Jeetjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die heb je idd
En normaal heb je niets te kiezenEn zullen bij mij ook aandringen om het eerst natuurlijk te proberen natuurlijk
Misschien denk je op het moment zelf dat ze er een tuinslang in mogen frotten, als ze maar snel zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat idee heb ik er wel bij ja. Heet natuurlijk niet voor niets een ruggeprik maar toen ze het hadden over een slangetje die ze tussen de wervels laten zitten om te kunnen doseren ben ik afgehaakt qua interesse
Kan bestquote:
Neuken?quote:
T zal bestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien denk je op het moment zelf dat ze er een tuinslang in mogen frotten, als ze maar snel zijn
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef STING het volgende:
http://www.depers.nl/opmerkelijk/547989/Lichtzwaardduel.html
Gekke boeren ook
Waar ga je bevallen? Ik kom je wel een klap met een stuk hout gevenquote:
Altijd even behulpzaamquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ga je bevallen? Ik kom je wel een klap met een stuk hout geven
Doe je dan wel dat leren pakje aan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef MissMSX het volgende:
verpleegsterspakje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe je dan wel dat leren pakje aan?
Nieuwegein! St. Antoniusziekenhuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat jaquote:
Bak de vis op voor wat energiequote:
Die is al door de pleequote:
Mik je hengel in de pleequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is al door de pleeAls ik had geweten dat 't nu zo koud zou zijn...
Ik ga zo wel een rondje kantoor huppelenquote:
Huppelmuts?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo wel een rondje kantoor huppelen
Was het zo duidelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het een kloon van je was.
Maar is het kind dan verzonnen of zit je onder deze kloon gewoon stoere antikinderpraat te doen?quote:
ik Whatsapp het je wel even!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhh, nee.. Laat maar ff weten hoe wat waar enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je nu zelf?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar is het kind dan verzonnen of zit je onder deze kloon gewoon stoere antikinderpraat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |