was er zelfs geen belletje bij je gaan rinkelen bij Ivanhoe en zwaard?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:38 schreef PC eend het volgende:
Ik weet weinig van die adelijke toestanden en dat wou ik graag zo laten
Ik wist gewoon niet dat ridder nog een erfelijke titel was, so shoot mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:40 schreef Day het volgende:
[..]
was er zelfs geen belletje bij je gaan rinkelen bij Ivanhoe en zwaard?
Hmm, misschien denk ik er dan toch te makkelijk over.
Ik vond het wel weer knap van Philip dat hij uit die blauwe bloempot ' van adel' haalde. Had die pot niet eens gezien!
Gerards kluis is gehalveerd, hoe kan hij nog 4500 hebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is altijd up-to-date, alle budgetbedragen worden automatisch aangepast.
Kan dus ook mooi in de op.
Alexander denkt dat Gerard acteur is en voor Secret Story werkt, zijn vermoeden is onjuist. Gerard ontvangt ¤2.500,- van Alexander.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:36 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gerards kluis is gehalveerd, hoe kan hij nog 4500 hebben?
Dit zijn de laatste cijfers die door SS zelf bekend worden gemaakt, meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:36 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Gerards kluis is gehalveerd, hoe kan hij nog 4500 hebben?
Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe de kijkcijfers verdeeld zijn, of er nog flink wat mensen doorzappen naar de liveshow na WIDM bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:05 schreef MargrietV het volgende:
goedemorgen,
Kijkcijfers live show 246.000
wattan? zag et nietquote:
idd, wtf. raar hahaquote:
Hij ligt in zijn bed en draait van links naar rechts met zijn hoofd, vrij snel hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:51 schreef Stranger het volgende:
Wat doet guido? Sommige mensen kunnen geen streams kijken
En hij deed het om de paar minuten al is hij nu al weer ff stilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij ligt in zijn bed en draait van links naar rechts met zijn hoofd, vrij snel haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |