abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93305228
Hoe komen ze dan aan zuurstof en hoe kunnen er planten en bomen groeien als het in een ''afgesloten'' ruimte zit?

Misschien een domme opmerking maar ik weet er ook weinig van :')
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_93305599
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Pixie. het volgende:
Hoe komen ze dan aan zuurstof en hoe kunnen er planten en bomen groeien als het in een ''afgesloten'' ruimte zit?

Misschien een domme opmerking maar ik weet er ook weinig van :')
Als het geen 2 grote openingen zijn zou de zuurstof toevoer door een behoorlijke berg aan kleine gangen moeten gebeuren. Als er dan een zon in het midden zou zijn (nog afgezien van het feit dat dat niet zou moeten kunnen) zou die zon de ruimte binnen de kortste keren zowat vacuum zuigen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93305668
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als het geen 2 grote openingen zijn zou de zuurstof toevoer door een behoorlijke berg aan kleine gangen moeten gebeuren. Als er dan een zon in het midden zou zijn (nog afgezien van het feit dat dat niet zou moeten kunnen) zou die zon de ruimte binnen de kortste keren zowat vacuum zuigen.
Jah... maar het is wel een piep klein zonnetje he...
pi_93305872
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jah... maar het is wel een piep klein zonnetje he...
Ik heb een gaskachel staan in mijn huiskamer van 9.5 x 3.5 x 2.5.
Als geen raampje open laat krijg ik al barstende koppijn van het zuurstoftekort.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93305980
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb een gaskachel staan in mijn huiskamer van 9.5 x 3.5 x 2.5.
Als geen raampje open laat krijg ik al barstende koppijn van het zuurstoftekort.
Zoek zelf eens naar de antwoorden op jouw vragen. Er is volgens mij zat over te vinden. :)
pi_93306048
Het zou wel behoorlijk zuur zijn als dat baby zonnetje zou veranderen in een rode dwerg. Misschien is dit al het geval, global warming anyone? Baby zonnetje zit daar dus waarschijnlijk achter.
pi_93306212
Hier is het babyzonnetje goed te zien:

quote:
After the North Pole let`s have a look at this amazing shot of the SOUTH POLE from the Environmental Research Institute of Michigan, this one is particularly interesting since it provides a great view of the internal sun!
pi_93306246
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dit dus.
Het lijkt mij vrij onmogelijk hoe mooi het ook klinkt :')
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_93306383
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Dit dus.
Mij ook hoor. Tot nu toe ben ik geen bewijs tegengekomen, alleen iets interessants over de seismische activiteit van de aarde en iets over de impactkraters van meteorieten. Zie vorige deel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2011 14:17:58 ]
pi_93306433
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoek zelf eens naar de antwoorden op jouw vragen. Er is volgens mij zat over te vinden. :)
Genoeg over te vinden ja, maar een stuk is ook 'common sense' en gaat niet afgedaan worden met de uitleg dat de natuurwetten die mij zijn aangeleerd niet kloppen...

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ok waarom zien we dan geen gloed daar vanaf komen op sattelietfoto's?

Vermoedelijke antwoord is natuurlijk dat al die foto's zijn gemanipuleerd... maar goed.
pi_93306446
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben alleen al blij dat de term "babyzonnetje" eindelijk tot zijn recht komt. Voor het eerst mensen. Hoe zouden de wezens in de aarde zich dan beschermen tegen eventuele zonnevlammen afkomstig van babyzonnetje? Want ondanks zijn formaat zullen ook die vlammen niet mis zijn.
pi_93306480
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik ben alleen al blij dat de term "babyzonnetje" eindelijk tot zijn recht komt. Voor het eerst mensen. Hoe zouden de wezens in de aarde zich dan beschermen tegen eventuele zonnevlammen afkomstig van babyzonnetje? Want ondanks zijn formaat zullen ook die vlammen niet mis zijn.
Afgezien van de hitte nog natuurlijk.
Als er hagedisachtigen rondlopen heb ik medelijden met ze.
pi_93306575
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Genoeg over te vinden ja, maar een stuk is ook 'common sense' en gaat niet afgedaan worden met de uitleg dat de natuurwetten die mij zijn aangeleerd niet kloppen...
De natuurwetten die jou zijn aangeleerd, kloppen niet.

quote:
Ok waarom zien we dan geen gloed daar vanaf komen op sattelietfoto's?

Vermoedelijke antwoord is natuurlijk dat al die foto's zijn gemanipuleerd... maar goed.
Al die foto's zijn gemanipuleerd. :)
pi_93306642
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De natuurwetten die jou zijn aangeleerd, kloppen niet.

[..]

Al die foto's zijn gemanipuleerd. :)
Ok dat wou ik even weten.
pi_93306723
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah ok. Ik vind het moeilijk om me iets bij dit soort zaken voor te stellen.
De planeet was eerst een bol van energie dat zich verdichte tot gas, vloeistof etc, naarmate het zich uitzette en afkoelde.

[..]
quote:
Zoals ik wel vaker hoor zeggen... ze zijn slachtoffer van modern edumbcation? Zoiets?
Ja,
pas op dat je zelf geen slachtoffer wordt door met deze gasten te diep in discussie te gaan en te geloven dat hun diploma's hen het recht geven om te gaan stellen dat ze het beter weten dan jij.

Ze weten echt niets meer dan jij.

Vertrouw op je eigen inzicht en blijf open staan voor bijzondere zaken.
pi_93306826
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De planeet was eerst een bol van energie dat zich verdichte tot gas, vloeistof etc, naarmate het zich uitzette en afkoelde.

Ja,
pas op dat je zelf geen slachtoffer wordt door met deze gasten te diep in discussie te gaan en te geloven dat hun diploma's hen het recht geven om te gaan stellen dat ze het beter weten dan jij.

Ze weten echt niets meer dan jij.

Vertrouw op je eigen inzicht en blijf open staan voor bijzondere zaken.
Ik sta voor van alles open. Zelfs ook voor deze theorie. Punt is echter dat ik tot nu toe meen dat het gewoon legendes zijn, omdat ik echt nog geen enkel bewijs heb gezien.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:28:55 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93306869
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Dit dus.
Mjah :) Een ster die zo klein is, kan niet warm genoeg worden voor fusie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_93306939
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik sta voor van alles open. Zelfs ook voor deze theorie. Punt is echter dat ik tot nu toe meen dat het gewoon legendes zijn, omdat ik echt nog geen enkel bewijs heb gezien.
Nee je wil het bewijs niet zien (al dan niet onbewust)
Begrijp dat dan.
pi_93307083
Maar Bankfurt, nu we er toch zijn.... :)

Wat is er volgens jou waar en wat is er niet waar aan de theorie van de holle aarde? Kun jij er eens wat meer over vertellen? De mensen die er in geloven hebben we wat dat betreft nog maar weinig gehoord / gezien in dit topic, terwijl het juist de insteek van het topic was om van deze mensen, hun kant van het verhaal te horen.

:)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2011 14:35:46 ]
pi_93307105
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk; je hebt nog niets gezien in het begin vooral door een gebrek aan informatie en door te weinig ervaring met deze zaken;

na verloop van tijd weet je waar je moet zoeken om deze bewijzen te vinden. Heb dus geduld, dan komt alles op tijd.
pi_93307275
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar Bankfurt, nu we er toch zijn.... :)

Wat is er volgens jou waar en wat is er niet waar aan de theorie van de holle aarde. Kun jij er eens wat meer over vertellen?

:)
De aarde is hol, en in de schil bevinden zich tal van onderaardse gangen, tunnels en maglev-rails; die zo'n 300.000 jaar geleden zijn aangelegd.
De meeste ingangen bevinden zich onder militaire bases, kastelen, paleizen en overheidsgebouwen van de Illuminati.
Andere belangrijke ingangen zijn: Ijsland, de Falkland eilanden, Zwitserse Alpen, Mojave dessert etc.

Er leven verder diverse groepen en machten onderaards; vooral onder Tibet en Antarctica.
pi_93307401
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De aarde is hol, en in de schil bevinden zich tal van onderaardse gangen, tunnels en maglev-rails; die zo'n 300.000 jaar geleden zijn aangelegd.
De meeste ingangen bevinden zich onder militaire bases, kastelen, paleizen en overheidsgebouwen van de Illuminati.
Andere belangrijke ingangen zijn: Ijsland, de Falkland eilanden, Zwitserse Alpen, Mojave dessert etc.

Er leven verder diverse groepen en machten onderaards; vooral onder Tibet en Antarctica.
En waar is babyzonnetje in deze realiteit?
pi_93307408
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Maar is ie dan hol in de zin van... hol als een voetbal.... of zijn die holtes voornamelijk in de aardkorst te vinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2011 14:41:09 ]
pi_93307475
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En waar is babyzonnetje in deze realiteit?
De centrale zon ? Ja, die zit in het midden van de holle aarde; die veroorzaakt het licht van o.m. het noorderlicht, dat bij de noordpool naar buiten kan komen, maar aan de zuidpool niet; want daar is de zuidopening met een laag ijs bedekt.
pi_93307514
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar is ie dan hol in de zin van... hol als een voetbal.... of zijn die holtes voornamelijk in de aardkorst te vinden?
Hol als een "voetbal met een dikke rand", maar ook in de "korst" bevinden zich holle ruimtes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')