Huh? Vantevoren aangeven of je kruiken in de buurt wilt hebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Die vergeetachtigheid haat ik (net zoals nog een paar dingen van zwanger zijn) maar ik was dus vergeten om aan te geven dat ik graag kruiken in de buurt wil hebben als ik in het ziekenhuis ligEn dat moest ik aangeven op papiertje dat ik vandaag moet inleveren bij de verloskundige
Vandaag krijg ik waarschijnlijk te horen of het natuurlijk gaat of via het mes
quote:
Heet dat tegenwoordig zo, vaderschapsverlof?quote:Een middelbare school in Luik heeft een 39-jarige leraar voor een half jaar geschorst.
Huh?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zal wel een zware bevalling worden dan.. die leraar uitpoepen.
Een beter titel was geweest: Meisje van 16 krijgt kind VAN leraar. Nu lijkt het net alsof dat meisje een kind inclusief leraar krijgt.quote:
Hij staat aan haar zijde mee te puffen, dat bedoelen zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Een beter titel was geweest: Meisje van 16 krijgt kind VAN leraar. Nu lijkt het net alsof dat meisje een kind inclusief leraar krijgt.
Haha, ja of dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef MissMSX het volgende:
Hij staat aan haar zijde mee te puffen, dat bedoelen ze
Het is toch echt correct Nederlandsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Een beter titel was geweest: Meisje van 16 krijgt kind VAN leraar. Nu lijkt het net alsof dat meisje een kind inclusief leraar krijgt.
Oh, zo. Ik vond 't wel duidelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, dan weet je het wel inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, een typische Djeez titel. Want dat was uiteraard met opzet.
Eigenwijze donderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, een typische Djeez titel. Want dat was uiteraard met opzet.
Uitzonderlijk niet, maar het wekt wel degelijk een andere suggestie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef STING het volgende:
Eigenwijze donder'kind krijgen met xxxx' is totaal geen uitzonderlijke zinsconstructie
Bij mensen die dingen graag letterlijk lezen wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Uitzonderlijk niet, maar het wekt wel degelijk een andere suggestie.
precies, zo'n chick waar iedereen al overheen geweest isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je der 1 van 13 krijgen, neem je zo'n afgeleefd wijf.
Ja, als ze 16 zijn hebben ze al heel veel beltegoed gehad. En Happy Meals.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
precies, zo'n chick waar iedereen al overheen geweest is.
En kinderenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, als ze 16 zijn hebben ze al heel veel beltegoed gehad. En Happy Meals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |