Ja thuis doe ik het ook op de bank maar ik heb hier geen bank alleen een bed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ja, maar het was meer voor een half uurtje omdat ik daarna weer moest helpen (inb4 betsy melken) En niks bed, op de bank, ik lijk m'n vader
....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja thuis doe ik het ook op de bank maar ik heb hier geen bank alleen een bed.![]()
Maar jij hebt dus echt koeien?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ja, maar het was meer voor een half uurtje omdat ik daarna weer moest helpen (inb4 betsy melken) En niks bed, op de bank, ik lijk m'n vader
Wat voor een paarden? Fjordjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
....
NeeWij hebben paarden, honden en katten. Geen koeien, schapen, geiten of ander zulks een gespuis
2 Friezen, belgisch trekpaard en.. Nog ietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor een paarden? Fjordjes?En honden. Ik kom bij jullie wonen.
Je hebt de hond die ik al eeuwen wil.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
2 Friezen, belgisch trekpaard en.. Nog ietsNew foundlander en... Nog iets. En de katten zijn... Katten
New foundlander < Sint Bernhardquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt de hond die ik al eeuwen wil.Grote lobbes.
Is dat nou de ultieme versiertruc? Boasten dat je een boerderij hebt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor een paarden? Fjordjes?En honden. Ik kom bij jullie wonen.
Sint bernard honden zijn ook mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
New foundlander < Sint Bernhard![]()
Honden < Katten
Nou een stal vol met koeien kippen of varkens hoef ik niet te zien. Schapen alleen met lammetjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Is dat nou de ultieme versiertruc? Boasten dat je een boerderij hebt?Dan zit ik namelijk gebakken.
Schapen met lammetjes hiero.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou een stal vol met koeien kippen of varkens hoef ik niet te zien. Schapen alleen met lammetjes.Maar paarden wel.
Sowieso moeten honden groot zijn. Chihuahua's etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
New foundlander < Sint Bernhard![]()
Honden < Katten
Mijn ouders hebben een 85kg wegende st.Bernhard en mijn zusje die thuis woond een mini chihuahuaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sowieso moeten honden groot zijn. Chihuahua's etc.
WTFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een 85kg wegende st.Bernhard en mijn zusje die thuis woond een mini chihuahuazijn de beste vriendjes en de kleine slaapt op het hoofd van de grote!
Soms hebben ze ruzie, maar over het algemeen zijn de katten en honden hier prima vrienden en de katten vinden het nog wel eens fijn om bij de hond te slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een 85kg wegende st.Bernhard en mijn zusje die thuis woond een mini chihuahuazijn de beste vriendjes en de kleine slaapt op het hoofd van de grote!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef dreamzk het volgende:
Net in de trein terug zat ik naast deze jongedame:
http://www.leonigoudkuil.nl
Zijn ergere dingen als je brak in de trein zit
http://uk.pc.ign.com/articles/115/1152219p1.htmlquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef Tauchmeister het volgende:
findmakarov.com
Nog vier daagjes tot de onthulling van MW3
En nu alweer 7 uur wakker?quote:Op zondag 27 februari 2011 09:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben om 6 uur gaan slapen ofzo.. Dus toch 9 uur slaap gehad
fuckin oud alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |