slaaap lekker teun en laat de kadotjes eens de revu paseren en morgen ochtend weet je welk kadotje je gaat kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Gaat in bed liggen, kan het allemaal niet meer verdragen.
Nog een dagje werken leren en dan is het weekend
Ik ben veilig hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
ja las het mera moest gelijk aan jou denken
Ja, had TKOL nog ge ninja edit.quote:
Alsof ik mijn meiske niet uit dat vuur zou sleurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
ja las het mera moest gelijk aan jou denken
Nah ok, die gaat nog welquote:
je bent een lieverdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik mijn meiske niet uit dat vuur zou sleuren
Het is ontzettend Radiohead... en héél erg Thom Yorke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, had TKOL nog ge ninja edit.![]()
Vind het een mooie, "atmosferische" plaat! Is ook zo weer afgelopen, terwijl je er nog helemaal in zit. Er zitten van die soundscape-stukjes in die veel langer mogen duren, maar da's wel vaker met hun laatste platen.
Wat vind jij er van?
Quoted for Truth.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een lieverdmaar als ik ergens spar lees denk ik altijd nu aan mera
Mijn Thom, wat doe je!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah ok, die gaat nog wel![]()
Alleen die zanger mag van mij wel een baard in de keel kweken.
Prima, maar ik was met die Chemiepack onzin al bijna onderweg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
even voor me moeder het is vandaag 5 jaar geleden ze hield van james last
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
even voor me moeder het is vandaag 5 jaar geleden ze hield van james last
Ik vind het eerste nr misschien wel het beste, hoppa! Maar het is weer typisch zo'n plaat waarbij dat helemaal kan verschuiven en heb 'm nog maar een paar keer gehoord. Hij is in ieder geval weer interessant!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ontzettend Radiohead... en héél erg Thom Yorke.
De eerste 4 nummers kom ik erg moeilijk doorheen, wat absoluut de charme is. Ik merk dat ik nu naar de laatste 4 skip als ik controle over de nummers wil hebben.
Lotus Flower, Codex... Give up the Ghost... ik kan er NIET over uit hoe goed het isMaar ik merk wel dat het me vooral naar "oude" Radiohead tracks stuurt.
Echt!? Beter dan Lotus Flower of Codex!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het eerste nr misschien wel het beste, hoppa! Maar het is weer typisch zo'n plaat waarbij dat helemaal kan verschuiven en heb 'm nog maar een paar keer gehoord. Hij is in ieder geval weer interessant!
Die clip moet je ook gewoon weglaten. Gooi Lotus Flower maar 's over je koptelefoon in het donker onder het genot van een peukje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Lotus Fower heb ik al een keertje bekeken, sprak mij niet erg aan. Zit nu even naar Lucky van OK Computer te luisteren. "It's gonna be a glorious day" zong ik altijd als ik naar m'n werk ging.
doe ik deze effe voor mezelufquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Toverheks het volgende:
en deze voor mezelf en ach deze ook maar ff kippenvel![]()
Misschien komt het ook vanwege het "Hè lekker we zijn er er weer" gevoel meteen bij het eerste keer luisteren. Geen nieuwe OK Computer maar lekker doorgaan met dat electronische atmosferische gepiel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt!? Beter dan Lotus Flower of Codex!?
Ja, ik kom er dus nog niet in... Maar dat had ik met nummers die ik nu als geweldig ervaar, hoor. De laatste 4 zijn gewoon makkelijker te beluisteren, ik ben compleet verliefd op álles Lotus Flower.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien komt het ook vanwege het "Hè lekker we zijn er er weer" gevoel. Geen nieuwe OK Computer maar lekker doorgaan met dat electronische atmosferische gepiel.
fucking 70 jaar oudquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe ik deze effe voor mezeluf
effe neil afwerkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Adele van Mera daarnet is ook goed.
oke nu deze ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoorde vanavond de nieuwe van Adele voor het eerst en kreeg kippenvel.
Vond haar huidige hit nogal irritant, maar die harde EU steeds
Maar deze muziek is zo mooiDreamy
Je hebt duidelijk geen smaak.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben er niet kapot van![]()
ik heb liever zoiets![]()
quote:
truste Heks !!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Toverheks het volgende:
das ook een mooie fann en adele ja die vind ik ook top.
nou wens jullie vast slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
Truste haksiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Toverheks het volgende:
das ook een mooie fann en adele ja die vind ik ook top.
nou wens jullie vast slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
vin ik lekkere muziekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
_!_!_! Tussen geniale muziek knal jij Caro Emerald
_!_!_!_!_!_!_
Leuk voor "even".quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vin ik lekkere muziek
Ik vind deze echt helemaal leuk, lekker ritme, als ik aan het werk ben rolt mijn bureaustoel steeds van mn bureau weg omdat ik zo zit mee te wippen op de muziekquote:
quote:Slowly we unfurl
As lotus flowers
And all I want is the moon upon a stick
Dancing around the pit
Just to see what it is
I can't kick the habit
Just to feed your fast ballooning head
Listen to your heart
ik kan wel effe al mijn paar honderd plaatjes posten die ik wel leukquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind deze echt helemaal leuk, lekker ritme, als ik aan het werk ben rolt mijn bureaustoel steeds van mn bureau weg omdat ik zo zit mee te wippen op de muziek
Daar k(l)ik ik wel opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en om effe echt de sfeer te verpesten !![]()
Sade !![]()
Prachtvrouw, zal ze ook altijd blijvenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prachtvrouw, zal ze ook altijd blijven
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Om in stijl afscheid te nemen
Trusten
Ja, want Sadequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van alle YouTubes in dit topique neem jij Sade mee!?
Ja, morgenavond toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een Klundertmeet?
Had je iets tegen autisten!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Radiohead? Paar leuke nummers maar verder wel autistenmuziek bij uitstek
Ik dacht dat je me lievv vondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet er vooral heel erg hard om lachen
Kan het niet zaterdagavond? want ik moet zaterdag overdag werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je morgenavond hierheen?
Ik betaal je bier
Argh, nasty.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan het niet zaterdagavond? want ik moet zaterdag overdag werken
Ok dan kom ik, hier heb je vast een tagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Argh, nasty.
Maar even serieus: Zaterdagavond kan prima
Fucker, net als ik in een FB postquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok dan kom ik, hier heb je vast een tag
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, net als ik in een FB post
Ik moet werken tot zes uur, dus daarna kan ik pas weg, ik slaap wel bij Meraquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey maar Remmie,
Jij bent zo iemand die dan nog naar huis wil hè?
Dan moeten we de hele zooi wel relatief "vroeg" plannen
Wil je nog uit Klundert wegkomen, zeg maar
Hey, fucking prima, maar je ligt lepeltjelepeltje met mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet werken tot zes uur, dus daarna kan ik pas weg, ik slaap wel bij Mera
Ik duw je wel op de vloerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, fucking prima, maar je ligt lepeltjelepeltje met mij
Bijna! Als die ook komt zaterdag nemen we samen een hotelletjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Was jij niet al aan Heks uitgehuwelijkst?
Hey, ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijna! Als die ook komt zaterdag nemen we samen een hotelletje
Voor de rest komt er ook weinig voorbij hier, merk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wel leuk dat er nog iemand is
Hè!?quote:Best4Feet sokken/kousen
Met puur zilver, geadviseerd door de British Raynaud's Association
Gisteren zag ik een reclame voor een duo ontstopper van HG, niet goed geld terug. Ik dacht: dat had Pietje moeten wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lekker toch, even rust voor jezelf?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:35 schreef Marrije het volgende:
Het is huis hier ook al een tijdje muisstil.
Zitten ze buurman & buurman te kijken
Ik zit te dubben of ik de stream aan zal zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:51 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben meteen ff de herhaling van de bold aan het kijken, nu kan het mooi.
Ik dus ook, ik heb een beetje mee zitten lezen, maar het kan me nog niet echt boeien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit te dubben of ik de stream aan zal zetten.
Ja maar jij zit nog helemaal vol van je vakantie natuurlijk. Ben je alweer een beetje thuis gewend?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dus ook, ik heb een beetje mee zitten lezen, maar het kan me nog niet echt boeien.
Ja, maar het klopt nog voor geen meter! Honger en slaap werken nog niet naar behoren. Kan mezelf ook tot niks zetten, de koffers liggen me nog aan te staren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij zit nog helemaal vol van je vakantie natuurlijk. Ben je alweer een beetje thuis gewend?
Flinke jetlag te pakken dus. Even uitzitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:13 schreef mootie het volgende:
Ja, maar het klopt nog voor geen meter! Honger en slaap werken nog niet naar behoren. Kan mezelf ook tot niks zetten, de koffers liggen me nog aan te staren.
Ja, wat Cc zegt: jetlag. Ik denk dat je te moe bent om met die koffers in de weer te gaan. Komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar het klopt nog voor geen meter! Honger en slaap werken nog niet naar behoren. Kan mezelf ook tot niks zetten, de koffers liggen me nog aan te staren.
Arme jij, arme kat. Ik hoop dat er niets ernstigs met hem aan de hand is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben er vannacht elk uur uitgeweest, er moest een plas van de kat opgevangen worden en daarom moest hij alleen in een kamertje en dat vond hij niet leuk, dus ben ik elk uur bij hem gaan kijken of hij al iets gedaan had. Om 5 uur was het eindelijk zover en kon ik hem bevrijden en herenigen met zijn broer.
Komt vanzelf wel iets voorbij wat je eruit moet pakken en dan gaat het vanzelf wel. En tot die tijd lekker laten staren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee laysa dat mag alleen met een jetlegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel iets voorbij wat je eruit moet pakken en dan gaat het vanzelf wel. En tot die tijd lekker laten staren.
Eerst zijn het er twee en dan is het een trio.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef Marrije het volgende:
Dees, je kat is ziekjes?
---
DRACHTEN - Twee 13-jarige meisjes uit Drachten en een leeftijdsgenootje uit Bakkeveen zijn donderdag in zwaar beschonken toestand opgepakt voor mishandeling, aanranding en het slaan van een agent.
© NU.nl/Raymond Aarsman
Dat heeft de politie Friesland vrijdag bekendgemaakt.
Nadat een supermarkt het stomdronken trio buiten de deur had gezet, sloegen ze meerdere meisjes en werd een jongen aangerand.
![]()
bron http://www.nu.nl/binnenla(...)laan--zich-heen.html
Het wordt echt steeds gekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef Marrije het volgende:
Dees, je kat is ziekjes?
---
DRACHTEN - Twee 13-jarige meisjes uit Drachten en een leeftijdsgenootje uit Bakkeveen zijn donderdag in zwaar beschonken toestand opgepakt voor mishandeling, aanranding en het slaan van een agent.
© NU.nl/Raymond Aarsman
Dat heeft de politie Friesland vrijdag bekendgemaakt.
Nadat een supermarkt het stomdronken trio buiten de deur had gezet, sloegen ze meerdere meisjes en werd een jongen aangerand.
![]()
bron http://www.nu.nl/binnenla(...)laan--zich-heen.html
Voor mezelf vind ik het niet erg, voor Fox wel, en helemaal toen ik zijn plasje zag, helemaal rood.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Arme jij, arme kat. Ik hoop dat er niets ernstigs met hem aan de hand is?
2 meisjes uit Drachten + 1 uit Bakkeveen = 3 = trioquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst zijn het er twee en dan is het een trio.
Arme jongen.
Ach toch. Maar met die antibiotica zou het zo weer over moeten zijn. Verwen hem maar flink.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mezelf vind ik het niet erg, voor Fox wel, en helemaal toen ik zijn plasje zag, helemaal rood.
Vanmorgen heb ik het langs de dierenarts gebracht en hij heeft een fikse ontsteking, dus vanavond een antibiotica-injectie halen. Gisteren heeft hij al een pijnstillende injectie gehad omdat ze al een ontsteking vermoedde omdat hij het plasje wat hij naast de bak plaste ook al roze was.
Ongelofelijk hè, 13 jaar en dan al straalbezopen, op die leeftijd hoor je gewoon nog aan de ranja te zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach toch. Maar met die antibiotica zou het zo weer over moeten zijn. Verwen hem maar flink.
Ja ik had het verkeerd gelezen van die meisjes. Dronken op die leeftijd, jemig.
Nou!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Wat was het hier een drukte vannacht en gisteravond, gezellig!
13 en zwaar bezopen, het moet ook niet veel gekker worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst zijn het er twee en dan is het een trio.
Arme jongen.
Ach jee, wat zielig voor je kat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mezelf vind ik het niet erg, voor Fox wel, en helemaal toen ik zijn plasje zag, helemaal rood.
Vanmorgen heb ik het langs de dierenarts gebracht en hij heeft een fikse ontsteking, dus vanavond een antibiotica-injectie halen. Gisteren heeft hij al een pijnstillende injectie gehad omdat ze al een ontsteking vermoedde omdat hij het plasje wat hij naast de bak plaste ook al roze was.
Gek dat ze alletwee tegelijk iets hebben. Je zou denken dat ze last hebben van de plotseling teruggekeerde kou, maar ik geloof dat ze niet buiten komen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef Deisyy het volgende:
Ja zielig he, Tom heeft trouwens ook een ontstekingkje, maar niet zo heftig, hij heeft wel een pijnstiller gehad gisteren.
Ik vond telkens een plasje naast de bak, maar er stond geen naam bij. Ik dacht eerst dat Tom het was, maar na de nacht eenzame opsluiting van Fox lag er niets en ik zag hem er vanmorgen weer gaan zitten.
Ja typisch he, dat vind ik zelf ook, vooral ook omdat ze inderdaad niet buiten komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek dat ze alletwee tegelijk iets hebben. Je zou denken dat ze last hebben van de plotseling teruggekeerde kou, maar ik geloof dat ze niet buiten komen?
Is het nu of internet of tv?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef Laysa het volgende:
Ik ga mezelf eens toonbaar maken...vanmiddag wordt er hier een extra tv aansluiting gemaakt dus ik hoop dat we vanavond wel tv en internet hebben
Niet echt hè. Maar ik had al eens eerder gepost: die twee elfstedentochten die Evert van Benthem won, zijn beide eind februari pas gereden. En maart roert zijn staart. En aprilletje zoet...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar zit toch niemand meer op te wachten?
De tweede van Van Benthem was volgens mij op 26 februari. Op die dag heb ik mijn rijbewijs gehaald.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet echt hè. Maar ik had al eens eerder gepost: die twee elfstedentochten die Evert van Benthem won, zijn beide eind februari pas gereden. En maart roert zijn staart. En aprilletje zoet...
[ afbeelding ]
We hebben gewoon beiden, maar willen ook graag tv in de slaapkamer...en die komt een meneer vandaag maken die aansluitingquote:
Ja kut is dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef Gert het volgende:
"Winterkou op komst"
En die droge lucht wordt weer een statische electriciteitsfeest, knetter.
Potverdéurie!
ja + 20 grquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja kut is dat.Ik heb er vreselijke last van. Volgens mij nog verhevigd door die slippers waar ik in huis op loop. Rare kunstof zool!
Op naar de twintig graden!! Boven nul dan hè!
Aaah, lekker, dan kan je vanonder de dekens lekker tv kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hebben gewoon beiden, maar willen ook graag tv in de slaapkamer...en die komt een meneer vandaag maken die aansluiting
Nou vooral DK vindt het fijn...Mij maakt het niet zoveel uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaah, lekker, dan kan je vanonder de dekens lekker tv kijken
Alleen de plaatjes alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef remlof het volgende:
Morgen
Ik zoek dat ene plaatje van mensen op een zebrapad.
Yep, over drie weken gaat dat zeker lukken!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:29 schreef Coos het volgende:
Op naar de twintig graden!! Boven nul dan hè!
Dat is zo goed als een garantie op mooi weer, die afstand,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, over drie weken gaat dat zeker lukken!![]()
(3200 km verderop)
In Portugal in het SST-huis zaten ze van de week ook al lekker in bikini bij het zwembad he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef hondjes het volgende:
Gewoon 1700 km verderop , al de hele week 20c
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, over drie weken gaat dat zeker lukken!![]()
(3200 km verderop)
Prima, maar zet dat even naast de tekst die je gisteren plaatste waar het volgende te lezen is:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef spuitje het volgende:
De oom en tante die werden vermist in NZ maken het goed. En even voor teun: deze mensen kennen we persoonlijk! We zien ze wel niet jaarlijks maar hebben ze meerdere keren ontmoet. Nu de nicht nog die wordt vermist en de tante waarvan we nog steeds niets hebben gehoord.
En duimen dat het met de andere nicht die zwaargewond in het ziekenhuis is opgenomen ook goed komt. Al heb ik daar mijn twijfels bij, ze blijkt namelijk deels verlamd te zijn.
Mondjesmaat komen er nu berichten binnen. Telefoneren blijkt nog steeds moeilijk te zijn, verbindingen zijn er amper en als ze er zijn, zijn ze slecht.
We blijven hopen op goede berichten.
Dat klinkt nu niet echt alsof jullie echt betrokken zijn bij die tak. Mij persoonlijk zeggen al mijn ooms, tantes, neven en nichten geen moer. Prima als ze er niet meer zijn, ik zie ze nooit, voel ook niet de behoefte.quote:GVD!!!
Twee ooms van mijn man emigreerden in de jaren 50 naar NZ. Ze stichten daar hun gezinnen en hun kinderen deden het zelfde. Mijn man heeft geen idee hoeveel neven en nichten hij daar heeft, laat staan hoeveel achterneven en achternichten. Sommigen hebben we ooit ontmoet, anderen niet.
Lekker zeg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef hondjes het volgende:
Je kunt natuurlijk altijd pech hebben, maar de kust ten zuiden van de bergen op die eilanden daar is eigenlijk het hele jaar door droog en het hele jaar minimaal 20 graden. Ga je ten noorden van de bergen kijken, dan is het ook niet koud maar wel een stuk groener en da's niet voor niets.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zo goed als een garantie op mooi weer, die afstand,
Tenerife?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker zeg!![]()
Maar wel bovengemiddeld voor daar, rond deze tijd. Het kan er ook maar zo 14 graden zijn de hele week dus dan vlieg ik wel 2 uurtjes verder.
[..]
Je kunt natuurlijk altijd pech hebben, maar de kust ten zuiden van de bergen op die eilanden daar is eigenlijk het hele jaar door droog en het hele jaar minimaal 20 graden. Ga je ten noorden van de bergen kijken, dan is het ook niet koud maar wel een stuk groener en da's niet voor niets.
Canarische weilanden??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker zeg!![]()
Maar wel bovengemiddeld voor daar, rond deze tijd. Het kan er ook maar zo 14 graden zijn de hele week dus dan vlieg ik wel 2 uurtjes verder.
[..]
Je kunt natuurlijk altijd pech hebben, maar de kust ten zuiden van de bergen op die eilanden daar is eigenlijk het hele jaar door droog en het hele jaar minimaal 20 graden. Ga je ten noorden van de bergen kijken, dan is het ook niet koud maar wel een stuk groener en da's niet voor niets.
Kom maar snel naar huis. Er gaan de komende dagen heel wat graden vanaf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef hondjes het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef remlof het volgende:
Morgen
Mas palomas of playa de Ingles??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
De buren dit keer. Hoewel Tenerife heel gaaf en afwisselend was trouwens, maar als je dan de keus hebt...
Wel grappig op deze kaart, hoe goed je al die "bijna-eilanden" ziet.
[ afbeelding ]
Zie 'm nu pas door de reply van Bob.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef remlof het volgende:
Morgen
Ja, google maakt het leven leuker. Nu ook de streetview al in 3D (bijvoorbeeld op Tenerife).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
De buren dit keer. Hoewel Tenerife heel gaaf en afwisselend was trouwens, maar als je dan de keus hebt...
Wel grappig op deze kaart, hoe goed je al die "bijna-eilanden" ziet.
[ afbeelding ]
Bedoel je Las Dunas? Dat begint op een paarhonderd meter van onze bungalow.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Mas palomas of playa de Ingles??
Moet je eens een wandeling maken door de duinen daar. Je weet niet wat je ziet.![]()
Buitensex! Ik liep daar en kwam door een groepje oude Duitse masturberende mannetjes.
Ik zei: Jetzt weiss ich warum Deutschland die krieg verloren hatte. Der Hitler hatte ein armee von schwule gehast.
Die streetview is echt gewéldig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, google maakt het leven leuker. Nu ook de streetview al in 3D (bijvoorbeeld op Tenerife).
Lekker, zo net voor het voorjaar uit jezelf koesteren in die zon
Dat groot valt wel mee. Het is goed te doen om van Mas Palomas naar Playa del Ingles te lopen. Zelfs met mijn been. Maar ik hoop voor jou dat je niet accomodatie in Playa del Ingles hebt want dan ga je slaap tekort komen door de tering herrie daar 's nachts.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je Las Dunas? Dat begint op een paarhonderd meter van onze bungalow.
Is behoorlijk groot Coos. Maar jij krijgt het wel weer voor elkaar om tussen de rukkende krauts terecht te komen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, de volgende stap is naar binnen (bij bijvoorbeeld hotels) en daarna hoef je niet meer op vakantie, kun je het gewoon thuis beleven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Die streetview is echt gewéldig.![]()
Ook bij hotels boeken. Je kunt al helemaal checken of het een beetje OK buurtje is. Dat zie je zo.
Dat zijn geen duinen Coos, die gaten hebben die Duitsers gegravenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Coos het volgende:
Moet je eens een wandeling maken door de duinen daar. Je weet niet wat je ziet.![]()
Ja dat haalt je de koekoek dat dat goed te doen is, want die twee plaatsen zijn tegen elkaar aangebouwd! Maar misschien in jouw tijd nog niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat groot valt wel mee. Het is goed te doen om van Mas Palomas naar Playa del Ingles te lopen. Zelfs met mijn been. Maar ik hoop voor jou dat je niet accomodatie in Playa del Ingles hebt want dan ga je slaap tekort komen door de tering herrie daar 's nachts.
Voor zakelijk gebruik zal wel fors betaald moeten worden, maar ik snap het business model voor zó'n enorm duur project ook niet. Eens een keer googlen binnenkort hoe dat zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de volgende stap is naar binnen (bij bijvoorbeeld hotels) en daarna hoef je niet meer op vakantie, kun je het gewoon thuis beleven.
Ik vraag mij keer op keer af waar ze al het geld vandaan halen om dat wereldwijd in elkaar te flansen. Ik vind het een geweldig mooi en knap project van ze.
Was zeven jaar geleden Greet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat haalt je de koekoek dat dat goed te doen is, want die twee plaatsen zijn tegen elkaar aangebouwd! Maar misschien in jouw tijd nog niet.
We zitten in een rustig buurtje tegen die duinen aan, zonder hoogbouw. Ik hoef niet (meer) op kruipafstand van een discotheek te zitten.
Zo kennen we je weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, tijd om te vertrekken richting verjaardag, inclusief etentje. Eenieder nog bedankt voor alle adviezen gister, ik heb besloten om gewoon niets te geven.
Door de duinen minimaal 2 km. Ja, dat is héél ver met mijn been.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat haalt je de koekoek dat dat goed te doen is, want die twee plaatsen zijn tegen elkaar aangebouwd!
Teun ben jij het?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook echt onzin om op die leeftijd nog aan kado's te doen
Ik ook wel. Soms geef je zelf bonnen of geld. Zo debiel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook echt onzin om op die leeftijd nog aan kado's te doen
ik heb het gesprek gisteren niet gevolgd, geen idee bij wie hij langsgaat op verjaardag, maar een volwassene zal misschien denken 'oh hij heeft niks meegenomen', maar verder lijkt het me geen punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:27 schreef hondjes het volgende:
Hoe zal de sfeer zijn op het verjaardagsfeestje, zonder kado..![]()
teun is misschien zo weer thuis.
een flessie wijn had wel attent geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:27 schreef hondjes het volgende:
Hoe zal de sfeer zijn op het verjaardagsfeestje, zonder kado..![]()
teun is misschien zo weer thuis.
ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef hondjes het volgende:
Ik vind trouwens de hele verjaardag vieren onzin..
Dus ik heb dit al jaren geleden afgeschaft.
die je bij je eigen verjaardag weer terug krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook wel. Soms geef je zelf bonnen of geld. Zo debiel.
lollersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun ben jij het?![]()
Je hebt het account van Laysa gehackt?
als in: je eigen wijn meenemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een flessie wijn had wel attent geweest
nah... tis geen moeten, maar zou ik zelf wel doen, zeker in zijn gevalquote:
Ja echt super om dat te volgen. Zoveel blije koppen na een aantal weken. Ik zat soms te sniffenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
die je bij je eigen verjaardag weer terug krijgt![]()
En je had gelijk, Patty deed het super, helemaal in dr element en ze heeft verstand van sales. Jammer blijft dat ze op het sociale vlak daarbuiten het nog wel eens laat afweten, maar als je alleen met haar te maken hebt op een saleswerkvloer dan kun je best een goeie aan dr hebben denk ik.
In mijn familie stort iedereen maandelijks een klein bedrag in de familiepot. Is deze weer goed vol dan gaan we iets leuks doen. Maar ik vind iets meenemen toch ook altijd wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... tis geen moeten, maar zou ik zelf wel doen, zeker in zijn geval![]()
maar wij hebben al jaaaaaaaaaaaren geleden in de familie afgesproken, geen
kadootjes meer, onzin enzo...
maar toch neem ik liever wel altijd iets mee, gewoon omdat ik dat leuk vind,
trouwens niet alleen op verjaardagen, gewoon als je op bezoek gaat, leuk,
bossie bloemen, plantje of flessie wijn ofzo...
Is ook zo, maar bv voor mijn moeder regelen we een uitje. Dan regelen en betalen we alles , afgelopen jaar de Kerstmarkt in uhhh Duitsland ergens. Dan geniet ze echt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
In mijn familie stort iedereen maandelijks een klein bedrag in de familiepot. Is deze weer goed vol dan gaan we iets leuks doen. Maar ik vind iets meenemen toch ook altijd wel leuk hoor.
Ik vind het ook leuk maar ook weer kut dat je die bossen weer moet parkeren ergens. En dan sta je moelijk te doen met gebak en koffie enz..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
Ik vind een bloemetje geven of krijgen wel leuk. Is zo gekocht en je laat er toch mee zien dat je iets voor de ander over hebt zonder dat je je suf moet piekeren.
Ja oké, da's dan ook weer waar. Maar mensen hoeven natuurlijk niet per se op je verjaardag zelf te komen, je zou het kunnen spreiden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk maar ook weer kut dat je die bossen weer moet parkeren ergens. En dan sta je moelijk te doen met gebak en koffie enz..Ondankbaar he? Maar ik heb echt een hekel aan verjaardagen. Als ik het kan ontlopen ...................
Ja een blometje...maar ik heb het over kado's....een bloemetje is een kleine moeitequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Disana het volgende:
Ik vind een bloemetje geven of krijgen wel leuk. Is zo gekocht en je laat er toch mee zien dat je iets voor de ander over hebt zonder dat je je suf moet piekeren.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... tis geen moeten, maar zou ik zelf wel doen, zeker in zijn geval![]()
maar wij hebben al jaaaaaaaaaaaren geleden in de familie afgesproken, geen
kadootjes meer, onzin enzo...
maar toch neem ik liever wel altijd iets mee, gewoon omdat ik dat leuk vind,
trouwens niet alleen op verjaardagen, gewoon als je op bezoek gaat, leuk,
bossie bloemen, plantje of flessie wijn ofzo...
Precies, het hoeft helemaal niet op de verjaardag zelf te zijn. Dat opzitten en pootjes geven op de dag zelf is vaak helemaal niet zo leuk, zoals Soury ook zegt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zussen en ik nemen elkaar regelmatig mee uit als verrassing, ergens lekker eten, naar het theater of een concert. Morgen gaan we high tea-en omdat er een zussie een paar weken geleden jarig was.
Je zal maar een staatslot krijgen waar een paar miljoen op valtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Aan mijn koude kant was het een tijdje de gewoonte om elkaar een staatslot te geven voor verjaardagen. Het leukste was dan om af te wachten dat er iemand een flinke prijs zou winnen, zodat de pest uit zou breken
Erger nog, je zou maar een staatslot weg geven waar een flinke som geld op valtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zal maar een staatslot krijgen waar een paar miljoen op valt![]()
maar dan zou ik het wel delen ! da's dan wel zo leuk
hmmmm... aan sommige twijfel ik ook wel nu ik erover nadenk, neemt nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erger nog, je zou maar een staatslot weg geven waar een flinke som geld op valt![]()
Ik zou ook delen, maar mijn schoonfamilie waarschijnlijk niet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou het gebruiken om wat leuks te doen met Laysa.
Aaaawwwhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Leuke vraag altijd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op vakantie gaan! Ergens waar het lekker warm is en de ziekenhuizen goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaaawwwh![]()
En wat vind jij dan leuk?
Verhuizen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuke vraag altijd...
Wat zou je doen met 10 miljoen ?
Ik zou het bij god niet weten![]()
een leuk huisie , goed autootje en dan weet ik het niet meer,
jah, lekker leven enzo... vakantie's dat soort dingen
nah........ nu ik erover nadenk...
ik krijg het ook wel op als het ECHT moet
Natellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuke vraag altijd...
Wat zou je doen met 10 miljoen ?
Dat is leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op vakantie gaan! Ergens waar het lekker warm is en de ziekenhuizen goed.
ah... die link werkte niet inderdaad, nah... geen slecht idee ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betuwe (in de buurt van).
1,8 miljoen euro voor het huis, de rest op de bank.
In een tent of caravan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betuwe (in de buurt van).
1,8 miljoen euro voor het huis, de rest op de bank.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
ik vind kadotjes krijgen altijd leuk
Kan je iets normaals betalen, pak je alsnog een zwartwerkende poolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
en met 10 miljoen zou ik de kinderen wat geven en me huis laten verbouwen door een zwartwerkende pool, gewoon een nieuwe mooie keuken meer wensen heb ik niet.
nee hoor is niks hebberigs aan gewoon hoeft geen duur kado maar een leuk dingetjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik was al bang dat ik de enige was die hebberig was
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je iets normaals betalen, pak je alsnog een zwartwerkende pool?
Mens je ken een heel nieuw huis laten bouwen voor dat geld !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
en met 10 miljoen zou ik de kinderen wat geven en me huis laten verbouwen door een zwartwerkende pool, gewoon een nieuwe mooie keuken meer wensen heb ik niet.
hey niks mis een een pool hoor die zwart werktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je iets normaals betalen, pak je alsnog een zwartwerkende pool?
God, wat zou ik hard lachen als iemand dat ook echt zou doen na het winnen van 10 miljoen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey niks mis een een pool hoor die zwart werktga niet een nederlands bedrijf inhuren, die rekken en strekken en wil het natuurlijk wel binnen 2 dagen af hebben
o nee ik ga niet weg op mijn stekkie, waar moet ik iets kopen??? Zuidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mens je ken een heel nieuw huis laten bouwen voor dat geld !![]()
Moet je gaan emigreren net als wij hebben gedaan, heb je nergens meer last vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk maar ook weer kut dat je die bossen weer moet parkeren ergens. En dan sta je moelijk te doen met gebak en koffie enz..Ondankbaar he? Maar ik heb echt een hekel aan verjaardagen. Als ik het kan ontlopen ...................
Volgens mij hebben die het een stuk minder of niet nodig om fijn te levenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
Ik zou idd geval onze families genoeg geld geven zodat ze geen zorgen meer hebben en ook fijn kunnen leven.....
Ik denk dat wij dan een bungelowtje kopen.....
en idd op vakantie gaan .....samen met een eigen arts en apotheker![]()
![]()
![]()
Voor de rest zie ik wel....maar vakantie en familie is toch wel een pré
Mijn familie komt niks te kort, die ken ik beter mijn gironummer gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
Ik zou idd geval onze families genoeg geld geven zodat ze geen zorgen meer hebben en ook fijn kunnen leven.....
Ik denk dat wij dan een bungelowtje kopen.....
en idd op vakantie gaan .....samen met een eigen arts en apotheker![]()
![]()
![]()
Voor de rest zie ik wel....maar vakantie en familie is toch wel een pré
Zou je het dan niet liever in een stichting stoppen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
Ik zou overigens ook geld overmaken voor onderzoek van mijn ziekte
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
Ik zou overigens geen geld overmaken voor onderzoek van mijn ziekte
da's ook een goeie !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
Er is een hele goede stichtingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zou je het dan niet liever in een stichting stoppen?
Een mooi buitenhuis aan de rand van een dorpje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Maar je wilt toch niet echt op de hei in een hut, Dementor?
Vind ik ook, het hoeft niet veel geld te kosten, maar iedereen vindt het toch leuk om iets te krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor is niks hebberigs aan gewoon hoeft geen duur kado maar een leuk dingetje
Da's ook eigenlijk nog mooier !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
maar mag ik hier eerlijk bekennen dat ik helemaal geen miljoenen wil hebben, ben dik tevreden met alles.
Meestal ga ik als we in Ned. zijn ook een dag met mijn zus op stap, byvoorbeeld naar een saunacentrum o.i.d. We doen er dan wel allerlei extraatjes bij, zoals een massage en de schoonheidsspecialiste. Gewoon hartstikke gezellig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zussen en ik nemen elkaar regelmatig mee uit als verrassing, ergens lekker eten, naar het theater of een concert. Morgen gaan we high tea-en omdat er een zussie een paar weken geleden jarig was.
DK moet niet frotten in mijn quotesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
Ik zou overigens geen geld overmaken voor onderzoek van mijn ziekte
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke is het nou een wel of geen geld
ohhh zal ik hem ff in mekaar slaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK moet niet frotten in mijn quotes
Dat is acceptabelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een mooi buitenhuis aan de rand van een dorpje?
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh zal ik hem ff in mekaar slaan
nee ik pats mn eigen kerel welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh zal ik hem ff in mekaar slaan
ow.... ik zou een speciale meneer inhuren om op mijn rug te kriebelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Meestal ga ik als we in Ned. zijn ook een dag met mijn zus op stap, byvoorbeeld naar een saunacentrum o.i.d. We doen er dan wel allerlei extraatjes bij, zoals een massage en de schoonheidsspecialiste. Gewoon hartstikke gezellig!
Nee, Polen zijn lekker, die doen er ook weken over en als ze weg zijn blijkt dat ze nog de helft niet gedaan hebben en met een beetje pech hebben ze ook nog eens je tv gejatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey niks mis een een pool hoor die zwart werktga niet een nederlands bedrijf inhuren, die rekken en strekken en wil het natuurlijk wel binnen 2 dagen af hebben
echt moet er eigenlijk niet aan denken, want dan heb je vriendjes hoor, mensen die alleen met je omgaan om je geld, mensen die zeggen ohhhh die jurk staat je zo enig maar ondertussen laten ze je voor lul lopen. nee hoor laat mij maar in de rij staan in de supermarkt, en dan moet je sjiek eten ergens, met mes en vork en nee bah als ik er zo over denk, laat die miljoenen maar zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's ook eigenlijk nog mooier !
Dan kan je wel veel kadootjes kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt moet er eigenlijk niet aan denken, want dan heb je vriendjes hoor, mensen die alleen met je omgaan om je geld, mensen die zeggen ohhhh die jurk staat je zo enig maar ondertussen laten ze je voor lul lopen. nee hoor laat mij maar in de rij staan in de supermarkt, en dan moet je sjiek eten ergens, met mes en vork en nee bah als ik er zo over denk, laat die miljoenen maar zitten
mijn tv hangt zo stevig, die krijg je nooit meer met een mogelijkheid van de muur, als deze kaduk gaat moet ik er gewoon eentje naast hangen want de schroeven zitten ergens bij de buren ingeplugtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Polen zijn lekker, die doen er ook weken over en als ze weg zijn blijkt dat ze nog de helft niet gedaan hebben en met een beetje pech hebben ze ook nog eens je tv gejat
Kindle 3?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Dementor het volgende:
Vandaag met een Kindle mogen spelen, best een leuk ding maar ik mis kleur.
denk dat ik binnen een paar dagen gewoon weer straatarm zou wezen, zou mijn kinderen en een stelletjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je wel veel kadootjes kopen
Ja, ik zie wel het verschil tussen een echte e-reader zoals de Kindle en bijvoorbeeld een iPad.quote:
Ik zou mijn zussen, zwagers en hun kinderen mee op vakantie nemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik binnen een paar dagen gewoon weer straatarm zou wezen, zou mijn kinderen en een stelletjeergens ver weg hier vandaan verwennen en ach een borrel geven voor de Fokkers en dan is het geld alweer op, ja die fokkers zuipen veel als ik het zo lees
ik las kindjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Dementor het volgende:
Vandaag met een Kindle mogen spelen, best een leuk ding maar ik mis kleur.
het is echt zo, rijke mensen zijn meer ongelukkiger dan de normale mens die op de kleintjes moeten letten, natuurlijk zou ik het lekker vinden een paar miljoen maar dan voor de kinderen want echt heb geen wensen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ooit lang geleden...![]()
toen stond er eens een artikel in de Panorama, hadden ze allemaal mensen
opgezocht die miljoenen hadden gewonnen.
De meeste waren doodongelukkig geworden![]()
Heel veel scheidingen ook, of de man ging er met een jonkie vandoor of de vrouw
had zich compleet laten verbouwen en zat bij iemand anders op de bank
Ik denk altijd maar zo, je kunt maar beter een goed plan hebben bedacht voordat je wint of erft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ooit lang geleden...![]()
toen stond er eens een artikel in de Panorama, hadden ze allemaal mensen
opgezocht die miljoenen hadden gewonnen.
De meeste waren doodongelukkig geworden![]()
Heel veel scheidingen ook, of de man ging er met een jonkie vandoor of de vrouw
had zich compleet laten verbouwen en zat bij iemand anders op de bank
sushiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
En een hoerenfeest voor Fok!![]()
Met sushi
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
En een hoerenfeest voor Fok!![]()
Met sushi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |