ik vraag het me echt serieus af.. ik denk telkens.. miss word het nog spannend.. not..quote:
Meer posten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. alles is blauw.. ik moet niet meer posten
Zo, nu kun je weer even.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. alles is blauw.. ik moet niet meer posten
kan nu wel alle debiele dingen posten die in mijn hoofd zitten.. let toch niemand opquote:
Ik ben niemand?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan nu wel alle debiele dingen posten die in mijn hoofd zitten.. let toch niemand op
dan post ik mijn debiele gedachten nietquote:
Doe maar welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan post ik mijn debiele gedachten niet
je gaat zo slapen.. juist daarom post ik ze niet...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doe maar welik verveel me toch en ga zo slapen.
Ik moet altijd kotsen van bananen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gaat zo slapen.. juist daarom post ik ze niet...
ik moet elke keer aan bananen denken.. geen idee waarom
ik niet.. heb er ook geen zin in.. .denk gewoon de hele tijd aan exotische bananen.. waarom zijn ze exotisch.. waarom zijn ze geel... waarom groeien ze aan bomen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik moet altijd kotsen van bananen.
Diepe vragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niet.. heb er ook geen zin in.. .denk gewoon de hele tijd aan exotische bananen.. waarom zijn ze exotisch.. waarom zijn ze geel... waarom groeien ze aan bomen?
donders... ook vraag ik mij af waarom een sigaret zichzelf oprookt als je hem weglegt.. maar een sigaar niet...quote:
Ik wist helemaal niet dat een sigaar dat niet deed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
donders... ook vraag ik mij af waarom een sigaret zichzelf oprookt als je hem weglegt.. maar een sigaar niet...
die doet dat dus nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat een sigaar dat niet deed.
Ik denk dat ie daar gewoon geen zin in heeft. Maar ik ga slapen, m'n ogen vallen bijna dicht. Weltrustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die doet dat dus nietmaar waarom niet
veel plezier in slaapland enzow.. en fijne dromen ofzowquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daar gewoon geen zin in heeft. Maar ik ga slapen, m'n ogen vallen bijna dicht. Weltrusten
thxquote:
Je kunt lekker aanvragen 1/10quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thxal zal ik er niet van slapen
is draakje.. zelf verzoek indienen op de sitequote:
kon bijna door een vrouw bedacht zijnquote:
quote:
trustenquote:
zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:56 schreef wiebelstront het volgende:
Het schiet wel op met de topics he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Morge, gisteren druk vandaag druk dus zal er niet veel zijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Morge, gisteren druk vandaag druk dus zal er niet veel zijn.
ik ben er nogquote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Door ziggo miste ik het 1000e topicje
Ja ik ben zo weer pleitequote:
Ik negeer hem gewoonquote:
Kijk toch eens op het rooster voor je zoiets zegtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil zo wel van 10:00 tot 11:00 draaien?
Ik doelde meer op deze post hier onderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk toch eens op het rooster voor je zoiets zegt
quote:
faalhaas, 3x raden wie de fipo heeft van #1000?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
faalhaas, 3x raden wie de fipo heeft van #1000?Koelkast zn prestatie is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharr beloofde hem seks als hij de lapo van #999 zou hebben
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Seks met Sharrquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast zn prestatie is beter.
Ik heb nooit iets hoeven laten borenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Straks om 12:00 een gaatje laten boren
Echt geen zin in gewoon
That's what she saidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Straks om 12:00 een gaatje laten boren
Echt geen zin in gewoon
jup, had het gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast zn prestatie is beter.
Ik ga het nu zonder verdoving doen denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets hoeven laten boren
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga het nu zonder verdoving doen denk ik.
Ik wilde eerste een L- etje roken, maar daar vind ik het nog te vroeg voor
Waar de neuk heb je het overquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga het nu zonder verdoving doen denk ik.
Ik wilde eerste een L- etje roken, maar daar vind ik het nog te vroeg voor
over een sigaret of een peukie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je het over
Jointquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over een sigaret of een peukie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |