oeh yayquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goeie morge kleintje![]()
Dan ben je hier (bijna) goed
Hier komt van allesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ben op jacht naar een leuke sc zonder treinnerds, pubertjes of verzuurde singles![]()
Wel de waarheid vertellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goeie morge kleintje![]()
Dan ben je hier (bijna) goed
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ben op jacht naar een leuke sc zonder treinnerds, pubertjes of verzuurde singles![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh yay
hier zit maar van alles een beetje? Dat kan ik handelen
een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier komt van alles
Wij hebben nerds, treinnerds pubertjes en verzuurde singles
En een klasje dramaqueens maar verder zit je hier helemaal top hoor
[..]
Wel de waarheid vertellen
Was nog bezigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier komt van alles
[..]
Wel de waarheid vertellen
De meeste mensen hier zijn gewoon tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor twee
maar ik voel me dapper vandaagik ga het eens ondervinden hier
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent niet zo snel vandaag?
dan pas ik er prima tussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn gewoon tof.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
m'n kruit verschoten met nachtbraken
Heb je buikgriep?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
m'n kruit verschoten met nachtbraken
dan hoef ik niet stil te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
Even nieuwe zetten jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je zelf nuttig maken en ga koffie halen dan
maar dat vroeg ze nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier komt van alles
quote:
nerds vind ik wel aandoenlijkquote:
Kon je niet slapen dat je tot 2:30 hier bleef?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hoor en ook geen diami
![]()
Gewoon, vannuh je weet wel....
Tot half 3 op Fok! en dan nog ff hier IRL kletsen is niet handig als je weer op tijd moet opstaan.
zeker niet als je dat een aantal dagen achtereen doet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nerds vind ik wel aandoenlijk
Welke Slowchats ben je allemaal afgestruimd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nerds vind ik wel aandoenlijk
normaal is ook maar saaiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig kan ik ook redelijk "normaal" overkomen
het was gewoon gezelligquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon je niet slapen dat je tot 2:30 hier bleef?
Mogen wij daar over oordelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
En verlegenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |