heel blij meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi zo'n stoere tel heb ik niet eens
quote:Dit is mijn eigen geschreven nummer: De witte chocolade song,,,,,
Ik doe het elke dag op m'n brood,
En het is niet bruin en ook niet rood, en ook niet zo zwart als m'n sokken!
Ik heb het natuurlijk over witte chocolade vlokken!
Ooo ik word zo blij als ik erover zing, ik ben in de hemel bij het genot van de pudding!, Witte chocolade pudding met frambozen saus, Ja, voor mij is het bijna netzo heilig als de paus!
Ja, het is echt een mega smaak sensatie, en tog neem ik het slechts per gratie!
En als ik rond een uur of twaalf slapen gaa, droom ik van een wereld vol witte chocolaa, witte chocolaa, witte chocolaa!
In de jaren 30 werd het officieel een soort, Tis al bijna 80 jaar dat ook wit erbij hoort!, En in 48 werd het verkocht in Amerika, vlak na de second worldwar, en daar heetten het toen net de au ping white choclate bar, white choclate bar, white choclate bar!
En tegenwoordig heb je zelfs al witte chocolade melk!, dan zit er een soort blok aan een stokje, dus lekker roeren maar in de warme drank, dat geldt voor elk!, neem dan voorzichtig toe aan dat lekkere eerste slokje, lekkere eerste slokje!
En als ik rond een uur of twaalf slapen gaa, droom ik van een wereld vol witte chocolaa, witte chocolaa, witte chocolaa!
En in de tijd rond Sint en Piet, vergeten we de chocolade letter niet, waar 'k het hele jaar op heb gewacht, Is de witte letter waar ik altijd weer naar smacht, waar ik altijd weer naar smacht.
En tot slot heb je ook nog een witte reep chocoladee!, Het aanbachtelijke eind van deze witte parade!
Zoveel verschillende soorten, groot of klein, Oooh witte chocolade!!, Wat smaakt het tog fijn!!!, wat smaakt het tog fijn, wat smaakt het tog fijn.
En als ik rond een uur of twaalf slapen gaa, droom ik van een wereld vol witte chocolaa, witte chocolaa, witte chocolaa, witte chocolaaaaa...
Dan droom ik van een wereld vol met witte chocolaaa..
Hé, dat topic voor BHZquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
We hebben vast de saaiste uitzending OOIT gemaakt, ik vond het gezellig, we hadden 1 luisteraar (knetter) en het werd 5 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent toch snel terugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef ToT het volgende:
Ik kan helaas niet lang naar onze slaperige accentloze DJ luisteren, want mijn auto moet zo weg voor de APK!
naar huis zien te komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent toch snel terugHet is alleen een kwestie van brengen.
Nee ik blijf wachten tot-ie klaar is. Openbaar vervoer is hier gewoon klote. Hopelijk is het deze keer wat minder duur. Er is gewoon ALTIJD wat als je je auto laat keuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent toch snel terugHet is alleen een kwestie van brengen.
ehhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah! Ik zie een Slagmalsklubben verzoekje verkapt in je post zitten
In mijn bed?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Sex![]()
Maakt me niet uit waar, strand lijkt me wat koud nu
Ik had 2 banden en een accu, terwijl die accu al net nieuw was maar gewoon leegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik blijf wachten tot-ie klaar is. Openbaar vervoer is hier gewoon klote. Hopelijk is het deze keer wat minder duur. Er is gewoon ALTIJD wat als je je auto laat keuren.
Hihiquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had 2 banden en een accu, terwijl die accu al net nieuw was maar gewoon leeg
Halloquote:
Maar op het strand wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Dat durf ik toch niet gekkie
Dat is koudquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BEN ER BIJ MORGEN![]()
En ik ga iedereen ziek maken_!
Ik kan niet beloven dat het daar bij blijftquote:
Rustig aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga echt weer ff liggen, sorry hoor.
Moet om 4 uur bij mn ex zijn en mn zoon weg bengen en zoals ik me nu voel gaat dat allemaal niet lukken
Sterkte!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet om 4 uur bij mn ex zijn en mn zoon weg bengen en zoals ik me nu voel gaat dat allemaal niet lukken
sterktequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |