slaaap lekker teun en laat de kadotjes eens de revu paseren en morgen ochtend weet je welk kadotje je gaat kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Gaat in bed liggen, kan het allemaal niet meer verdragen.
Nog een dagje werken leren en dan is het weekend
Ik ben veilig hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
ja las het mera moest gelijk aan jou denken
Ja, had TKOL nog ge ninja edit.quote:
Alsof ik mijn meiske niet uit dat vuur zou sleurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
ja las het mera moest gelijk aan jou denken
Nah ok, die gaat nog welquote:
je bent een lieverdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik mijn meiske niet uit dat vuur zou sleuren
Het is ontzettend Radiohead... en héél erg Thom Yorke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, had TKOL nog ge ninja edit.![]()
Vind het een mooie, "atmosferische" plaat! Is ook zo weer afgelopen, terwijl je er nog helemaal in zit. Er zitten van die soundscape-stukjes in die veel langer mogen duren, maar da's wel vaker met hun laatste platen.
Wat vind jij er van?
Quoted for Truth.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een lieverdmaar als ik ergens spar lees denk ik altijd nu aan mera
Mijn Thom, wat doe je!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah ok, die gaat nog wel![]()
Alleen die zanger mag van mij wel een baard in de keel kweken.
Prima, maar ik was met die Chemiepack onzin al bijna onderweg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een lieverdmaar als ik ergens spar lees denk ik altijd nu aan mera
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
even voor me moeder het is vandaag 5 jaar geleden ze hield van james last
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Toverheks het volgende:
even voor me moeder het is vandaag 5 jaar geleden ze hield van james last
Ik vind het eerste nr misschien wel het beste, hoppa! Maar het is weer typisch zo'n plaat waarbij dat helemaal kan verschuiven en heb 'm nog maar een paar keer gehoord. Hij is in ieder geval weer interessant!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ontzettend Radiohead... en héél erg Thom Yorke.
De eerste 4 nummers kom ik erg moeilijk doorheen, wat absoluut de charme is. Ik merk dat ik nu naar de laatste 4 skip als ik controle over de nummers wil hebben.
Lotus Flower, Codex... Give up the Ghost... ik kan er NIET over uit hoe goed het isMaar ik merk wel dat het me vooral naar "oude" Radiohead tracks stuurt.
Echt!? Beter dan Lotus Flower of Codex!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het eerste nr misschien wel het beste, hoppa! Maar het is weer typisch zo'n plaat waarbij dat helemaal kan verschuiven en heb 'm nog maar een paar keer gehoord. Hij is in ieder geval weer interessant!
Die clip moet je ook gewoon weglaten. Gooi Lotus Flower maar 's over je koptelefoon in het donker onder het genot van een peukje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Lotus Fower heb ik al een keertje bekeken, sprak mij niet erg aan. Zit nu even naar Lucky van OK Computer te luisteren. "It's gonna be a glorious day" zong ik altijd als ik naar m'n werk ging.
doe ik deze effe voor mezelufquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Toverheks het volgende:
en deze voor mezelf en ach deze ook maar ff kippenvel![]()
Misschien komt het ook vanwege het "Hè lekker we zijn er er weer" gevoel meteen bij het eerste keer luisteren. Geen nieuwe OK Computer maar lekker doorgaan met dat electronische atmosferische gepiel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt!? Beter dan Lotus Flower of Codex!?
Ja, ik kom er dus nog niet in... Maar dat had ik met nummers die ik nu als geweldig ervaar, hoor. De laatste 4 zijn gewoon makkelijker te beluisteren, ik ben compleet verliefd op álles Lotus Flower.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien komt het ook vanwege het "Hè lekker we zijn er er weer" gevoel. Geen nieuwe OK Computer maar lekker doorgaan met dat electronische atmosferische gepiel.
fucking 70 jaar oudquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe ik deze effe voor mezeluf
effe neil afwerkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Adele van Mera daarnet is ook goed.
oke nu deze ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoorde vanavond de nieuwe van Adele voor het eerst en kreeg kippenvel.
Vond haar huidige hit nogal irritant, maar die harde EU steeds
Maar deze muziek is zo mooiDreamy
Je hebt duidelijk geen smaak.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben er niet kapot van![]()
ik heb liever zoiets![]()
quote:
truste Heks !!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Toverheks het volgende:
das ook een mooie fann en adele ja die vind ik ook top.
nou wens jullie vast slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
Truste haksiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Toverheks het volgende:
das ook een mooie fann en adele ja die vind ik ook top.
nou wens jullie vast slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
vin ik lekkere muziekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
_!_!_! Tussen geniale muziek knal jij Caro Emerald
_!_!_!_!_!_!_
Leuk voor "even".quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vin ik lekkere muziek
Ik vind deze echt helemaal leuk, lekker ritme, als ik aan het werk ben rolt mijn bureaustoel steeds van mn bureau weg omdat ik zo zit mee te wippen op de muziekquote:
quote:Slowly we unfurl
As lotus flowers
And all I want is the moon upon a stick
Dancing around the pit
Just to see what it is
I can't kick the habit
Just to feed your fast ballooning head
Listen to your heart
ik kan wel effe al mijn paar honderd plaatjes posten die ik wel leukquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind deze echt helemaal leuk, lekker ritme, als ik aan het werk ben rolt mijn bureaustoel steeds van mn bureau weg omdat ik zo zit mee te wippen op de muziek
Daar k(l)ik ik wel opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en om effe echt de sfeer te verpesten !![]()
Sade !![]()
Prachtvrouw, zal ze ook altijd blijvenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prachtvrouw, zal ze ook altijd blijven
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Om in stijl afscheid te nemen
Trusten
Ja, want Sadequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van alle YouTubes in dit topique neem jij Sade mee!?
Ja, morgenavond toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een Klundertmeet?
Had je iets tegen autisten!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Radiohead? Paar leuke nummers maar verder wel autistenmuziek bij uitstek
Ik dacht dat je me lievv vondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet er vooral heel erg hard om lachen
Kan het niet zaterdagavond? want ik moet zaterdag overdag werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je morgenavond hierheen?
Ik betaal je bier
Argh, nasty.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan het niet zaterdagavond? want ik moet zaterdag overdag werken
Ok dan kom ik, hier heb je vast een tagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Argh, nasty.
Maar even serieus: Zaterdagavond kan prima
Fucker, net als ik in een FB postquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok dan kom ik, hier heb je vast een tag
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, net als ik in een FB post
Ik moet werken tot zes uur, dus daarna kan ik pas weg, ik slaap wel bij Meraquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey maar Remmie,
Jij bent zo iemand die dan nog naar huis wil hè?
Dan moeten we de hele zooi wel relatief "vroeg" plannen
Wil je nog uit Klundert wegkomen, zeg maar
Hey, fucking prima, maar je ligt lepeltjelepeltje met mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet werken tot zes uur, dus daarna kan ik pas weg, ik slaap wel bij Mera
Ik duw je wel op de vloerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, fucking prima, maar je ligt lepeltjelepeltje met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |