Facepalm?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:34 schreef Dizorn het volgende:
Waar is de facepalm smiley?![]()
Snap sowieso niet waarom iedereen het nodig vind elkaar af te zeiken enzo, we lijken wel nederlanders
Ik had haar nog nooit (aan)gesproken zelfsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mwoh, dat betekent eerder dat je haar teveel hebt lastig gevallen ofzo. Weet ik veel sommige gasten hier zijn ook raar. Ik zou er nou niet van wakker liggen, meestal lach ik er alleen maar om
Dat je de sarcasme in die post niet ziet he.. dat verdiend wel een facepalm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:36 schreef Dizorn het volgende:
Het proberen Seven "na te doen" verdiende wel een facepalm wat mij betreft.
En nee, mag pas in de zomer beginnen
Neem haar niet te serieus, man. Je moet fokmensen zoiezo niet te serieus nemen. In het begin deed ik dat ook, dacht dat fok misschien een goede weerspiegeling zou zijn van de maatschappij. Helaas komen hier vaker de types die IRL niet even goed snik zijn. Maar je kan hier wel wat dingen leren. Die alpha/beta/omega/gamma ding is wel iets wat leuk is om over te lezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:33 schreef iwannabehigh het volgende:
En net alsof ze zelf zo'n beauty is..![]()
![]()
![]()
![]()
(doe ik haar effe na met gedrag)
Haha serieus triest om?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik had haar nog nooit (aan)gesproken zelfs
Het is de maatschappij met een vergrootglas. Alles wordt hier aangedikt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Neem haar niet te serieus, man. Je moet fokmensen zoiezo niet te serieus nemen. In het begin deed ik dat ook, dacht dat fok misschien een goede weerspiegeling zou zijn van de maatschappij. Helaas komen hier vaker de types die IRL niet even goed snik zijn. Maar je kan hier wel wat dingen leren. Die alpha/beta/omega/gamma ding is wel iets wat leuk is om over te lezen.
Lees zijn allereerste topic.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef Godshand het volgende:
Jammer dat ik altijd zo laat online kom..
Overdag ben ik met andere zaken bezig, maar iedereen Fokt dan juist
Nu mis ik altijd de helft...
Even nog terug OT, noem jij snel dat je arts in spe bent bij dames? Ik doe dat altijd later (ben alleen niet meer in spe dus..) , dat scheidt de golddiggers van de echt geinteresseerden..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef Dizorn het volgende:
Soms gaat het echter zo snel dat het ook als je dan online bent niet echt bij te houden is :x
Merkte al tijdens mijn studententijd hoor dat het werkte...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:47 schreef Dizorn het volgende:
Ben nog jong genoeg dat mensen daar nog niet echt van opkijken geloof ik. Ik verdien ook nu nog geen geld ermee he, zouden ze het nog zeker 3 jaar met me moeten volhouden voor ze gold kunnen diggen. Dat is toch een beetje lang voor de gemiddelde gold-digger denk ik zo
Noem het eigenlijk ook niet uit mezelf maar je praat toch vrij snel over studie en dan ga ik niet liegen over mijn studie natuurlijk
Voor hun wel. Behalve de financiele zekerheid toch ook de mythe van heersen over leven en dood he? Plus je bent zorgzaam denken ze (ik ben geneigd iets over Seven te zeggen maar laat maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:51 schreef Dizorn het volgende:
Dat heb ik nooit gesnapt, maar ik zal vrouwen ook nooit snappen dus wat dat betreft..Alsof het zo bijzonder is.
Ook weer wakker?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:54 schreef Schilderijtje het volgende:
Zou toch heel snel uit die frame of mind komen over die gold diggers...
Be careful what you wish for... you just might get it...
Wat hebben jullie gedaan..??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:55 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Weer?
Nog steeds!![]()
Was echt heel gezelllig!
Hij is veel leuker dan ik verwacht had...
Wat bedoel je over die golddiggers eig? Ik zoek helemaal geen golddigger. We hadden het even over waarom artsen (in spe) zo'n aantrekkingskracht hebben bij sommigen (natuurlijk niet alle) vrouwen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:55 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Weer?
Nog steeds!![]()
Was echt heel gezelllig!
Hij is veel leuker dan ik verwacht had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |