Niet? Damnit... En ik heb nog wel een freggel-pimp bij me!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet voor je betalen vanavond hoor.
Zit er nog over te denken, maar dan alleen om legaal veel te zuipen en vreemde 16 jarige te misbruiken.quote:
Gaafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
voeg Spirit82 toe aan je blokkeerlijst
Soort van ontgroening alleen andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GaafVolgens mij ben ik nog nooit door iemand geblokkeerd
Gaat nu ook niet gebeuren. Maar het is zo fijn dat het kanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GaafVolgens mij ben ik nog nooit door iemand geblokkeerd
Volgens mij is 13 helemaal in...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit er nog over te denken, maar dan alleen om legaal veel te zuipen en vreemde 16 jarige te misbruiken.
Tis geen carnaval, tis een 80s feestje van mn zwager die 30 wordt dus ik moet wel verkleed ook.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat nu ook niet gebeuren. Maar het is zo fijn dat het kan
Ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik had nog wel zon high hopes...
Dan had je vorige week vrijdag moeten komen, toen waren drinks "on me"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet? Damnit... En ik heb nog wel een freggel-pimp bij me!!Nou dan ga ik vanavond gewoon als mezelf en alleen morgen naar dat feest als hoer.
MILFs bestaan niet voor mij. Ik zie moeder los van kind. Ik neuk een vrouw, of ze wel of niet kinderen heeft zou mij een rotzorg zijn. Zolang ik ze niet zie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn meisjes van 16 al MILF.
Toen had ik al wat... Ohja, bezatten met vriendenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had je vorige week vrijdag moeten komen, toen waren drinks "on me".
Oh, dan ga ik juist strak in pakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende week mag je er 5 dagen legaal raar uit zien.
Carnaval
Niet echt... Ik doe wel aan me verkleden voor themafeestjes en veel zuipen. Als dat als carnaval wordt gezien, dan ja, doe ik aan carnaval. Deal with itquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
je doet aan carnaval. Dat is echt voor mensen met een te laag iq.
Gelukkig voer ik niet alle ideeen uit. Begrijp me niet verkeerd, lijkt me best geil om weer eens iemand te ontmaagden en tsja, dan kom je tegenwoordig wel bij 13 uit. Maar als het wettelijk niet mag, sla ik over.quote:
Mijn ongelofelijke looks tellen niet??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zijn we alleen nog niet tegengekomen.
Stoer zeg, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
lijkt me best geil om weer eens iemand te ontmaagden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |