Hahahha idd!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is en goede reden om alles 500g te bestellen
Ja, in Nederland wel dacht ikquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]is dat elke maand zo????
nieuwe spullies
Het ligt er heel erg bij mij aan welk flesje het isquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Hebben jullie ook van die moordneigingen onder de douche met die 100 g flesjes? Ze zijn gewoonweg niet knijpbaar! Eerst dacht ik ''wauw handig die kleine flesjes!'' maar nu
In The UK komt hij sowieso, maar in NL kwam hij dacht ik ook?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef morgane het volgende:
Komt Smitten nou binnenkort hier in de retro of alleen in de UK? Ik mis 'm!
Ik vind hem op zich wel te doen (heb ook dat pompje), maar ik heb het idee dat ik er niet tegen kan :squote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog een pompje smitten in de aanbieding voor de liefhebbers, ik vind m stinken
Smitten ruikt zo lekkerrrrrrr!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog een pompje smitten in de aanbieding voor de liefhebbers, ik vind m stinken
Gewoon de dop er in z'n geheel afschroeven, heb je nergens last van!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Hebben jullie ook van die moordneigingen onder de douche met die 100 g flesjes? Ze zijn gewoonweg niet knijpbaar! Eerst dacht ik ''wauw handig die kleine flesjes!'' maar nu
dat ga ik maar eens doen danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
Gewoon de dop er in z'n geheel afschroeven, heb je nergens last van!
Ik had het ook vanmorgen met mijn American creamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ga ik maar eens doen dan
ik werd vanmorgen ook kriegel van mn american cream flesje.
je zou het bijna overgieten in zo'n lelijk etos potje oid
amandelquote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik had het ook vanmorgen met mijn American cream
Die 250 g flessen zijn idd nog het fijnst, die grote zijn heel zacht en die kleintjes te hard.
Nu ben ik nieuwsgierig naar smitten! Waar ruikt die naar?
als je een proefje wil moet je het even melden, ik was namelijk wel op tijd (was binnen een dag na mijn order al weer van de site af) en misschien heb jij nog dingen die ik wil proberenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!![]()
En jaa nu ben in snow showers misgelopen.... Kan mezelf wel voor me koppie slaan. Vroeger als ik twijfelde over iets zei me moeder ''doe het nou maar want straks is het er niet meer en heb je spijt'' (net als nu dus). Mijn vriend zegt weer het tegenovergestelde '' Als je twijfelt denk er dan nog even goed over na want straks verdwijnt het weer in de kast omdat het toch tegen valt of omdat je het toch niets vind, en bedenk je dan ook even dat je al zoveel van dat spul hebt''.
Als ik naar mijn moeder luister dan kost het me geld als ik naar mijn vriend luister dan loop ik dingen mis die ik graag wil omdat ik te lang na ga denken of omdat ik twijfel omdat ik twijfel...
Misschien door het water uit de zeep ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik had toch zo'n matroska poppetje van kerst? Die bruisballen waren helemaal zacht haha. Heb alles maar in bad gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |