Best wel kansloos ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan zie je op facebook dat je een fok-topic leuk vindt. whooptiefuckingdoodle.
Dat kan zo zijn voordelen hebben: Twitterende politiechef uit functie onthevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
Dan zie je op facebook dat je een fok-topic leuk vindt. whooptiefuckingdoodle.
Nee, ik breng.... nou ja, je snapt hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar echt geen inbreng... damnit
Da's wel een heel lang weekend dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
Ik heb een onwijs rustig weekend sinds decemberEn ik kijk er naar uit
Ik hoor net dat je geen proteine hoeft te eten, Spirit!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik breng.... nou ja, je snapt het.
O nee das pas vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's wel een heel lang weekend dan.
Grosequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je geen proteine hoeft te eten, Spirit!
Dat is net als zeggen dat je vrij bent als je naar de tandarts moet. Nee je hoeft niet werken, maar echt blij wordt je er ook niet van.quote:
Wel.. Hoe eerder de verlossing! Jij bent toch ook blij als je eindelijk van je kiespijn af bent!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is net als zeggen dat je vrij bent als je naar de tandarts moet. Nee je hoeft niet werken, maar echt blij wordt je er ook niet van..
Is alles trouwens al klaar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee das pas vanaf volgende week
Dan heb ik 4 maanden weekend
Vandaag of morgen komt schoonpapa de gordijnen hangen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is alles trouwens al klaar?
En m'n spatiebalk is kapot
Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef Ripley het volgende:
Grrr. INCOMPETENTE MUTSEN MET ZWANGERSCHAPSHORMONEN ZIJN VERMOEIEND.
Ga lekker naar huis of zo en laat mij mijn werk doen.![]()
![]()
Ik ga alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef Ripley het volgende:
Grrr. INCOMPETENTE MUTSEN MET ZWANGERSCHAPSHORMONEN ZIJN VERMOEIEND.
Ga lekker naar huis of zo en laat mij mijn werk doen.![]()
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan begint de ellende pas, dat begrijp je.
Ik moet eigenlijk nog even een dvd-speler bij je brengen voor het weekend..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:26 schreef rival het volgende:
I'm Good!![]()
en een druk maar leuk weekend voor de boeg!
and you?
Outsourcen naar Indiaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga al
[..]
Nee hoorIk zet het op de wereld. En dan klaar!
![]()
Andere zorgen er voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |