abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:05:13 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93292977
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.

quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

:') :') :') :')

Echt jij denkt er net als Mevrouw_vj teveel over na. Dit slaat echt alles.

Echt Seven, ik vond je datewaardig maar dit slaat echt alles.

Plz, go fuck yourself, once and forever zolang je dit blijft denken. Tuurlijk, de indelingen zijn grofweg handig, maar je moet zeker kijken naar de individuele nuances, en het is echt zo dat niemand 100% alpha of beta, gamma, epsilon is.

Ik prik bijvoorbeeld zo door Kasta heen, het is eigenlijk een schat die man. Maar niemand die dat door heeft door zijn verbale begaafdheid :')
Individuele verschillen bestaat zoiezo. Sommige mensen kunnen eindbazen zijn in hun nieuwe stad en studiegenoten en wanneer ze teruggaan naar hun dorp zijn ze gewoon losers.

Maar tja, neem het niet zo persoonlijk. Dat alpha/beta ding hoef je eigenlijk geen zorgen over te maken. Meeste vrouwen denken niet zo zwart/wit. Maar kijk, Seven is op fok omdat ze anders is dan de meeste vrouwen. Net zoals jij en ik anders zijn dan de meeste mannen.

[ Bericht 79% gewijzigd door Keep_Walking op 25-02-2011 02:10:17 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:07:58 #2
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_93293042
Geen mooie plaatjes in OP :'(

Ruzie :'(

Overigens schat ik Seven juist date-waardig in. Niet relatie-waardig (daar is ze toch veel te instabiel voor). Dus dat is echt alleen plezier voor een (paar) avond(en). En niet je spullen laten liggen :+
WFPB!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:09:13 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93293066
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:07 schreef Dizorn het volgende:
Geen mooie plaatjes in OP :'(

Ruzie :'(

Overigens schat ik Seven juist date-waardig in. Niet relatie-waardig (daar is ze toch veel te instabiel voor). Dus dat is echt alleen plezier voor een (paar) avond(en). En niet je spullen laten liggen :+
Sorry, eerste keer dat ik dit topic maak dus ik weet niet hoe het moet. Ik ga nu kijken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93293084
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Individuele verschillen bestaat zoiezo. Sommige mensen kunnen eindbazen zijn in hun nieuwe stad en studiegenoten en wanneer ze teruggaan naar hun dorp zijn ze gewoon losers.

Maar tja, neem het niet zo persoonlijk. Dat alpha/beta ding hoef je eigenlijk geen zorgen over te maken. Meeste vrouwen denken niet zo zwart/wit. Maar kijk, Seven is op fok omdat ze anders is dan de meeste vrouwen. Net zoals jij en ik anders zijn dan de meeste mannen.
Oh ik neem het niet persoonlijk, ik ben eerder hoogst verbaasd :P

En tsja, Seven reageert ook zoals verwacht...

Ze heeft ook zelf gezegd wat haar "probleem" is. Zodra iemand zegt haar leuk te vinden kan ze dat niet geloven en stoot ze hem af. En ik denk dat dat niks met alfa, beta of wat dan ook te maken heeft, maar gewoon bang te zijn om op je ziel getrapt te worden, te dichtbij geraakt te worden. Controleverlies en alles.

Maar goed, niet mijn probleem maar Seven haar probleem. Wel jammer want ik denk, als ze dat laat varen het echt leuk met mannen kan hebben :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:11:40 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93293115
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh ik neem het niet persoonlijk, ik ben eerder hoogst verbaasd :P

En tsja, Seven reageert ook zoals verwacht...

Ze heeft ook zelf gezegd wat haar "probleem" is. Zodra iemand zegt haar leuk te vinden kan ze dat niet geloven en stoot ze hem af. En ik denk dat dat niks met alfa, beta of wat dan ook te maken heeft, maar gewoon bang te zijn om op je ziel getrapt te worden, te dichtbij geraakt te worden. Controleverlies en alles.

Maar goed, niet mijn probleem maar Seven haar probleem. Wel jammer want ik denk, als ze dat laat varen het echt leuk met mannen kan hebben :)
Dat is ook meteen de reden waarom ze die "gamma" male niet kan vinden.
pi_93293144
Seven komt over als zo'n felle feminist.. Hahaha!
pi_93293150
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Seven komt over als zo'n felle feminist.. Hahaha!
Ik vind eerder als een onzeker bijtje die gaat steken als je te dichtbij komt...
pi_93293181
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vind eerder als een onzeker bijtje die gaat steken als je te dichtbij komt...
Hoe oud is ze nou dan? :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:16:31 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93293213
27
pi_93293266
Seven durft niet meer te posten nu. Misschien toch huilend naar bed gegaan?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:20:52 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93293285
Hoe gaat het met die online daten eigenlijk?
pi_93293323
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:16 schreef Keep_Walking het volgende:
27
Jeutje, en dan nog zulk gedrag vertonen. Maar miss ben ik later geen haar beter, who knows..

Hoe oud ben jij?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:25:02 #13
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_93293353
Iwannabehigh sinds zij je een keer heeft aangevallen kan je niets meer doen dan zeiken op alles of niet? :{
WFPB!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:26:56 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93293390
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jeutje, en dan nog zulk gedrag vertonen. Maar miss ben ik later geen haar beter, who knows..

Hoe oud ben jij?
22. Van wat ik heb begrepen van mijn oudere matties, na je 25ste blijven de meeste mensen ongeveer hetzelfde denken/gedragen. Tenminste, hoe je op je 25ste denkt en/of gedraagd, blijf je denken en gedragen ook al ben je 50. Natuurlijk wordt je wijzer, maar verder verandert er niet veel tenzij je actief stappen onderneemt om het te veranderen.
pi_93293391
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef Dizorn het volgende:
Iwannabehigh sinds zij je een keer heeft aangevallen kan je niets meer doen dan zeiken op alles of niet? :{
Oh maar dat doet iedereen hier toch?

Glenspey wordt hier ook collectief afgezeken..
pi_93293394
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef Dizorn het volgende:
Het is vast een prima meid maar ik heb nu al vaak gezien in topics dat ze mensen afkraakt op uiterlijk (en innerlijk) enzo. Vind ik toch aardig kinderachtig, en al helemaal op 27 jarige leeftijd. Net alsof zij perfect is.. en generaliseren doet ze ook nog, met haar alpha, beta etc.
pi_93293408
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

22. Van wat ik heb begrepen van mijn oudere matties, na je 25ste blijven de meeste mensen ongeveer hetzelfde denken/gedragen. Tenminste, hoe je op je 25ste denkt en/of gedraagd, blijf je denken en gedragen ook al ben je 50. Natuurlijk wordt je wijzer, maar verder verandert er niet veel tenzij je actief stappen onderneemt om het te veranderen.
Hangt van je levensfase af. Kinderen krijgen ed vraagt nogal om een andere instelling... Verantwoordelijkheden ed
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:29:16 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93293429
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hangt van je levensfase af. Kinderen krijgen ed vraagt nogal om een andere instelling... Verantwoordelijkheden ed
Ja, true. Maar zelfs dan blijft je personaliteit hetzelfde. Je gaat misschien volwassener/wijzer denken over het leven, maar je blijft met dezelfde attitude.
pi_93293430
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is vast een prima meid maar ik heb nu al vaak gezien in topics dat ze mensen afkraakt op uiterlijk (en innerlijk) enzo. Vind ik toch aardig kinderachtig, en al helemaal op 27 jarige leeftijd. Net alsof zij perfect is.. en generaliseren doet ze ook nog, met haar alpha, beta etc.
Och dat uiterlijk nou en? Op innerlijk afkraken betrap ik haar niet.
pi_93293439
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, true. Maar zelfs dan blijft je personaliteit hetzelfde. Je gaat misschien volwassener/wijzer denken over het leven, maar je blijft met dezelfde attitude.
Ongeveer wel ja. De Invisible Kid he?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:30:43 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93293455
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat alpha/beta/gamma/omega is natuurlijk onzin. Er is misschien een kern van waarheid in, maar het is helemaal niet zo zwart/wit. Wel is het zo dat je vaak meteen aan iemand kan zien van "die doet goed bij de vrouwen" of "die is nog maagd".
pi_93293478
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Och dat uiterlijk nou en? Op innerlijk afkraken betrap ik haar niet.
Innerlijk deed ze dus bij mij, dat ik ziek ben.. ;( Uiterlijk, waarom doet ze dat? Ze wilt zichzelf beter voelen ofzo.. dus eigenlijk inderdaad onzekerheid. Jammer.
pi_93293493
En net alsof ze zelf zo'n beauty is.. :') :') :') :')

(doe ik haar effe na met gedrag) ^O^
pi_93293502
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Innerlijk deed ze dus bij mij, dat ik ziek ben.. ;( Uiterlijk, waarom doet ze dat? Ze wilt zichzelf beter voelen ofzo.. dus eigenlijk inderdaad onzekerheid. Jammer.
Mwoh, dat betekent eerder dat je haar teveel hebt lastig gevallen ofzo. Weet ik veel sommige gasten hier zijn ook raar. Ik zou er nou niet van wakker liggen, meestal lach ik er alleen maar om :D
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:34:39 #25
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_93293517
Waar is de facepalm smiley? :N

Snap sowieso niet waarom iedereen het nodig vind elkaar af te zeiken enzo, we lijken wel nederlanders 8)7
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')