Als jij dat was, was het niet zo ergquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, je reageert nogal alsof iemand je in je kruis betast heeft
Waar maak je je druk om? Ik klaag trouwens niet over een gebrek aan echte mannen. Die zijn er plenty.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als jij dat was, was het niet zo erg
Serieus, jijzelf, Kasta, ik en vele anderen hebben jouw "probleem" al vele malen benoemd maar je blijft stug volhouden dat het allemaal meevalt. Ondertussen blijf je klagen over een gebrek aan echte mannen.
Dat geeft mij hetzelfde frustrerende gevoel als een zwerver 100 euro bieden die geweigerd wordt omdat de zwerver prima naar de zin heeft. Maar wel klaagt over honger en dat er zo moeilijk aan eten of geld te komen is...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoeft niet.... er zijn ook sessies in jouw leeftijdscategorie
[..]Waar vind ik die dan? Heb er niet actief naar gezocht maar meeste wat ik heb gezien is 25+ of ouder zelfs. Maar heb er op dit moment ook geen behoefte aan dus wat dat betreft is het wel primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Oh ja nu zijn er ineens weer genoeg plenty leuke mannen. Over opbouwend gesproken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Ik klaag trouwens niet over een gebrek aan echte mannen. Die zijn er plenty.
Ik snap jullie bemoeizucht niet zo, eigenlijk. Bedoel, één discussie aangaan: logisch. Deed ik ook met Spirit. Twee discussies aangaan: kan ik ook nog best inkomen. Maar kéér op kéér je uiterste best doen om aan mij te bewijzen dat er een andere manier is, terwijl toch allang duidelijk is dat ik mijn eigen weg hierin kies en feitelijk niet echt opensta voor commentaren van fokkers.. Bovendien: ik sluit me toch volledig af voor niet-opbouwende kritiek. Zodra ik ook maar enigszins het gevoel heb dat ik veroordeeld word om mijn acties, dan sluit ik me volledig af voor kritiek. Zelfs al heb je gelijk, ik zal er direct overheen lezen en er niet eens meer bij stilstaan, gewoon omdat jullie benadering bij mij niet werkt. Opbouwende kritiek (gari is daar heel goed in, die heeft al een paar keer een zeer treffende oneliner gelanceerd die aankwam als een moker), dáár kan ik maanden later nog over nadenken. En ik merk ook dat ik dan prima in staat blijk om wat afstand te nemen van mijn eigen acties en verandering aan te brengen.
Why in godsname do you care so much?
Nou de indruk die ik van je heb is dat je een algemeen uiterlijk heb en niet mensen aantrekt van een bepaalde soort. Maar misschien straalt je gedrag iets anders uit. Anders kan ik het ook niet begrijpen dat je geen man ontmoet waar je op kan vallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
Ja, picardmike, er zijn inderdaad genoeg leuke toffe mannen. Mijn vrienden zijn allemaal leuke toffe mannen, alleen ik val niet echt op dat soort mannen. Die jonge gast die zondag zijn tas komt halen, dat is een leuke toffe jongen (tenzij hij als de devil himself staat aan te bellen). Eigenlijk zijn bijna alle mannen die ik leer kennen leuk en tof, zou je niet denken hè? Probleem is alleen dat mijn hart er niet harder van gaat kloppen, en als dat wel het geval is, dan is het niet het type man waarmee ik (geen uitspraken over anderen) een duurzame relatie op kan bouwen.
Er is dan ook geen enkele noodzaak dat jij het begrijpt. Ik betwijfel ook ten zeerste of jij de cognitieve vermogens daarvoor hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou de indruk die ik van je heb is dat je een algemeen uiterlijk heb en niet mensen aantrekt van een bepaalde soort. Maar misschien straalt je gedrag iets anders uit. Anders kan ik het ook niet begrijpen dat je geen man ontmoet waar je op kan vallen.
Gedrag dus..voornamelijk mensenkennis ontbreekt bij je. Sterk neurotische trekken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is dan ook geen enkele noodzaak dat jij het begrijpt. Ik betwijfel ook ten zeerste of jij de cognitieve vermogens daarvoor hebt.
Ja is toch niet normaal geef je algemene indruk van iemand, waarbij ik me niet negatief uit. Krijg je zo'n een opmerking!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dag Seven, zijn ze je psychologisch aan t fileren?
Vreselijk gewoon!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja is toch niet normaal geef je algemene indruk van iemand, waarbij ik me niet negatief uit. Krijg je zo'n een opmerking!
Miss moeten wij het is proberen samen. Wat denk je ervan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
Ja, picardmike, er zijn inderdaad genoeg leuke toffe mannen. Mijn vrienden zijn allemaal leuke toffe mannen, alleen ik val niet echt op dat soort mannen. Die jonge gast die zondag zijn tas komt halen, dat is een leuke toffe jongen (tenzij hij als de devil himself staat aan te bellen). Eigenlijk zijn bijna alle mannen die ik leer kennen leuk en tof, zou je niet denken hè? Probleem is alleen dat mijn hart er niet harder van gaat kloppen, en als dat wel het geval is, dan is het niet het type man waarmee ik (geen uitspraken over anderen) een duurzame relatie op kan bouwen.
Je fok reputatie is te laag, bij andere hecht ze er ineens wel waarde aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Miss moeten wij het is proberen samen. Wat denk je ervan?![]()
God wat vind ik dát nou jammer! Wie heeft wel een hoge fok reputatie dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je fok reputatie is te laag, bij andere hecht ze er ineens wel waarde aan.
Die gasten die nr fokbijeenkomsten gaan en elkaar kennen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
God wat vind ik dát nou jammer! Wie heeft wel een hoge fok reputatie dan?
Juist. Ik heb wel wat fokmeets meegemaakt, maar was daar niet altijd even enthousiast over. Zitten een hoop rare figuren op FOK.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die gasten die nr fokbijeenkomsten gaan en elkaar kennen.
Ja maar dat er rare figuren op FOK zitten dat is duidelijk, daarvoor hoef je niet naar een meet te gaan, maar misschien wil ik ook wel een keer gaan, alleen ik ken niemand hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Juist. Ik heb wel wat fokmeets meegemaakt, maar was daar niet altijd even enthousiast over. Zitten een hoop rare figuren op FOK.
Precies. Reden genoeg om wantrouwig te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Juist. Ik heb wel wat fokmeets meegemaakt, maar was daar niet altijd even enthousiast over. Zitten een hoop rare figuren op FOK.
Ik denk dat jij en ik niet bij elkaar passen, lieverd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Miss moeten wij het is proberen samen. Wat denk je ervan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |