Iemand moet me toch even uitleggen waarom het zo leuk is om lapo te hebben.quote:
Dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand moet me toch even uitleggen waarom het zo leuk is om lapo te hebben.
Dat is heul niet leuk. Ik word er alleen een beetje opgewonden van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand moet me toch even uitleggen waarom het zo leuk is om lapo te hebben.
Ja wel een eigen show, maar ik had er ook geen zin daarvoor en toen was ik het ook nog vergeten dus kwam wel mooi uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Met een eigen show?
Was het een droom in een droom?
Ja en toen werd je ook weer wakker uit die andere droom?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja wel een eigen show, maar ik had er ook geen zin daarvoor en toen was ik het ook nog vergeten dus kwam wel mooi uit
Opgewonden vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk. Ik word er alleen een beetje opgewonden van.
Echt nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk. Ik word er alleen een beetje opgewonden van.
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja en toen werd je ook weer wakker uit die andere droom?
Bhahaha.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
huisbaas zegt lekkere borsten tegen huppel
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef sharr het volgende:
faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faaldj faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek faalmuziek
Dat gaat dieper, veel dieper.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wil je er niet nog even over door speculeren?
Ik begrijp dat dit ons te boven gaat, maar een poging doen om het te doorgronden kan altijd toch.quote:
Dat kan altijd, maar vandaag niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit ons te boven gaat, maar een poging doen om het te doorgronden kan altijd toch.
Nou, dan niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat kan altijd, maar vandaag niet.
Maar dan moet je wel je best doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef sharr het volgende:
Je kunt zoveel gemenen opmerkingen maken
Oke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nu moet je niet boos worden, vrienden zijn we voor altijd.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef sharr het volgende:
We hadden kunnen weten dat het een enorme flop zou worden, maar toch probeerden we het. Na zeventien pogingen was het dan eindelijk zo ver.
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef sharr het volgende:
We hadden kunnen weten dat het een enorme flop zou worden, maar toch probeerden we het. Na zeventien pogingen was het dan eindelijk zo ver.
Vandaag niet, gisteren wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef sharr het volgende:
Behalve die met wodkaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb jij het bier al koud gezet? Sommige feestjes zijn gewoon niet te evenaren.
Wodka met een cherrytomaat voor het optimale genot. Maar soms is er niets mee te beginnen en zit er niets anders op dan het te mixen met melk. Dat zijn de grootste geluksmomenten in het leven.quote:
Tequile met cherrytomaat of komkommerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Wodka met een cherrytomaat voor het optimale genot. Maar soms is er niets mee te beginnen en zit er niets anders op dan het te mixen met melk. Dat zijn de grootste geluksmomenten in het leven.
Erik heeft altijd al een sterke ruggengraat gehad, dat heb je ook wel nodig met zo'n verleden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Iedereen weet dat het mis gaat, maar alleen Erik grijpt in.
En een kilo zout om je mond mee te spoelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tequile met cherrytomaat of komkommer
Gelukkig had zijn broer nog een rug over, maar dat was niet genoeg voor Erik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Erik heeft altijd al een sterke ruggengraat gehad, dat heb je ook wel nodig met zo'n verleden.
Of een mond om je kilo zout mee te spoelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
[..]
En een kilo zout om je mond mee te spoelen.
Je zou hem zo je eigen rug geven, soms. Soms ook niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gelukkig had zijn broer nog een rug over, maar dat was niet genoeg voor Erik.
Of een kilo peper om je kat mee te spoelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of een mond om je kilo zout mee te spoelen.
Meestal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zou hem zo je eigen rug geven, soms. Soms ook niet.
Of een kat om je hond mee te soppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Of een kilo peper om je kat mee te spoelen.
Of een huisdier om je pizza mee te besmeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of een kat om je hond mee te soppen.
Of een kalkoen om je kano mee te bevaren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Of een huisdier om je pizza mee te besmeren.
Of een kuipje boter om de oceaan mee over te steken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of een kalkoen om je kano mee te bevaren.
Het spijt me. Ik lig al een week op bed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef -tape- het volgende:
Sharron post wel veul hier zeg.
Wolol @ postgeschiedenis.
Toevallig, ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik lig al een week op bed.
Wieso?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik lig al een week op bed.
Dat zou ik niet aanradenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Of een kuipje boter om de oceaan mee over te steken.
Maargoed, bloederige taferelen kunnen we het gewoon de keuken zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Vervelend, zo'n blaar. Gelukkig had de buurman nog een grasmaaier.
Schade.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Gekneusden rib en geen leven. Vooral die laatste.
webhawkjuh toevoegenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ben nieuw met skype, hoe doet ik dat en aan wie moet ik dat door geven om door te komen in de uitzending?
Totaal nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:05 schreef -tape- het volgende:
[..]
Schade.
Je lijkt me wel een dans- of theaterklas meisje, maar misschien ook weer helemaal niet.
Helaas heeft niet iedereen het inzicht van een stukje beemster kaas.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Maargoed, bloederige taferelen kunnen we het gewoon de keuken zien.
Ik wou dat ik het konquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je lijkt me echt zo'n bejaardenbadminton meisje.
Wat, hoezo? Welke? Waar? Wat doe ik?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef -tape- het volgende:
[..]
Oh, en Fok! emoticons gebruiken op twitter is wel killing hoor.
Desalniettemin, de laatste keer dat hij een stukje leverworst verorberd had hebben we drie dagen moeten wachten tot de postbode eindelijk langskwam.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Helaas heeft niet iedereen het inzicht van een stukje beemster kaas.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat, hoezo? Welke? Waar? Wat doe ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef -tape- het volgende:
[..]Aight. Hij begon, en het is ook een fokkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet maar nooit, misschien staat Geert Wilders voor je deur. Hoe open je dan je brieven?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Desalniettemin, de laatste keer dat hij een stukje leverworst verorberd had hebben we drie dagen moeten wachten tot de postbode eindelijk langskwam.
Ik weet welke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Aight. Hij begon, en het is ook een fokker
Dan worden je bombrieven in ieder geval tegengehouden, zonder enig twijfel. Daarbij.. Ach, ik durf het niet eens te zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, misschien staat Geert Wilders voor je deur. Hoe open je dan je brieven?
Je weet dat het fout gaat, wanneer weet je pas als mijn blaf-naar-stem vertaler af is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan worden je bombrieven in ieder geval tegengehouden, zonder enig twijfel. Daarbij.. Ach, ik durf het niet eens te zeggen.
Ik hoop dat het je niet achtervolgt in je dromen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je weet dat het fout gaat, wanneer weet je pas als mijn blaf-naar-stem vertaler af is.
Daar heb ik een dromenvangertje voor. Geen idee wat het kost, een lepel is geen vork.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je niet achtervolgt in je dromen.
Yayquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef sharr het volgende:
01. 034 Pizzalucht
02. 032 sharr
Wat is dit, Pizza.
Nee maar over het algemeen heeft het weinig zin mensen in je kelder te bewaren totdat er enige nuance ontstaat in de natuurlijke habitat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar heb ik een dromenvangertje voor. Geen idee wat het kost, een lepel is geen vork.
Wie heeft het over een kelder? Ik heb alleen een giertank.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar over het algemeen heeft het weinig zin mensen in je kelder te bewaren totdat er enige nuance ontstaat in de natuurlijke habitat.
Snuf. is stoerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik doe heul niet stoer. Hij doet stoer.
Misschien heeft het ook helemaal geen zin meer om die figuren in die omgeving te bewaren..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kelder? Ik heb alleen een giertank.
Klopt. Maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook helemaal geen zin meer om die figuren in die omgeving te bewaren..
Maar als je nu dertien duiven in de lucht hebt vliegen, hoeveel zou je er dan in je hand kunnen bewaren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Klopt. Maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
Geen, ze vliegen in de lucht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar als je nu dertien duiven in de lucht hebt vliegen, hoeveel zou je er dan in je hand kunnen bewaren?
Oplichters zijn rare gozers, ze drinken cola.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zou denken van wel. Maar, schijn bedriegt, net zoals oplichters.
Over het algemeen zijn mensen die cola drinken oplichters.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oplichters zijn rare gozers, ze drinken cola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |