Ik draag momenteel een witte longsleeve polo. Gewoon, omdat ik baas ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Tally het volgende:
Ook niet als het een labjas is? Of jouw witte overhemd?
Dat weet je helemaal niet als je in '82 geboren bent, chinees.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks faal.. tis een 80s feest. Dat droeg men toen..
Ik haat jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet als je in '82 geboren bent, chinees.
images.google.com is stuk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet als je in '82 geboren bent, chinees.
quote:
Ik vind beuken stiekem wel leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
En, heb je de keuken inmiddels al laten vervangen?
Je wilde je gewoon afreageren op die onschuldige hardwerkende klusjesmannen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik vind beuken stiekem wel leuk
Oeh, klinkt leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verkleden is cool!!!Ik heb zaterdag een 80s feest. Picture me: oversized tshirt dat over 1 schouder afzakt (wit met zwarte print) met een grijs hemd eronder en de lelijkste foute ketting van blauw pastic die je ooit hebt gezien. Een donkerblauwe riem om mijn middel, spijkerrokje met daaronder een fluoriserend gele netpanty, donkerblauwe beenwarmers en grijze pumps
En natuurlijk knalgele nagellak en mn haar helemaal opgetist
Ik heb er nu al zin in, gewoon omdat ik er legaal raar uit mag zien
Je plakt haar op?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Ik zal me onherkenbaar verkleden.
Keb t ook niet over wat je nu draagt, Baas.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik draag momenteel een witte longsleeve polo. Gewoon, omdat ik baas ben.
Dat stond zo in de handleiding die ik kreeg. Niet goed?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Je wilde je gewoon afreageren op die onschuldige hardwerkende klusjesmannen?
Nieuwe huisjes voor dummiesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat stond zo in de handleiding die ik kreeg. Niet goed?
Die kan ik prima als jurk aan en dan over 1 schouder laten afzakken overigensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik draag momenteel een witte longsleeve polo. Gewoon, omdat ik baas ben.
Nee, Handleiding voor Single mama's zonder inkomenquote:
Liep dus eerst met zusje en later met een vriendin door de stad op zoek naar 80s spul, maar jezus, die mode van tegenwoordig... dat is fout pur sang! Ongelofelijk. H&M heeft bijvoorbeeld rare jurkjes... met mn zusje afgesproken dat we die voor carnaval zouden kunnen kopen om als gele en blauwe pino verkleed te gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, klinkt leukIets dergelijks had ik ook aan naar 't foute feest een paar jaar terug
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
Niks faal.. tis een 80s feest. Dat droeg men toen..
Waterlooplein, de enige plek die je nodig hebt voor dit soort meukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Liep dus eerst met zusje en later met een vriendin door de stad op zoek naar 80s spul, maar jezus, die mode van tegenwoordig... dat is fout pur sang! Ongelofelijk. H&M heeft bijvoorbeeld rare jurkjes... met mn zusje afgesproken dat we die voor carnaval zouden kunnen kopen om als gele en blauwe pino verkleed te gaanOver jumpsuits nog gezwegen... Die troep drááág je toch niet?!
Ik heb inderdaad ook m'n neus opgehaald bij H&M vorig weekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Liep dus eerst met zusje en later met een vriendin door de stad op zoek naar 80s spul, maar jezus, die mode van tegenwoordig... dat is fout pur sang! Ongelofelijk. H&M heeft bijvoorbeeld rare jurkjes... met mn zusje afgesproken dat we die voor carnaval zouden kunnen kopen om als gele en blauwe pino verkleed te gaanOver jumpsuits nog gezwegen... Die troep drááág je toch niet?!
Ok dan ga ik als hoerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waterlooplein, de enige plek die je nodig hebt voor dit soort meuk.
Ik ga niet voor je betalen vanavond hoorquote:
Nee. Doh. Ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Und dahr sind wie wieder!
Hallo leute! Habben sie mihr gemist?
Niet? Damnit... En ik heb nog wel een freggel-pimp bij me!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet voor je betalen vanavond hoor.
Zit er nog over te denken, maar dan alleen om legaal veel te zuipen en vreemde 16 jarige te misbruiken.quote:
Gaafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
voeg Spirit82 toe aan je blokkeerlijst
Soort van ontgroening alleen andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GaafVolgens mij ben ik nog nooit door iemand geblokkeerd
Gaat nu ook niet gebeuren. Maar het is zo fijn dat het kanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GaafVolgens mij ben ik nog nooit door iemand geblokkeerd
Volgens mij is 13 helemaal in...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit er nog over te denken, maar dan alleen om legaal veel te zuipen en vreemde 16 jarige te misbruiken.
Tis geen carnaval, tis een 80s feestje van mn zwager die 30 wordt dus ik moet wel verkleed ook.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat nu ook niet gebeuren. Maar het is zo fijn dat het kan
Ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik had nog wel zon high hopes...
Dan had je vorige week vrijdag moeten komen, toen waren drinks "on me"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet? Damnit... En ik heb nog wel een freggel-pimp bij me!!Nou dan ga ik vanavond gewoon als mezelf en alleen morgen naar dat feest als hoer.
MILFs bestaan niet voor mij. Ik zie moeder los van kind. Ik neuk een vrouw, of ze wel of niet kinderen heeft zou mij een rotzorg zijn. Zolang ik ze niet zie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn meisjes van 16 al MILF.
Toen had ik al wat... Ohja, bezatten met vriendenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had je vorige week vrijdag moeten komen, toen waren drinks "on me".
Oh, dan ga ik juist strak in pakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende week mag je er 5 dagen legaal raar uit zien.
Carnaval
Niet echt... Ik doe wel aan me verkleden voor themafeestjes en veel zuipen. Als dat als carnaval wordt gezien, dan ja, doe ik aan carnaval. Deal with itquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
je doet aan carnaval. Dat is echt voor mensen met een te laag iq.
Gelukkig voer ik niet alle ideeen uit. Begrijp me niet verkeerd, lijkt me best geil om weer eens iemand te ontmaagden en tsja, dan kom je tegenwoordig wel bij 13 uit. Maar als het wettelijk niet mag, sla ik over.quote:
Mijn ongelofelijke looks tellen niet??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zijn we alleen nog niet tegengekomen.
Stoer zeg, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
lijkt me best geil om weer eens iemand te ontmaagden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |