Ook dat ja. Die MILF's worden steeds jonger tegenwoordig.quote:
Zo ging dat vroeger toch ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook dat ja. Die MILF's worden steeds jonger tegenwoordig.
tegenwoordig is een MILF neuken al strafbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook dat ja. Die MILF's worden steeds jonger tegenwoordig.
iieeeeeeuwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme laatst een oma geneukt van 28.
Ja in mijn bevalplanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Vantevoren aangeven of je kruiken in de buurt wilt hebben?
Nou deze zwangere nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kanIk dacht altijd dat zwangeren een natuurlijke bevalling wilden, want die geboorte is zo speciaal en zo
Heb je bij bevallingen tegenwoordig ook al een plan van aanpak?quote:
Ik zou niet weten wat ik zou kiezenquote:
Ja die heb je iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je bij bevallingen tegenwoordig ook al een plan van aanpak?
[..]
Ik zou niet weten wat ik zou kiezen
persen krengquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die heb je idd
En normaal heb je niets te kiezenEn zullen bij mij ook aandringen om het eerst natuurlijk te proberen natuurlijk
Vroegah, toen babies gewoon werden uitgepoept tijdens het rijstplukken. Waarna de moeder in kwestie gewoon haar taken weer vervolgde.quote:
Eeuhh, nee.. Laat maar ff weten hoe wat waar enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
ik zit in mijn eigen garage vanavond, weet je dat te vinden?
show me when you're done!
Vroegah...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen babies gewoon werden uitgepoept tijdens het rijstplukken. Waarna de moeder in kwestie gewoon haar taken weer vervolgde.
Zo dacht ik eerst ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Helemaal platspuiten die handel, net als bij de kaakchirurg.
Erger dan de bevalling zelf?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo dacht ik eerst ookTot ik zag hoe ze dat van plan zijn
Dat idee heb ik er wel bij ja. Heet natuurlijk niet voor niets een ruggeprik maar toen ze het hadden over een slangetje die ze tussen de wervels laten zitten om te kunnen doseren ben ik afgehaakt qua interessequote:
Je ziet er niks vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat idee heb ik er wel bij ja. Heet natuurlijk niet voor niets een ruggeprik maar toen ze het hadden over een slangetje die ze tussen de wervels laten zitten om te kunnen doseren ben ik afgehaakt qua interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |