Heerlijk samen over dr buik wrijven.. En over mijn buik wrijven..quote:
Iedereen snapt dat een land beter gaat functioneren als je op een afgelegen stuk dijk 130 ipv 120 km/h mag JK. Iedereen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bah, nuance! Alle problemen zijn toch op te lossen door een oneliner of door ze voor je uit te schuiven? Tenminste, als het aan Spruit1 ligt, dan lijkt het daar verdacht op?
Jij weet natuurlijk ook wel dat er aan die ultra-communistische instellingen slechts revolutie en de ondergang van ons kapitalistisch systeem wordt gepredikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig wordt er wel veel bezuinigd op die vieze linkse studenten, want daar heeft niemand wat aan natuurlijk!
Ik ben dus voor nummer 3 gegaan. Maar dat had je vast al door toen ik het over een vervelend genuanceerde middenpartij had.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HET IS ALEMLAA EEN SLINKS KOMPLOT, MENSEN STEM OP JE NUMMER 2, DAAR HELP JE NEREDLAND MEE!!!!111
True dat.quote:
quote:12 Hef daarom uw slappe handen op, strek uw knikkende knieën, 13 en kies rechte paden, zodat een voet die gekneusd is niet verder ontwricht raakt, maar juist geneest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |