Iemand moet me toch even uitleggen waarom het zo leuk is om lapo te hebben.quote:
Dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand moet me toch even uitleggen waarom het zo leuk is om lapo te hebben.
Dat is heul niet leuk. Ik word er alleen een beetje opgewonden van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand moet me toch even uitleggen waarom het zo leuk is om lapo te hebben.
Ja wel een eigen show, maar ik had er ook geen zin daarvoor en toen was ik het ook nog vergeten dus kwam wel mooi uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Met een eigen show?
Was het een droom in een droom?
Ja en toen werd je ook weer wakker uit die andere droom?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja wel een eigen show, maar ik had er ook geen zin daarvoor en toen was ik het ook nog vergeten dus kwam wel mooi uit
Opgewonden vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk. Ik word er alleen een beetje opgewonden van.
Echt nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk. Ik word er alleen een beetje opgewonden van.
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja en toen werd je ook weer wakker uit die andere droom?
Bhahaha.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
huisbaas zegt lekkere borsten tegen huppel
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef sharr het volgende:
faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faaldj faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek
Dat gaat dieper, veel dieper.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wil je er niet nog even over door speculeren?
Ik begrijp dat dit ons te boven gaat, maar een poging doen om het te doorgronden kan altijd toch.quote:
Dat kan altijd, maar vandaag niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit ons te boven gaat, maar een poging doen om het te doorgronden kan altijd toch.
Nou, dan niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat kan altijd, maar vandaag niet.
Maar dan moet je wel je best doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef sharr het volgende:
Je kunt zoveel gemenen opmerkingen maken
Oke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nu moet je niet boos worden, vrienden zijn we voor altijd.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef sharr het volgende:
We hadden kunnen weten dat het een enorme flop zou worden, maar toch probeerden we het. Na zeventien pogingen was het dan eindelijk zo ver.
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef sharr het volgende:
We hadden kunnen weten dat het een enorme flop zou worden, maar toch probeerden we het. Na zeventien pogingen was het dan eindelijk zo ver.
Vandaag niet, gisteren wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef sharr het volgende:
Behalve die met wodkaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb jij het bier al koud gezet? Sommige feestjes zijn gewoon niet te evenaren.
Wodka met een cherrytomaat voor het optimale genot. Maar soms is er niets mee te beginnen en zit er niets anders op dan het te mixen met melk. Dat zijn de grootste geluksmomenten in het leven.quote:
Tequile met cherrytomaat of komkommerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Wodka met een cherrytomaat voor het optimale genot. Maar soms is er niets mee te beginnen en zit er niets anders op dan het te mixen met melk. Dat zijn de grootste geluksmomenten in het leven.
Erik heeft altijd al een sterke ruggengraat gehad, dat heb je ook wel nodig met zo'n verleden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Iedereen weet dat het mis gaat, maar alleen Erik grijpt in.
En een kilo zout om je mond mee te spoelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tequile met cherrytomaat of komkommer
Gelukkig had zijn broer nog een rug over, maar dat was niet genoeg voor Erik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Erik heeft altijd al een sterke ruggengraat gehad, dat heb je ook wel nodig met zo'n verleden.
Of een mond om je kilo zout mee te spoelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
[..]
En een kilo zout om je mond mee te spoelen.
Je zou hem zo je eigen rug geven, soms. Soms ook niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gelukkig had zijn broer nog een rug over, maar dat was niet genoeg voor Erik.
Of een kilo peper om je kat mee te spoelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of een mond om je kilo zout mee te spoelen.
Meestal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zou hem zo je eigen rug geven, soms. Soms ook niet.
Of een kat om je hond mee te soppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Of een kilo peper om je kat mee te spoelen.
Of een huisdier om je pizza mee te besmeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of een kat om je hond mee te soppen.
Of een kalkoen om je kano mee te bevaren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Of een huisdier om je pizza mee te besmeren.
Of een kuipje boter om de oceaan mee over te steken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of een kalkoen om je kano mee te bevaren.
Het spijt me. Ik lig al een week op bed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef -tape- het volgende:
Sharron post wel veul hier zeg.
Wolol @ postgeschiedenis.
Toevallig, ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik lig al een week op bed.
Wieso?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik lig al een week op bed.
Dat zou ik niet aanradenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Of een kuipje boter om de oceaan mee over te steken.
Maargoed, bloederige taferelen kunnen we het gewoon de keuken zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Vervelend, zo'n blaar. Gelukkig had de buurman nog een grasmaaier.
Schade.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Gekneusden rib en geen leven. Vooral die laatste.
webhawkjuh toevoegenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ben nieuw met skype, hoe doet ik dat en aan wie moet ik dat door geven om door te komen in de uitzending?
Totaal nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:05 schreef -tape- het volgende:
[..]
Schade.
Je lijkt me wel een dans- of theaterklas meisje, maar misschien ook weer helemaal niet.
Helaas heeft niet iedereen het inzicht van een stukje beemster kaas.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Maargoed, bloederige taferelen kunnen we het gewoon de keuken zien.
Ik wou dat ik het konquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je lijkt me echt zo'n bejaardenbadminton meisje.
Wat, hoezo? Welke? Waar? Wat doe ik?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef -tape- het volgende:
[..]
Oh, en Fok! emoticons gebruiken op twitter is wel killing hoor.
Desalniettemin, de laatste keer dat hij een stukje leverworst verorberd had hebben we drie dagen moeten wachten tot de postbode eindelijk langskwam.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Helaas heeft niet iedereen het inzicht van een stukje beemster kaas.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat, hoezo? Welke? Waar? Wat doe ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef -tape- het volgende:
[..]Aight. Hij begon, en het is ook een fokkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet maar nooit, misschien staat Geert Wilders voor je deur. Hoe open je dan je brieven?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Desalniettemin, de laatste keer dat hij een stukje leverworst verorberd had hebben we drie dagen moeten wachten tot de postbode eindelijk langskwam.
Ik weet welke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Aight. Hij begon, en het is ook een fokker
Dan worden je bombrieven in ieder geval tegengehouden, zonder enig twijfel. Daarbij.. Ach, ik durf het niet eens te zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, misschien staat Geert Wilders voor je deur. Hoe open je dan je brieven?
Je weet dat het fout gaat, wanneer weet je pas als mijn blaf-naar-stem vertaler af is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan worden je bombrieven in ieder geval tegengehouden, zonder enig twijfel. Daarbij.. Ach, ik durf het niet eens te zeggen.
Ik hoop dat het je niet achtervolgt in je dromen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je weet dat het fout gaat, wanneer weet je pas als mijn blaf-naar-stem vertaler af is.
Daar heb ik een dromenvangertje voor. Geen idee wat het kost, een lepel is geen vork.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je niet achtervolgt in je dromen.
Yayquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef sharr het volgende:
01. 034 Pizzalucht
02. 032 sharr
Wat is dit, Pizza.
Nee maar over het algemeen heeft het weinig zin mensen in je kelder te bewaren totdat er enige nuance ontstaat in de natuurlijke habitat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar heb ik een dromenvangertje voor. Geen idee wat het kost, een lepel is geen vork.
Wie heeft het over een kelder? Ik heb alleen een giertank.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar over het algemeen heeft het weinig zin mensen in je kelder te bewaren totdat er enige nuance ontstaat in de natuurlijke habitat.
Snuf. is stoerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik doe heul niet stoer. Hij doet stoer.
Misschien heeft het ook helemaal geen zin meer om die figuren in die omgeving te bewaren..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kelder? Ik heb alleen een giertank.
Klopt. Maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook helemaal geen zin meer om die figuren in die omgeving te bewaren..
Maar als je nu dertien duiven in de lucht hebt vliegen, hoeveel zou je er dan in je hand kunnen bewaren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Klopt. Maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
Geen, ze vliegen in de lucht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar als je nu dertien duiven in de lucht hebt vliegen, hoeveel zou je er dan in je hand kunnen bewaren?
Oplichters zijn rare gozers, ze drinken cola.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zou denken van wel. Maar, schijn bedriegt, net zoals oplichters.
Over het algemeen zijn mensen die cola drinken oplichters.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oplichters zijn rare gozers, ze drinken cola.
Wat leuk, Fothermucker in plaats van Motherfucker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef -tape- het volgende:
Hey man.. You said fothermucker instead of motherfucker Yes I did Well, what the hell is a fothermucker!? A fothermucker has a serious design defect Never play him for a sucker 'cause he earns respect It's like a CD in your system that you can't eject It's the hardstyle DJ that just wrecked your neck A fothermucker has a serious design defect Never play him for a sucker 'cause he earns respect Like the best looking bitches keep your dick erect I'm a wild fothermucker, motherfucker dig tha
Daarom verkoopt de slager cola.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn mensen die cola drinken oplichters.
Maar weet de slager wie op zondag het vlees snijdt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daarom verkoopt de slager cola.
Hij in ieder geval niet, op zondag is hij gesloten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar weet de slager wie op zondag het vlees snijdt?
Gelieve op te tyfen uit deze prachtdiscussie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef Snuf. het volgende:
Heeft u radio onzins die u niet meer nodig hebt?
Een netjes verzoek, mijn waarde heer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gelieve op te tyfen uit deze prachtdiscussie.
Gelieve uw taalgebruik volwassen te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
hatersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Fix'dquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr en ik gaan slapen, we gaan tiep.
Daar heb je een punt. Een goed punt, zelfs. Ik durf er bijna niets tegen in te brengen, althans, dat denk ik. Ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij in ieder geval niet, op zondag is hij gesloten.
Ok veel plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr en ik gaan slapen, we gaan diep.
Boh, ik ben het hier wel mee eens. Met dat we gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr en ik gaan slapen, we gaan diep.
We gingen diep, dat bedoelde ik, in dit gesprek, weetjewelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Boh, ik ben het hier wel mee eens. Met dat we gaan slapen.
Mensen die slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Boh, ik ben het hier wel mee eens. Met dat we gaan slapen.
Sowieso, maar het kan altijd dieper.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
We gingen diep, dat bedoelde ik, in dit gesprek, weetjewel
Mensen die niet slapen zijn dood. Tenminste, na een week.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mensen die niet slapen zijn de pest van de samenleving.
Mensen die niet slapen zijn juist uiterst productief aangezien ze meer uren hebben te besteden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mensen die niet slapen zijn de pest van de samenleving.
Wordt verworpen, je hebt het nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Mensen die niet slapen zijn dood. Tenminste, na een week.
RT @ pizzalucht: Ik zeg peace out, tot de volgende #discussie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zeg peace out, tot de volgende #discussie.
Jawel, ik ben na 6 dagen en 23 uur gestopt. Toen had ik honger.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wordt verworpen, je hebt het nooit geprobeerd.
Ja, maar je hebt dus niet bewezen dat je dood gaat na een week niet slapen. Je werd hongerig, en eten doe je niet slapend maar juist als je wakker bent.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, ik ben na 6 dagen en 23 uur gestopt. Toen had ik honger.
Ik drink tosties terwijl ik slaap en eet wodka terwijl ik wakker ben. Zeventien uren achter elkaar. Dan ga ik afwassen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt dus niet bewezen dat je dood gaat na een week niet slapen. Je werd hongerig, en eten doe je niet slapend maar juist als je wakker bent.
Waarom zeventien uren, en niet achtien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik drink tosties terwijl ik slaap en eet wodka terwijl ik wakker ben. Zeventien uren achter elkaar. Dan ga ik afwassen.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Snuf. het volgende:
Die chick in Japemans zijn ui daar blijft ik gewoon naar kijken
Dan wordt het vermoeiend, en daarbij, soms raakt de moed hiervoor gewoon op. Maar, ik ga slapen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom zeventien uren, en niet achtien?
Weltrustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan wordt het vermoeiend, en daarbij, soms raakt de moed hiervoor gewoon op. Maar, ik ga slapen.
Wie is zij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Om dit topic beter te maken.
Goeden post dit. Kwaliteit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Haters gwoon man.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Epische radio sowieso. Negeer snuf maar
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Knetter vraagt dr eigen nu opeens af hoe ze normaal de shows van WH overleefd
Neuk ze gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef Huppelmuts het volgende:
"Ik heb iets nodig, dat klinkt gewoon als Turks"
Help ik zit hier tussen boeren
ik ben iets nodig klinkt turksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef Huppelmuts het volgende:
"Ik heb iets nodig, dat klinkt gewoon als Turks"
Help ik zit hier tussen boeren
Het is dan ook ik heb iets nodig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben iets nodig klinkt turks
Maar dat zei Cis nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben iets nodig klinkt turks
Ik bedank je namens de rest hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:01 schreef Darkestrah het volgende:
Nog gefeliciteerd met jullie 1000 topics! Had het aardig druk deze week, dus heb niet meer geluisterd.
Nogal he.quote:
Snuf, doe tinychat weerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef Snuf. het volgende:
heey cool over 11 uur en 37 minuten begint TISJEBOYSNUF.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister nog maar cis zit op msn
Doe dan wat olijfoliequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht ik smeer even een beetje zwitsal op mn gezicht want schraal vanwege het neus snuiten.
Maar dat bijt als een malle
Gekkie dat heb ik toch niet in huisquote:
Ohhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gekkie dat heb ik toch niet in huis
Ik heb nog de oude MSN.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:58 schreef Zokunen het volgende:
Wat is die nieuwe msn KUT zeg, ffs ik moet echt moeilijk doen om offline te "appearen".
Ja dat had iedereen bijna volgens mij, ik weet niet waarom ik nou weer een uitzondering benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kon me niet eens meer aanmelden met de oude msn
jij bent gewoon bijzonderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja dat had iedereen bijna volgens mij, ik weet niet waarom ik nou weer een uitzondering ben
Hihi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent gewoon bijzonder
bijna iedereen op mijn msn is stilquote:
Niet zo verwonderlijk toch, het is 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bijna iedereen op mijn msn is stil
vind het stomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk toch, het is 3 uur 's nachts.
Dan voeg je Chatman toequote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind het stomnu verveel ik me
zo sneu ben ik nou ook weer nietquote:
Je kunt diepzinnige gesprekken voeren met hem hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo sneu ben ik nou ook weer niet![]()
hou toch meer van 'gewone' mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je kunt diepzinnige gesprekken voeren met hem hoor.
http://www.chatroulette.com/ Ik weet niet of je die mensen "gewoon" kunt noemen, maar het zijn in ieder geval mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hou toch meer van 'gewone' mensen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
http://www.chatroulette.com/ Ik weet niet of je die mensen "gewoon" kunt noemen, maar het zijn in ieder geval mensen
Dan wordt je gekoppeld aan een willekeurig persoon, waar je dan een gesprek mee kan gaan voeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
wuts dat? nou ja.. de naam zegt wel iets
en dat is leuk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan wordt je gekoppeld aan een willekeurig persoon, waar je dan een gesprek mee kan gaan voeren.
ik heb mijn cam net sinds paar dagen weer gevonden.. maar uhmm lijkt me niet echt watquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan, ik heb geen webcam.
Ja, dat lijken bepaalde mensen bij mij op school ook te denken. Gaan ze brillen opdoen zonder glazen.quote:
dat is stom.. een bril is alleen coowl als je hem nodig bentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, dat lijken bepaalde mensen bij mij op school ook te denken. Gaan ze brillen opdoen zonder glazen.
Hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is stom.. een bril is alleen coowl als je hem nodig bent
Hebt is ABNquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
benthebt klinkt turks
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en toch klinkt het turks
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, jaik begin moe te worden.
i know.. en ik ben nog wel hyper enzo omdat stoned enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Straks blijf je hier nog alleen achter.
Ben je echt stoned?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i know.. en ik ben nog wel hyper enzo omdat stoned enzo![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:32 schreef JApieman het volgende:
Ik sta gewoon eerste vandaag tot nu toe
1 128 JApieman
jaaaaaaaaaaaaquote:
hoeveel persoonijkheden heb jij dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
ik en de rest van mijn persoonlijkheden wakker
![]()
in totaal 16quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
hoeveel persoonijkheden heb jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |