Maar tactisch kan het tegen gaan werken als Alex wegvalt. Dan weten de meesten wel dat hij dubbele allianties heeft lopen en niet te vertrouwen is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:58 schreef Day het volgende:
[..]
ik denk dat Karim nu voor zichzelf gaat. Hij heeft geen geld meer om te drukken, dus moet hij zorgen dat iemand anders in een zwakkere positie komt, Alex dus.
ben niet zo zeker ervan of men wel weet dat hij met Alex en Gerard samen werkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar tactisch kan het tegen gaan werken als Alex wegvalt. Dan weten de meesten wel dat hij dubbele allianties heeft lopen en niet te vertrouwen is.
ik verstond 4 x ieder uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:00 schreef mYsca het volgende:
Tot
[..]
4 uur toch ? Pas 3 uur in Portugal
Bedoeling was volgens mij Sofia nog 4 keer aan het janken te krijgen, missie mislukt denk ik dan...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:00 schreef maaike91 het volgende:
Ben benieuwd of de missie geslaagd is .. na de veranderingen in de muziek:P
Hahaha, maar dat is wel een heeel makkelijke missie:Pquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bedoeling was volgens mij Sofia nog 4 keer aan het janken te krijgen, missie mislukt denk ik dan...
Als ze wakker isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:02 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Hahaha, maar dat is wel een heeel makkelijke missie:P
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:04 schreef maaike91 het volgende:
Elke keer komt weer die shock .. IS HET AL 5 OVER 4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Trusteh
Bah. I officially do not like you. At all.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:07 schreef BBQSausage het volgende:
Even een overzichtje gemaakt;
http://sst.trooperz.nl/budgets.php
Die staat altijd gelijk aan alle bedragen op de site, moet het alleen nog wat sneller maken, en misschien in een plaatje voor in de OP zien te verwerken.
De clou's misschien ook ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helemaal als het inderdaad verwerkt is in de OP van de COS.
De recentste vijf dan, met een linkje naar de rest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:10 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat wordt een lange onoverzichtelijke lijst ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |