wordt je daar niet misselijk van??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu ben ik een draaiend hoofd ipv eerst
Goedemorgen hoe is het? Leuke planning vandaag ?
Draaiend hoofd? Ik snap hem niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu ben ik een draaiend hoofd ipv eerst
Goedemorgen hoe is het? Leuke planning vandaag ?
Ja nogalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
wordt je daar niet misselijk van??
vandaag
werken en dit weekend proberen uit te rusten
In de OP achter mijn naam stond eerstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Draaiend hoofd? Ik snap hem niet..
mijn planning is niet echt boeiend. nog 7 uur op mn werk zitten, dan website van een vriend een beetje vormgeven, dan nog even naar de carnavalswagen.
ow ik had de OP gewoon gekopieerd uit de wikiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
In de OP achter mijn naam stond eerstnu een draaiend hoofd
Niet echt boeiend nee. Maar carnavalswagens is leuk!
Ik ga in standaarbuiten weer naar de grootste lichtjes optocht
Hoop zo dat ouders met carnaval op vakantie zijn, anders moet ik alle nachten, dagen gaan doorhalen denk ik
Onze wagen wordt ook wel mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoop zo dat ouders met carnaval op vakantie zijn, anders moet ik alle nachten, dagen gaan doorhalen denk ik
Zie DM zometeen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onze wagen wordt ook wel mooi
Carnaval is zowizo kapotmakerij, maar wat heeft ermee te maken of je ouders weg zijn?
Toen was je dus een schattig ventje ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
eigenlijk maar 1 x carnaval gevierd...toen ik groep 1 of 2 zat
haha , dat ben ik nog steedsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Toen was je dus een schattig ventje ?
Aahwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
haha , dat ben ik nog steeds*kuch kuch
![]()
jah toen was ik nog schattig
haha hmm die heb ik niet digitaal.. moet ik nog een keer gaan inscannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Aahwlaat eens een lieve foto zien dan, ben ik ook wel benieuwd naar!
Awww vooruit ik heb wel geduldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:28 schreef tripack het volgende:
[..]
haha hmm die heb ik niet digitaal.. moet ik nog een keer gaan inscannen
sowwy
haha okeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Awww vooruit ik heb wel geduld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |