ik vraag het me echt serieus af.. ik denk telkens.. miss word het nog spannend.. not..quote:
Meer posten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. alles is blauw.. ik moet niet meer posten
Zo, nu kun je weer even.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. alles is blauw.. ik moet niet meer posten
kan nu wel alle debiele dingen posten die in mijn hoofd zitten.. let toch niemand opquote:
Ik ben niemand?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan nu wel alle debiele dingen posten die in mijn hoofd zitten.. let toch niemand op
dan post ik mijn debiele gedachten nietquote:
Doe maar welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan post ik mijn debiele gedachten niet
je gaat zo slapen.. juist daarom post ik ze niet...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doe maar welik verveel me toch en ga zo slapen.
Ik moet altijd kotsen van bananen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gaat zo slapen.. juist daarom post ik ze niet...
ik moet elke keer aan bananen denken.. geen idee waarom
ik niet.. heb er ook geen zin in.. .denk gewoon de hele tijd aan exotische bananen.. waarom zijn ze exotisch.. waarom zijn ze geel... waarom groeien ze aan bomen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik moet altijd kotsen van bananen.
Diepe vragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niet.. heb er ook geen zin in.. .denk gewoon de hele tijd aan exotische bananen.. waarom zijn ze exotisch.. waarom zijn ze geel... waarom groeien ze aan bomen?
donders... ook vraag ik mij af waarom een sigaret zichzelf oprookt als je hem weglegt.. maar een sigaar niet...quote:
Ik wist helemaal niet dat een sigaar dat niet deed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
donders... ook vraag ik mij af waarom een sigaret zichzelf oprookt als je hem weglegt.. maar een sigaar niet...
die doet dat dus nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat een sigaar dat niet deed.
Ik denk dat ie daar gewoon geen zin in heeft. Maar ik ga slapen, m'n ogen vallen bijna dicht. Weltrustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die doet dat dus nietmaar waarom niet
veel plezier in slaapland enzow.. en fijne dromen ofzowquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daar gewoon geen zin in heeft. Maar ik ga slapen, m'n ogen vallen bijna dicht. Weltrusten
thxquote:
Je kunt lekker aanvragen 1/10quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thxal zal ik er niet van slapen
is draakje.. zelf verzoek indienen op de sitequote:
kon bijna door een vrouw bedacht zijnquote:
quote:
trustenquote:
zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:56 schreef wiebelstront het volgende:
Het schiet wel op met de topics he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Morge, gisteren druk vandaag druk dus zal er niet veel zijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Morge, gisteren druk vandaag druk dus zal er niet veel zijn.
ik ben er nogquote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Door ziggo miste ik het 1000e topicje
Ja ik ben zo weer pleitequote:
Ik negeer hem gewoonquote:
Kijk toch eens op het rooster voor je zoiets zegtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil zo wel van 10:00 tot 11:00 draaien?
Ik doelde meer op deze post hier onderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk toch eens op het rooster voor je zoiets zegt
quote:
faalhaas, 3x raden wie de fipo heeft van #1000?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
faalhaas, 3x raden wie de fipo heeft van #1000?Koelkast zn prestatie is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharr beloofde hem seks als hij de lapo van #999 zou hebben
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Seks met Sharrquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast zn prestatie is beter.
Ik heb nooit iets hoeven laten borenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Straks om 12:00 een gaatje laten boren
Echt geen zin in gewoon
That's what she saidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Straks om 12:00 een gaatje laten boren
Echt geen zin in gewoon
jup, had het gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast zn prestatie is beter.
Ik ga het nu zonder verdoving doen denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets hoeven laten boren
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga het nu zonder verdoving doen denk ik.
Ik wilde eerste een L- etje roken, maar daar vind ik het nog te vroeg voor
Waar de neuk heb je het overquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
over een sigaret of een peukie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je het over
Jointquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over een sigaret of een peukie?
Heb jij geen ouders ofzo trouwens?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over een sigaret of een peukie?
Laat het altijd zonder verdoving doen, anders heb ik altijd zoeen laffe bek heel de middag/avond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jammer dat ik het las hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee nee Sharr, seks met jezelf is juist fijn!
Computer op je kamerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb jij geen ouders ofzo trouwens?
Toen ik 12 was en om 9 uur op de computer wilde moest ik het stiekem doen of ik werd er hardhandig weggeschopt
mn moeder werkt, en mijn vader slaapt, komt uit nachtdienst.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb jij geen ouders ofzo trouwens?
Toen ik 12 was en om 9 uur op de computer wilde moest ik het stiekem doen of ik werd er hardhandig weggeschopt
Heb ik al heel lang hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Op je 12de?Moet toch niet gekker worden
Aha, dat is wel chill voor jou danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mn moeder werkt, en mijn vader slaapt, komt uit nachtdienst.
Mijn vader sloopte zijn computer altijd dus ik kreeg een eigenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Op je 12de?Moet toch niet gekker worden
Nee hoor, was niet de bedoeling om het stiekem te doen.quote:
ach, in de kleine vakanties doe ik nooit zoveel dingen buiten. En mijn buurt heeft alleen maar kinderen tot de 9quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aha, dat is wel chill voor jou dan
Ik heb een digitaal kastje op mijn kamer,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat zijn mijn ouders streng dan, ik mocht net aan een tv
En m'n xbox mag ook niet op m'n kamer
Het klopt nog ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee hoor, was niet de bedoeling om het stiekem te doen.
Ik weet dat jij toch wel 24/7 in dit topic aanwezig bent
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar je vindt me nog steeds lief toch?
Hoe is het met je ribben ?
Goeien riekwest welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
Set them free and let them fly toniiiiiiiiiiiiiight
Windows XP ftwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:00 schreef sharr het volgende:
Ik heb een niet werkende windows 98 op mijn kamer![]()
![]()
Apple service he, zo duur mogelijk en zo lang mogelijk vasthoudenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die Mac 16 februari besteld en nu nog steeds niet binnen!!
Als gestopt met roken danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Gaat beter, ben gestopt met paracetamol en dat gaat ook wel prima zolang ik geen hysterische dingen doe
Valt mee toch. Ik heb er deze week drie opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als gestopt met roken dan?
Ik heb de laatste 1.5 week wel iets van 7 sigaretten gerookt
Ik ook. Thnx hequote:
Hij is niet in reparatie, maar heb hem net gekochtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Apple service he, zo duur mogelijk en zo lang mogelijk vasthouden
Weet ik, maar dan moet het product nog wel bij apple vandaan komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij is niet in reparatie, maar heb hem net gekocht
Nja heb hem ook niet rechtstreeks bij Apple gekocht maar een authorised reseller.
slaapzequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
En gewoon omdat het kan ga ik verder met slapen
ja idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan moet het product nog wel bij apple vandaan komen
waar werk je dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh wat heb ik een teringhekel aan die directeuren die zichzelf belangrijker voelen dan de rest
Ik ken serieus geen enkele directeur die dat niet heeft
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Yvonne heeft een verzoekje gedaan voor me![]()
![]()
ik heb net al gerequest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:17 schreef sharr het volgende:
Kan iemand even een verzoekje doen om YMCK tegen te gaan?
Niet zoveel. Geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef mc-Piel het volgende:
Heb ik nog wat gemist hier op de vroege ochtend?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef mc-Piel het volgende:
Heb ik nog wat gemist hier op de vroege ochtend?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef mc-Piel het volgende:
Zeg me dat Enjoy The silence 2004 nu bezig is!
quote:
Goed verzoekje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ohquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:27 schreef sharr het volgende:
Je kunt 1 verzoekje in de 10 minuten, ajacied jij kunt toch al lang verzoeken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Goed verzoekje!BwupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bush - Glycerine.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef mc-Piel het volgende:
Zo, m'n oh zo boeiende lesuur is voorbij..
Ik gaat er weer vantussen!
Kusjelikjedansje!
Is het een mop?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoor
Zo'n directeur krijgt zijn sim-contacten niet geimporteerd vanaf zijn simkaart naar de blackberry.
Ik weet ongeveel wel hoe het moet, maar is toch even anders bij operating system 6.0.
Dus wil ik dat mijn collega even langs komt om hem netjes te helpen, ik werk immers thuis.
Zegt die collega dat hij naar een vestiging moet omdat daar alles er uit ligt.
Dus ik zeg die directeur dat ik niet kan langskomen omdat ik thuis zit, maar dat ik hem wel een van internet geplukte handleiding wil sturen zodat hij het zelf kan regelen.
En dan mijn collega die nu op het hoofdkantoor zit niet kan helpen omdat hij een prio 1 heeft.
Zegt hij dat dit ook een prio 1 is______
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ach wat maak ik me druk
Straks even langs de huisarts, dan langs de tandarts.
Dan op mijn dooide gemakje van 13:00 tot 14:00 naar mijn werk rijden.
Dan een uurtje werken, auto's omruilen en dan om 16:00 mijn vriendin ophalen en weekend![]()
![]()
Nee, waar gebeurd.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoor, bij dit liedje:
Ik hoor constant olijf ipv o life
[ afbeelding ]
quote:
Falerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, waar gebeurd.
Ik bedoel alleen dat het zo achterlijk is dat die directeuren zich zo belangrijk voelen.
Hij vindt zijn simcontacten belangrijker dan een hele vestiging met 50 collega's die niet kunnen werken
Inderdaad. Jan Smit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb hierna een trieste aangevraagd
Stond ik daar maar bouw te vakkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:42 schreef sharr het volgende:
Ik deed onbedachtzaam mijn gordijn open terwijl ik in mijn ondergoed stond, vergeten dat die bouwvakkers er ook stonden. Ze stonden gelijk stil
Mi Rowsu is van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Inderdaad. Jan Smit?
Wat wie heeft YMCK aangevraagd?
Pics ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:42 schreef sharr het volgende:
Ik deed onbedachtzaam mijn gordijn open terwijl ik in mijn ondergoed stond, vergeten dat die bouwvakkers er ook stonden. Ze stonden gelijk stil
Kom je erachter?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh god dit is die met Jan Smit
Ja dat faalt echt,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Pics ?
Ik heb ook wel eens naakt door huis gelopen met de gordijnen open, toen kwam mijn buurvrouw langs om eieren te lenen
Die zonder hem is beterquote:
Dat zal geen toeval geweest zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Pics ?
Ik heb ook wel eens naakt door huis gelopen met de gordijnen open, toen kwam mijn buurvrouw langs om eieren te lenen
Ik ben op een gegeven moment me meer gaan richten op de onzin radio. Maar wat ik gezien heb was goed! Nu spartak moskouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die zonder hem is beter
Hoe vond je Ajax eigenlijk ?
Ik heb in de kantine alleen de 2e helft gezien, maar was constant aan het bellen
Dus ook niks van meegekregen.
Wat een flikker is het ookquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
Blijft een geweldig nummer dit
Oh, en ik luister niet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat een flikker is het ook__ !
Weet ikquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er zijn op dit moment 3 luisteraars.
Meid, hoe durven zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:51 schreef sharr het volgende:
Wat is dat, ik klikte weg en er staat nog steeds 3.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:51 schreef sharr het volgende:
Wat is dat, ik klikte weg en er staat nog steeds 3.
Ik doe het, ik zal het doen. VOOR HET VADERLAND.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stomp die bits en bytes meid, je kan het
moggequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Luisteraar nr.4 komt erbij![]()
Mogguh
Sharr, het nieuwe Nederlands trotsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik doe het, ik zal het doen. VOOR HET VADERLAND.
Helaas welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Cherish aangevraagd
Kent iemand die?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Cherish aangevraagd
Kent iemand die?
Ga verkleed als onderbroek en trek alleen een onderbroek aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn, waarom ga ik gewoon niet verkleed als the pope of dope?!?!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn, waarom ga ik gewoon niet verkleed als the pope of dope?!?!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aah ik ga als maandverband ninja
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf is hardstyle zonder bas ?
Dat is als een hoer zonder kut
Ze merken er toch niks vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vinden de draden van je computer dat wel fijn?
Hier kunnen ze er niet tegenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ze merken er toch niks van
Babyboomers... altijd wat te zeiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn pa is echt een fucking zeikert.
Het is zo'n schraal Logitech 5.1 setje van ¤50-, nog niet eens half open gegooid.
Hij zit helemaal beneden en ik op zolder, en toch lopen bitchen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
Lekker 90's nummer
Je moeder aan de poeder, je vader aan de coke, het maakt allemaal niks uit want je oma doet het ook.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je moeder aan de poeder, je vader aan de coke, het maakt allemaal niks uit want je oma doet het ook.
Bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |