De rekel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alleen DM weet zich soms te misdragenbeetje mijn eten op eten
concert in het centum... zal me een drukke bende worden daarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
Cool Bløf is aan het opbouwen op de trappen van het WTC in Rotterdam centrum
hmm zal ik huiswerken of zal ik gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
Cool Bløf is aan het opbouwen op de trappen van het WTC in Rotterdam centrum
Een bananenijsje zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had zelfs nog wat overgelaten voor je.
Ben jij nou nog niet aan je huiswerk? Boefje!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm zal ik huiswerken of zal ik gaan kijken?
ik kan niet, moet ff naar werk en dan gauw weer naar blijdorp. Huis feestklaar maken!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm zal ik huiswerken of zal ik gaan kijken?
geef dat feest gewoon op de trappen van het WTCquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan niet, moet ff naar werk en dan gauw weer naar blijdorp. Huis feestklaar maken!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o nee, ik was onderweg naar zwolle
[..]
hoeft niet hoor..quote:
ja, waar blijf je nou?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o nee, ik was onderweg naar zwolle
[..]
fuck huiswerkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan niet, moet ff naar werk en dan gauw weer naar blijdorp. Huis feestklaar maken!
Had je de chat nog gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |