SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Individuele verschillen bestaat zoiezo. Sommige mensen kunnen eindbazen zijn in hun nieuwe stad en studiegenoten en wanneer ze teruggaan naar hun dorp zijn ze gewoon losers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt jij denkt er net als Mevrouw_vj teveel over na. Dit slaat echt alles.
Echt Seven, ik vond je datewaardig maar dit slaat echt alles.
Plz, go fuck yourself, once and forever zolang je dit blijft denken. Tuurlijk, de indelingen zijn grofweg handig, maar je moet zeker kijken naar de individuele nuances, en het is echt zo dat niemand 100% alpha of beta, gamma, epsilon is.
Ik prik bijvoorbeeld zo door Kasta heen, het is eigenlijk een schat die man. Maar niemand die dat door heeft door zijn verbale begaafdheid
Maar tja, neem het niet zo persoonlijk. Dat alpha/beta ding hoef je eigenlijk geen zorgen over te maken. Meeste vrouwen denken niet zo zwart/wit. Maar kijk, Seven is op fok omdat ze anders is dan de meeste vrouwen. Net zoals jij en ik anders zijn dan de meeste mannen.
[ Bericht 79% gewijzigd door Keep_Walking op 25-02-2011 02:10:17 ]To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
Sorry, eerste keer dat ik dit topic maak dus ik weet niet hoe het moet. Ik ga nu kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:07 schreef Dizorn het volgende:
Geen mooie plaatjes in OP![]()
Ruzie
Overigens schat ik Seven juist date-waardig in. Niet relatie-waardig (daar is ze toch veel te instabiel voor). Dus dat is echt alleen plezier voor een (paar) avond(en). En niet je spullen laten liggen
Oh ik neem het niet persoonlijk, ik ben eerder hoogst verbaasdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Individuele verschillen bestaat zoiezo. Sommige mensen kunnen eindbazen zijn in hun nieuwe stad en studiegenoten en wanneer ze teruggaan naar hun dorp zijn ze gewoon losers.
Maar tja, neem het niet zo persoonlijk. Dat alpha/beta ding hoef je eigenlijk geen zorgen over te maken. Meeste vrouwen denken niet zo zwart/wit. Maar kijk, Seven is op fok omdat ze anders is dan de meeste vrouwen. Net zoals jij en ik anders zijn dan de meeste mannen.
Dat is ook meteen de reden waarom ze die "gamma" male niet kan vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh ik neem het niet persoonlijk, ik ben eerder hoogst verbaasd
En tsja, Seven reageert ook zoals verwacht...
Ze heeft ook zelf gezegd wat haar "probleem" is. Zodra iemand zegt haar leuk te vinden kan ze dat niet geloven en stoot ze hem af. En ik denk dat dat niks met alfa, beta of wat dan ook te maken heeft, maar gewoon bang te zijn om op je ziel getrapt te worden, te dichtbij geraakt te worden. Controleverlies en alles.
Maar goed, niet mijn probleem maar Seven haar probleem. Wel jammer want ik denk, als ze dat laat varen het echt leuk met mannen kan hebben
Ik vind eerder als een onzeker bijtje die gaat steken als je te dichtbij komt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Seven komt over als zo'n felle feminist.. Hahaha!
Hoe oud is ze nou dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind eerder als een onzeker bijtje die gaat steken als je te dichtbij komt...
Jeutje, en dan nog zulk gedrag vertonen. Maar miss ben ik later geen haar beter, who knows..quote:
22. Van wat ik heb begrepen van mijn oudere matties, na je 25ste blijven de meeste mensen ongeveer hetzelfde denken/gedragen. Tenminste, hoe je op je 25ste denkt en/of gedraagd, blijf je denken en gedragen ook al ben je 50. Natuurlijk wordt je wijzer, maar verder verandert er niet veel tenzij je actief stappen onderneemt om het te veranderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jeutje, en dan nog zulk gedrag vertonen. Maar miss ben ik later geen haar beter, who knows..
Hoe oud ben jij?
Oh maar dat doet iedereen hier toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef Dizorn het volgende:
Iwannabehigh sinds zij je een keer heeft aangevallen kan je niets meer doen dan zeiken op alles of niet?
Het is vast een prima meid maar ik heb nu al vaak gezien in topics dat ze mensen afkraakt op uiterlijk (en innerlijk) enzo. Vind ik toch aardig kinderachtig, en al helemaal op 27 jarige leeftijd. Net alsof zij perfect is.. en generaliseren doet ze ook nog, met haar alpha, beta etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef Dizorn het volgende:
Iwannabehigh sinds zij je een keer heeft aangevallen kan je niets meer doen dan zeiken op alles of niet?
Hangt van je levensfase af. Kinderen krijgen ed vraagt nogal om een andere instelling... Verantwoordelijkheden edquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
22. Van wat ik heb begrepen van mijn oudere matties, na je 25ste blijven de meeste mensen ongeveer hetzelfde denken/gedragen. Tenminste, hoe je op je 25ste denkt en/of gedraagd, blijf je denken en gedragen ook al ben je 50. Natuurlijk wordt je wijzer, maar verder verandert er niet veel tenzij je actief stappen onderneemt om het te veranderen.
Ja, true. Maar zelfs dan blijft je personaliteit hetzelfde. Je gaat misschien volwassener/wijzer denken over het leven, maar je blijft met dezelfde attitude.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hangt van je levensfase af. Kinderen krijgen ed vraagt nogal om een andere instelling... Verantwoordelijkheden ed
Och dat uiterlijk nou en? Op innerlijk afkraken betrap ik haar niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is vast een prima meid maar ik heb nu al vaak gezien in topics dat ze mensen afkraakt op uiterlijk (en innerlijk) enzo. Vind ik toch aardig kinderachtig, en al helemaal op 27 jarige leeftijd. Net alsof zij perfect is.. en generaliseren doet ze ook nog, met haar alpha, beta etc.
Ongeveer wel ja. De Invisible Kid he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, true. Maar zelfs dan blijft je personaliteit hetzelfde. Je gaat misschien volwassener/wijzer denken over het leven, maar je blijft met dezelfde attitude.
Dat alpha/beta/gamma/omega is natuurlijk onzin. Er is misschien een kern van waarheid in, maar het is helemaal niet zo zwart/wit. Wel is het zo dat je vaak meteen aan iemand kan zien van "die doet goed bij de vrouwen" of "die is nog maagd".quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is vast een prima meid maar ik heb nu al vaak gezien in topics dat ze mensen afkraakt op uiterlijk (en innerlijk) enzo. Vind ik toch aardig kinderachtig, en al helemaal op 27 jarige leeftijd. Net alsof zij perfect is.. en generaliseren doet ze ook nog, met haar alpha, beta etc.
Innerlijk deed ze dus bij mij, dat ik ziek ben..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Och dat uiterlijk nou en? Op innerlijk afkraken betrap ik haar niet.
Mwoh, dat betekent eerder dat je haar teveel hebt lastig gevallen ofzo. Weet ik veel sommige gasten hier zijn ook raar. Ik zou er nou niet van wakker liggen, meestal lach ik er alleen maar omquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Innerlijk deed ze dus bij mij, dat ik ziek ben..Uiterlijk, waarom doet ze dat? Ze wilt zichzelf beter voelen ofzo.. dus eigenlijk inderdaad onzekerheid. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |