Ook die kun je outsourcenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niets Opa's, Oma's, Tantes en Ooms
Bij de ene Oma en Opa heeft ze al een eigen slaapkamerquote:
Ik weet niet wat er erger is... kersverse ouders of kersverse opa's en oma'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de ene Oma en Opa heeft ze al een eigen slaapkamer
De andere Opa en Oma zijn bezig met verbouwen zodat ze straks daar ook haar eigen slaapkamer heeft
Tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag of morgen komt schoonpapa de gordijnen hangen.
Ik moet nog wel wat onderdeeltjes halen van de lamp die ik aan het maken ben. Maar geen zin om naar de "echte" stad te moeten
Dan is het klaar![]()
Alsof ik last heb van die Opa's en Oma'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er erger is... kersverse ouders of kersverse opa's en oma's
Zaterdag komt ze die andere spulletjes halen ja...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog even een dvd-speler bij je brengen voor het weekend..![]()
Gaat goedLekker 't huis aan het opknappen..
Dat zegt ze toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een fietsenrek is een dikke 50cm, Ripley.
Opa's en oma's. Ik ben zaterdag uit eten geweest met mijn ouders en na drie keer na 1 zin afgekapt te zijn omdat mijn neefje zo schattig deed heb ik het opgegeven om nog iets over mezelf te vertellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er erger is... kersverse ouders of kersverse opa's en oma's
Ja hoor.. Ik was alleen vergeten dat er ook nog gordijnen gehaald moest wordenquote:
Ook ik ben ontwetend in dezequote:
Zal ik vanavond even langsrijden?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:43 schreef rival het volgende:
Zaterdag komt ze die andere spulletjes halen ja...
ik zag je zwart/witte behang... zwart/wit is altijd goed imho
Jij bent wel heel veel onwetend zeg...quote:
nou ja, die zenuwenspiraal dan. ;Pquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een fietsenrek is een dikke 50cm, Ripley.
Die reputatie is sowieso out of datequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent wel heel veel onwetend zeg...Daar gaat je reputatie van fok-slet...
Oh, dat is inderdaad lekker motiverendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Opa's en oma's. Ik ben zaterdag uit eten geweest met mijn ouders en na drie keer na 1 zin afgekapt te zijn omdat mijn neefje zo schattig deed heb ik het opgegeven om nog iets over mezelf te vertellen
Ah, was dat wat je gisteren bedoelde?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor.. Ik was alleen vergeten dat er ook nog gordijnen gehaald moest worden
Wacht maar tot ze elke dag vol trots de dag met je gaan doornemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik last heb van die Opa's en Oma's
Ze komen dr op halen niet op visite![]()
Net als j... never mind...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die reputatie is sowieso out of date.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof je een fricandel in de gang gooit.
Ja, dat dus. Huuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Opa's en oma's. Ik ben zaterdag uit eten geweest met mijn ouders en na drie keer na 1 zin afgekapt te zijn omdat mijn neefje zo schattig deed heb ik het opgegeven om nog iets over mezelf te vertellen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |