Zwaartekracht formules ben ik nog niet tegengekomen. Wel dit:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Per direct, al dat bewijs wat hier naar boven komt
Laat nou maar eens zien hoe dit mogelijk is i.c.m. met zwaartekracht formules.
Het lijkt er op he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Was het niet 1 van de regels van het internet dat je, ongeacht het onderwerp, altijd bij Nazi's uitkomt?
Geniale topics trouwens.
Nou nou.. too much honor voor wat copy/paste werkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt er op he?
Mooie topics idd, thanks to Jokkebrok.
quote:NASA CAPER Probe Launched to Study the
Cleft Ion Fountain
Scientists only recently discovered that the bulk of the plasma or ions that are injected into the Earth's magnetosphere are actually from the Earth's polar cleft ion fountains ... not the sun. Indeed, the Earth's magnetosphere is buffeted by solar ion winds, but what causes the auroral displays are actually sourced by ions from the Earth! While this may come as a surprise, scientists are equally as baffled and frantically trying to come up with an explanation as to how ions can become accelerated enough to leave the Earth's atmosphere and literally reach distances as far out as the moon's orbit.
The auroral rings around the poles are actually the ions from the polar cleft ion fountains coming back to collide with particles in the Earth's ionosphere after a parabolic journey through space. The colors of the auroral displays are intrinsically linked to the types of ions coming back into our atmosphere (hydrogen, helium, oxygen, nitrogen). The Cleft Accelerated Plasma Experiment Rocket or CAPER will travel directly into the north polar cleft ion fountain to try and discern its source or mechanism of ion acceleration.
It should come as no surprise that the ions comprising the cleft ion fountains are exactly what would be expected from ions from our inner earth's atmosphere together with the ions energized from the inner electric sun. The polar cleft ion fountains (CIF) and auroral displays are arguably the most compelling evidence we have to date in support of the hollow earth!
Ik begreep uit die filmpjes dat de mensen die hier van op de hoogte zijn het geheim willen houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef Pixie. het volgende:
Goed en boeiend topic
tevens goeie OP met duidelijke uitleg!
Heb er zelf nog nooit aan gedacht dat de aarde hol zou zijn.
Maar als die theorién er zijn waarom zijn er geen ''echte'' duidelijke beelden van?
Omdat het zou vallen onder de "Forbidden knowledge".quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef Pixie. het volgende:
Goed en boeiend topic
tevens goeie OP met duidelijke uitleg!
Heb er zelf nog nooit aan gedacht dat de aarde hol zou zijn.
Maar als die theorién er zijn waarom zijn er geen ''echte'' duidelijke beelden van?
Wat dacht je van een grotquote:
Yep. A few chosen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat het zou vallen onder de "Forbidden knowledge".
Er zouden geavanceerde beschavingen in het binnenste van onze aarde leven die veel verder zijn dan wij. Dit omdat de zon daar altijd schijnt en men daardoor sneller ontwikkeld. Dit zou dan ook de UFO sightings op aarde verklaren. Deze UFO's komen dus uit het binnenste van de aarde.
De wereld elite zou dit alles voor ons verborgen willen houden
Het is andersom; de planeet als hol gas-vloeibaar object koelde af; zodat de buitenkant (schil) hard werd naarmate die uitzette en de binnenkant van de schil nog vloeibare delen bevatte (zoals lava).quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Als ik het goed begrijp, gaat het over het vormen van de planeet en dat ie dus naarmate de grootte van de planeet afnam, sneller ging draaien.
Dat geeft niks; Het is zelfs een voordeel, vooral als je wel met wiskunde en logica overweg kunt.quote:Maar goed, ik ben geen natuurkundige
En waar kwam de holte dan vandaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef Bankfurt het volgende:
Zie deel1 van dit topic:
[..]
Het is andersom; de planeet als hol gas-vloeibaar object koelde af; zodat de buitenkant (schil) hard werd naarmate die uitzette en de binnenkant van de schil nog vloeibare delen bevatte (zoals lava).
...
Maar ik begrijp dan niet dat als sommige mensen hier wel van overtuigd zijn ze niet zelf de neiging hebben om er werkelijk heen te gaan. Ik bedoel een grote opening in de aarde kan je moeilijk verbergenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat het zou vallen onder de "Forbidden knowledge".
Er zouden geavanceerde beschavingen in het binnenste van onze aarde leven die veel verder zijn dan wij. Dit omdat de zon daar altijd schijnt en men daardoor sneller ontwikkeld. Dit zou dan ook de UFO sightings op aarde verklaren. Deze UFO's komen dus uit het binnenste van de aarde.
De wereld elite zou dit alles voor ons verborgen willen houden
Precies, die knakkers van Top Gear zijn er zelf heengeredenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dan niet dat als sommige mensen hier wel van overtuigd zijn ze niet zelf de neiging hebben om er werkelijk heen te gaan. Ik bedoel een grote opening in de aarde kan je moeilijk verbergen
Ah ok. Ik vind het moeilijk om me iets bij dit soort zaken voor te stellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef Bankfurt het volgende:
Zie deel1 van dit topic:
[..]
Het is andersom; de planeet als hol gas-vloeibaar object koelde af; zodat de buitenkant (schil) hard werd naarmate die uitzette en de binnenkant van de schil nog vloeibare delen bevatte (zoals lava).
Zoals ik wel vaker hoor zeggen... ze zijn slachtoffer van modern edumbcation? Zoiets?quote:Dat geeft niks; Het is zelfs een voordeel, vooral als je wel met wiskunde en logica overweg kunt.
J0kkebr0k, jij bent intelligent, je redeneert logisch en je denkt voor jezelf en je zoekt voor jezelf de dingen uit.
"natuurkundige" zijn op BNW is een groot nadeel;
Mensen die geindoctrineerd zijn met "officiele natuurkunde" hebben hier op BNW een enorme achterstand; probleem is ook dat ze dat niet willen erkennen en hopeloos vasthouden aan hun vastgeroeste denkbeelden.
Tip: verspil aan hen niet te veel tijd, want je hebt je tijd nodig voor de interessantere delen op BNW.
http://www.voyagehollowearth.com/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, die knakkers van Top Gear zijn er zelf heengereden
Maar serieus; als er een holte is is het kilometers groot, dan hebben we het niet over de grootte van een rioolputdeksel die makkelijk over het hoofd kan worden gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |