Heerlijk samen over dr buik wrijven.. En over mijn buik wrijven..quote:
Iedereen snapt dat een land beter gaat functioneren als je op een afgelegen stuk dijk 130 ipv 120 km/h mag JK. Iedereen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bah, nuance! Alle problemen zijn toch op te lossen door een oneliner of door ze voor je uit te schuiven? Tenminste, als het aan Spruit1 ligt, dan lijkt het daar verdacht op?
Jij weet natuurlijk ook wel dat er aan die ultra-communistische instellingen slechts revolutie en de ondergang van ons kapitalistisch systeem wordt gepredikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig wordt er wel veel bezuinigd op die vieze linkse studenten, want daar heeft niemand wat aan natuurlijk!
Ik ben dus voor nummer 3 gegaan. Maar dat had je vast al door toen ik het over een vervelend genuanceerde middenpartij had.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HET IS ALEMLAA EEN SLINKS KOMPLOT, MENSEN STEM OP JE NUMMER 2, DAAR HELP JE NEREDLAND MEE!!!!111
True dat.quote:
quote:12 Hef daarom uw slappe handen op, strek uw knikkende knieën, 13 en kies rechte paden, zodat een voet die gekneusd is niet verder ontwricht raakt, maar juist geneest.
quote:1 INDEN beginne schiep Godt den Hemel, ende de Aerde.
2 De Aerde nu was woest ende ledich, ende duysternisse was op den afgront: ende de Geest Godts sweefde op de Wateren.
3 Ende Godt seyde: Daer zy Licht: ende daer wert Licht.
Nimmer!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef NJ het volgende:
Zit jij hier nou het Heilige Boek af te kraken, JK?
Wie?quote:
We ? dat zei ik toch ?quote:
Geen klagen.quote:
Natuurlijk niet. Ik ga me toch niet aanpassen aan de lokale traditie. Ik kom uit Rotterdam, jongen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, in Oeteldonk in een boerenkiel met rode zakdoek.
Mijn oprechte deelneming.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, gewoon in je Nickolson glimjas en met je sprankelend gouden sieraden behangen dus.
Ik bedoelde er mee dat elke lokale boerenlul inderdaad in zo'n kiel loopt, maar dat ik me daar niet aan ga aanpassen. De echte randstedelingen herken je dan ook aan zo'n debiel kostuum.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op de luipaardprint na vind ik dat niet echt typisch R'dams.
We gaan met 15 man en een shitload aan bier de trein in en zodra dat op is beginnen we met zuipen. Dus dat komt wel goed.quote:
Dit dus.quote:
Best snel op zich!quote:
Ja ik kan er wel wat mee , hopelijk kan ik komend weekend de boel via de telefoon delegeren ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |