Tja, ik weet niet of het boek echt effect heeft, maar het heeft mij geholpen in de goede mind-set te komen. Je moet het wel écht willen, anders lukt het echt niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, mijn zus is ook gestopt met Alan Carr en die rookt inmiddels toch al een jaar of vier niet meernou ja, alleen twee sigaretten als mijn broertje er is.
Zou je die boeken nog kunnen krijgen? Want het was een hele rage, ik hoor er nu niets meer over, maar als er toen mensen mee konden stoppen, dan kan dat nu toch ook? (en dit is vast een enorme tangconstructie van een zin)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, mijn zus is ook gestopt met Alan Carr en die rookt inmiddels toch al een jaar of vier niet meernou ja, alleen twee sigaretten als mijn broertje er is.
Schilderij uit 1832quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal binnenkort eens ff die foto van mezelf inscannen.. jullie weten niet wat je ziet... 16 etc
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Isabeau het volgende:
En je moet dus door blijven roken terwijl je leest hoe slecht het allemaal voor je is en hoe gevangen je zit in je gewoontes, of zoiets, toch?
Ja klopt.. het is zo jammer dat je niet gewoon kunt stoppen met eten he.. anders was me dat ook wel geluktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Je had ook zo'n zelfde soort strategie boek voor afvallen. Nooit ingekeken, maar dat herinner ik me nog wel
Nou, dat stoppen met eten lukt me aardig deze weekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja klopt.. het is zo jammer dat je niet gewoon kunt stoppen met eten he.. anders was me dat ook wel gelukt
http://www.nederlandstopt.nu/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef golfer het volgende:
B. kwam toen ik besloten had te stoppen aanzetten met een boek dat door 2 van haar RKZ-collega's (longartsen) geschreven boek aan bij mij.
Ik ben begonnen op mijn 14e, gewoon omdat de sigaretjes altijd op feestjes zo gezellig in borrelglaasjes naast de zoutjes stondenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het ook altijd een erg dure hobby gevondenSnap ook niet hoe bijv mijn neefje is begonnen met roken toen hij 13 was. Waar haal je het geld vandaan?
En heb je tegenwoordig als kind niet al te veel andere dure hobby's (telefoon, ipad, spelcomputer, merkkleding etc)
Ik begin ook te twijfelen over auto rijden (doe ik al nauwelijks) met de huidige benzineprijzen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou met de huidige tabaksprijzen ben ik zéker blij dat ik er vanaf ben!! 10 Jaar geleden werd het al duur, maar was het nog wel te doen..
kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen over auto rijden (doe ik al nauwelijks) met de huidige benzineprijzen.
Jaaa! Op het 12,5 jarig bruiloftsfeest van mijn ouders stonden ook overal glaasjes met sigaretten en sigaren!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben begonnen op mijn 14e, gewoon omdat de sigaretjes altijd op feestjes zo gezellig in borrelglaasjes naast de zoutjes stonden
Kind, leef en geniet gewoon van het levenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja potverdikkie!![]()
Ik heb mijn ritme aardig goed kunnen houden deze week, maar nu zit ik echt weer op mijn natuurlijke late niveauVind dat niet gezellig als TAV gewoon moet werken en dus al ruim 2 uur op 1 oor ligt, maar goed..
Ja, maar ik heb mezelf er vooral ook mee als ik volgende week weer moet werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, leef en geniet gewoon van het leven![]()
Wekker op kwart voor 7 dus ik ga nu wel ff liggen![]()
Nja grootste deel gaat natuurlijk naar de staatskas. Wat ik tot op zekere hoogte best ok vind hoor, maar het is wat uit proportie aan het raken door al die ongein er omheen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Euro loodvrij bij de vrije pomp al 1.60 per liter nu.
Echt belachelijk. En dat allemaal vanwege die speculatiedrift en angst voor tekorten. Terwijl Lybie maar een fractie van de voorraad levert en de OPEC makkelijk het omhoog kan brengen, qua aanwezige voorraad.
Een auto zou zooo handig zijn, maar ben ook erg blij er geen te hebben. Benzine is idd echt belachelijk duur (en als ik soms zie wat mensen moeten betalen voor onderhoud of reparaties bij een garage!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Euro loodvrij bij de vrije pomp al 1.60 per liter nu.
Echt belachelijk. En dat allemaal vanwege die speculatiedrift en angst voor tekorten. Terwijl Lybie maar een fractie van de voorraad levert en de OPEC makkelijk het omhoog kan brengen, qua aanwezige voorraad.
Zo heb ik al heel veel wasjes 2x gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Sunnythesun het volgende:
er bonkt iets boven..
oh fuck!! bedenk me nu dat er nog een was in de machine zital een paar uur..
Geloof dat ik die nog maar een keer laat draaien morgen ochtend.
Even weer nagekeken en mijn geheugen werkt nog: inderdaad 1973, die eerste oliecrisis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
Kiele, kiele, Koeweit.
En Den Uyl is in de olie.
1973 ofzo als ik het mij goed herinner.
We mochten niet meer rijden op zondagen, vanwege de olie-boycot.
Had dat te maken met die x daagse oorlog tussen Israel en Egypte of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef golfer het volgende:
Even weer nagekeken en mijn geheugen werkt nog: inderdaad 1973, die eerste oliecrisis.
Slaap lekker met die buik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Maar....mijn buik is eigenlijk al eventjes rustig en ik ga lekker slapen
Ik wil eigenlijk een wasmachine die me ff een smsje stuurt als ie klaar isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik al heel veel wasjes 2x gedaan
Bijna raak. 6-daagse was in de jaren 60 (66/67) en dit was na de zogenaamde Jom Kippoer (Joodse feestdag) oorlog in 1973.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Had dat te maken met die x daagse oorlog tussen Israel en Egypte of zit ik er nu helemaal naast?
Ah, dat was toch die reactie op die 6-daagse oorlog, expres met Jom Kippoer omdat dan veel militairen thuis zouden zijn voor de feestdagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef golfer het volgende:
Bijna raak. 6-daagse was in de jaren 60 (66/67) en dit was na de zogenaamde Jom Kippoer (Joodse feestdag) oorlog in 1973.
Trusteh!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ook maar eens.. kijken of TAV weer lekker ligt
Yups. Dat is in de tijd dat ik mijn verloren beschouwde, tegenwoordig in de USA levende, vriendinnetje daar leerde kennen, die nu geen sjoege meer geeft op mijn mailtjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dat was toch die reactie op die 6-daagse oorlog, expres met Jom Kippoer omdat dan veel militairen thuis zouden zijn voor de feestdagWerd alleen een fiasco voor Egypte.
Ik zal die tekst maar niet kopiëren hier in deze samenlevingsvorm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef borisz het volgende:
Althans eerst poes aaien, die wil nog wat aandacht denk ik.
Je bent gelukkig nog steeds de oudequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal die tekst maar niet kopiëren hier in deze samenlevingsvorm.
Ik vind het heerlijk, dansen (al kan ik het niet meer zonder pillen erin en zo lang en uitbundig als vroeger) en het kan me nog steeds niks schelen hoe het eruit zietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:37 schreef DarkElf het volgende:
Steer, lachen man dat dansendat is iets wat ik echt nog niet kan, mezelf zo vrij bewegen.. toch altijd een erg 'ongemakelijk' gevoel bij.. misschien resterend uit mijn dikke tijd want vroeger had ik dat niet zo ..
Het is een wens.quote:
Thnx. Ik ben vandaag thuis aan het werkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een wens.![]()
* krakkemieke Pee een wiener melange geeft
en het pakje wordt op het werk afgeleverd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thnx. Ik ben vandaag thuis aan het werk
Oei! Dat zou balen zijn!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef z80 het volgende:
[..]
en het pakje wordt op het werk afgeleverd?
Dat mag ik niet hopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef z80 het volgende:
[..]
en het pakje wordt op het werk afgeleverd?
Ze waren echt blijquote:
Hardstikke leuk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze waren echt blij![]()
Hij is twee keer bekeken
Ik voel me ook erg houterig en ongemakkelijk in m'n lichaam.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:37 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen!
Steer, lachen man dat dansendat is iets wat ik echt nog niet kan, mezelf zo vrij bewegen.. toch altijd een erg 'ongemakelijk' gevoel bij.. misschien resterend uit mijn dikke tijd want vroeger had ik dat niet zo ..
Over roken, gewoon cold turkey gestopt, nu bijna 5 jaar geledenen vind t soms nog wel lekker ruiken maar dat is t ook wel. Voel me er veel beter bij.
Zo eerst eens ontbijt en thee
Oh! Balen zeg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
GrmlbGrmbl
Grmbl
![]()
3x raden waar mijn pakketje nu is
Ja. Straks na de KvK maar even naar kantoor. Gelijk naar de borrel dan maarquote:
Netwerken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Straks na de KvK maar even naar kantoor. Gelijk naar de borrel dan maar
Jaquote:
Chef!quote:
Heyquote:
?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey![]()
We hebben splitscreens![]()
![]()
![]()
![]()
_O _
Het ergste is : dit hadden we al jaren geleden zelf kunnen doen![]()
Eh ja, 2 afsprakenprogramma's/schermen op 1 screen naast elkaar. Dus hoef je niet steeds alles weg te klikken en zit het niet achter elkaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
In een browser window bedoel je Bloes?
Wie is Benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen! Ben in wachtkamer. Hierna door naar Bloemendaal!
gatver.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ooja ik heb n gore gele grote vlek op mn bijrijdersstoelgisteren had een meisje die ik ff thuisbracht jus d'orange..blijkbaar gemorst en niks gezegd
soms is het met danseressen echt n puinhoop in mn auto met sandwichverpakkingen, halve zakken chips bah! En ik maar schoonmaken en stofzuigen
Net als IT-ersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het zijn dansers. Tuig van de richel. Allemaal.
Het enige waar ik last van heb bij een auto vol IT'ers is gejank over dat Android beter is dan een iPhone en het gloeiende licht van een iPad.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige waar ik last van heb bij een auto vol IT'ers is gejank over dat Android beter is dan een iPhone en het gloeiende licht van een iPad.
Ja, op die plek moet ik straks zitten als we naar de vishandel in IJmuiden gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ooja ik heb n gore gele grote vlek op mn bijrijdersstoelgisteren had een meisje die ik ff thuisbracht jus d'orange..blijkbaar gemorst en niks gezegd
soms is het met danseressen echt n puinhoop in mn auto met sandwichverpakkingen, halve zakken chips bah! En ik maar schoonmaken en stofzuigen
wees blij dat ze nu zegt, straks had ze je beticht je van incontinentie ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, op die plek moet ik straks zitten als we naar de vishandel in IJmuiden gaan.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wees blij dat ze nu zegt, straks had ze je beticht je van incontinentie ofzo
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
wees blij dat ze nu zegt, straks had ze je beticht je van incontinentie ofzo
Stop en ....zen .... al is het maar 1 minuutje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Botten aan het scannen, administratie aan het bijwerken, literatuur lezen, drukdrukdruk. *stress*
/dagboek
Da's lief van je, maar ik ga zo naar de bibliotheek. Leve het internet, ik kan thuis zien of het beschikbaar is!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Stop en ....zen .... al is het maar 1 minuutje.
@ Krak : het boek van Allen Carr staat hier in de kast en kan ik je opsturen.
Laat maar weten.
Dadelijk een middag werken.
op kantoor of thuisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef borisz het volgende:
Betaling van laptop is verwerkt
Verwachte leverdatum: 4 april
Ze doen er meer dan een maand over om een laptop af te leveren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef borisz het volgende:
Betaling van laptop is verwerkt
Verwachte leverdatum: 4 april
En in elkaar zetten kennelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze doen er meer dan een maand over om een laptop af te leveren?
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:56 schreef DarkElf het volgende:
trouwens P, ik moest wel grinniken dat je Kindle op je werk bezorgd is nu
Je hebt gewoon gelektquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben op de bijrijdersstoel ook een vlek... die ik niet heb gezien toen we hem kochten
Ja! Hoofd draaien is al pijnlijkquote:
Waag het niet om af te zeggen voor morgen hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
auw!!! Het schiet me net tijdens de was ophangen een partij in mijn rug
![]()
![]()
auwauwauw.. Links achter mijn schouderblad ongeveer, iets er onder.. Had daar gister al behoorlijk spierpijn van het sporten van woensdag avond, maar nu is het dus gewoon verrekte pijnlijk geworden. Kon nauwelijks de was ophangen, bewegingen voor me met mijn arm doen echt heel veel pijn!
![]()
Moet zo meteen weer sporten, zal het waarschijnlijk wel van opknappen, maar ik vraag me af of ik me wel kan omkleden
Waarom zou ik afzeggen? Kan nog gewoon eten hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waag het niet om af te zeggen voor morgen he![]()
wij komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef LieLie het volgende:
Als jullie niet komen word ik boos hoor!
En als ik niet kom?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef LieLie het volgende:
Als jullie niet komen word ik boos hoor!
quote:IJswinkel verkoopt ijs met moedermelk
LONDEN - Een Londense ijswinkel biedt vanaf vrijdag ijs met moedermelk. ''Als het goed is voor kinderen, is het ook goed voor anderen'', zei Matt O'Connor van ijszaak Icecreamists.
Dank u, coach!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Alles wat je doen niet als één grote muur van 'te doen' zien, maar als kleine brokstukjes van die muur en die één voor één afwerken. Succes, Steer!
Yoghurtijs?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Het is vooral dat ik nog steeds niet normaal eetYoghurt, rijst, thee, water, beschuitjes, rijstepap (jaja) en banaan geven niet veel klachten, maar ik denk niet dat jullie dat serveren morgen
En je iphone, blackberry of whatever uitzetten.quote:
Hoe was het met Hooters?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Beterschap Ies
Nog steeds rommelig in hoofd. Niks van aantrekken, doen wat er gedaan mot worre.
Vanavond zelf naar Salsa denk ik... kom pas nogal laat thuis uit Ehv.
/dagboek
Succes en hoe het ook wordt: haar groeit weer aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef krakkemieke het volgende:
Zij die een vogelnest gaan kwijtraken, groeten u!
Geen probleem. Het is de eerste kapper waar ik het meteen goed vind zitten. Anders duurt dat een maand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes en hoe het ook wordt: haar groeit weer aan
Die lachtte me uit omdat ik in paniek raakte toen ik moest voordansen aan de groepquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je iphone, blackberry of whatever uitzetten.
Chicks love confidencequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die lachtte me uit omdat ik in paniek raakte toen ik moest voordansen aan de groep
Paniek = no no boemzen.
Hmmm...doe mij ook zo'n cursusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
Mijn cursist is weer vertrokken met meeneming van een sushi-pakket uit IJmuiden.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Nog een uuuuuuuuuuuuuuuuuurtje tot mijn ferkansie![]()
Goede cursus. Kun je een offerte doorsturen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
Mijn cursist is weer vertrokken met meeneming van een sushi-pakket uit IJmuiden.
Voor jou doe ik het voor mijn gebruikelijk uurloon van 140 euro, exclusief de sushi en ex. BTW.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
Goede cursus. Kun je een offerte doorsturen?
140 is happig voor een ZZW-erquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het voor mijn gebruikelijk uurloon van 140 euro, exclusief de sushi en ex. BTW.
Typisch links, altijd de grootste verdieners uitwringenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor jou doe ik het voor mijn gebruikelijk uurloon van 140 euro, exclusief de sushi en ex. BTW.
Klopt. D_H kan het missen. Voor anderen doe ik het gratis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef DarkElf het volgende:
Typisch links, altijd de grootste verdieners uitwringenwant hun komt het idd ook maar aanwaaien he?
Tuincentrum?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef DarkElf het volgende:
mmm ik moet binnenkort een laarzen kopen, nee geen leuke fashion dingen maar gewoon degelijke rubberen. Waar kóóp ik zoiets? (voor niet te veel geld, heb t zelden nodig namelijk)
De Praxis heeft ze ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat was ook het enige wat ik kon verzinnen net
Oeh oeh!! Misschien kunnen we daar wel heen!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:03 schreef LieLie het volgende:
Sunsun! Kijk eens op www.amisdefrance.nl, en een maand later hebben ze iets met Italie!
GMTAquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh oeh!! Misschien kunnen we daar wel heen!!
Bij (onze) Praxis ook hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Intratuin heeft leuke met bloemen of stippen en zo.
*grin. nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Intratuin heeft leuke met bloemen of stippen en zo.
En ze lopen nog lekker ook!quote:
Daar heb ik met goretex gevoerde wandelschoenen voor.. een festivaldag houd ik het niet vol op laarzen helaasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet er nog steeds een stel halen voor regenachtige festivaldagen.
Hoge veiligheidsschoenenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar heb ik met goretex gevoerde wandelschoenen voor.. een festivaldag houd ik het niet vol op laarzen helaas
Nou ja, alles beter dan natte voeten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar heb ik met goretex gevoerde wandelschoenen voor.. een festivaldag houd ik het niet vol op laarzen helaas
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ja, alles beter dan natte voeten.
Yups.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:22 schreef golfer het volgende:
Let vooral op die enorm afgeprijsde. Van 14,99 voor 14,95![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:25 schreef LieLie het volgende:
We zijn met het barrel van mrLie's opa, want de andere auto moest naar de garage. Maar nu moeten de ramen open als we voor een stoplicht staan omdat dan de lucht van de motor de auto in trekt![]()
Nu filequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
het is wel een toffe bak stiekem
quote:
* Stereotomy aai over Krakkebol geeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Niemand ziet dat ik naar de kapper geweest ben!![]()
Maar het voelt veel beter!
Hihi, dank je.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy aai over Krakkebol geeft
Ja! Dan heb je wel leuk allemaal dingen bij elkaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
als ie maar blijft lopen tijdens het stilstaan
![]()
Heb trouwens mijn dinnetje uit Alkmaar ook het linkje gestuurd. Die zit nog steeds met campingplannen in Frankrijk in haar hoofd dus die vind het misschien ook wel leuk om heen te gaan![]()
Oehwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy drop uitdeelt in CUL SC
* krakkemieke extra pure chocolade met zout uitdeeltquote:
Hè gets.quote:
Ik wil even zeggen dat jij en ik, wij hebben dezelfde Ikea slaapbank.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef Aure het volgende:
Hoi! Ben ik weerIk heb vandaag nieuwe schoenen gekocht om over mn dipje heen te komen
![]()
En hoe isset hier? Zijn er nog dingen die ik heb gemist mbt steer en L.?
Oehw, wat voor schoenen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef Aure het volgende:
Hoi! Ben ik weerIk heb vandaag nieuwe schoenen gekocht om over mn dipje heen te komen
![]()
En hoe isset hier? Zijn er nog dingen die ik heb gemist mbt steer en L.?
wat een kutbank hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat jij en ik, wij hebben dezelfde Ikea slaapbank.
Zitten gaat wel, slapen is zo hard aan het eindquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:59 schreef Aure het volgende:
[..]
wat een kutbank hemoet snel een nieuwe gaan kopen
Ow die zijn best leuk! Heb je ze ook in die kleur?quote:
whehe inderdaad, gelukkig hoef ik er niet op te slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zitten gaat wel, slapen is zo hard aan het eind
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow die zijn best leuk! Heb je ze ook in die kleur?
Huh? Kan toch zijn dat ze rooie gekocht heeft?quote:
Ah er zit een boerenbond een dorp verderop.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef krakkemieke het volgende:
DE, bij een Welkoop of boerenbond hebben ze veel keus.
ja precies zo! En was nog van de sale, met extra kassakorting op de salequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow die zijn best leuk! Heb je ze ook in die kleur?
Ik zei hetzelfde, maar dan met smileys.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huh? Kan toch zijn dat ze rooie gekocht heeft?
Ik heb heel fijne donkerblauwe laarzen, maar stiekum wil ik met lieveheersbeestjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah er zit een boerenbond een dorp verderop.
ik zie ze wel es bij de H&M of bij de Hema, maar ik weet niet of ze ze nu hebben..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Middag dames en heren. Ik heb een kokerrokje gekocht en een shirtje met paarlen-eraan vast. Allemaal chique shit in de uitverkoop in zo'n winkel waar ze er van alles maar één hebben.En waar ze doen alsof je de keunigin zelve bent. Kreeg nog net geen champagne om de aankoop te vieren.
Maar hartstikke mooie kwaliteit, ben er heel blij mee.
En nu moet ik ouderwetse zwarte naad-kousen daarbij, vind ik, maar waar koop je die nog?![]()
Oeh sun, sterkte met de rug!
Klinkt gek, maar bij een goeie sexwinkel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Middag dames en heren. Ik heb een kokerrokje gekocht en een shirtje met paarlen-eraan vast. Allemaal chique shit in de uitverkoop in zo'n winkel waar ze er van alles maar één hebben.En waar ze doen alsof je de keunigin zelve bent. Kreeg nog net geen champagne om de aankoop te vieren.
Maar hartstikke mooie kwaliteit, ben er heel blij mee.
En nu moet ik ouderwetse zwarte naad-kousen daarbij, vind ik, maar waar koop je die nog?![]()
Oeh sun, sterkte met de rug!
Of misschien de Pabo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar bij een goeie sexwinkel.
Hema ja? Vroeger wel inderdaad, toen ze nog heel erg in waren. Zal eens kijken! Ik vond ze wel bij de Bijenkorf, maar 12 euro voor iets dat hier slechts één draagbeurt overleeft, leek me een beetje ovverdreven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:06 schreef Aure het volgende:
[..]
ik zie ze wel es bij de H&M of bij de Hema, maar ik weet niet of ze ze nu hebben..
quote:
Dan wil je geen kousen, maar een panty.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hema ja? Vroeger wel inderdaad, toen ze nog heel erg in waren. Zal eens kijken! Ik vond ze wel bij de Bijenkorf, maar 12 euro voor iets dat hier slechts één draagbeurt overleeft, leek me een beetje ovverdreven.
Krakke: ik zat online al te zoeken en toen kwam Google ook met sekswinkels ja! Maar ik wil er wel graag een kruis in, zeg maar.
Maar ze wil een panty. Hoewel ik kousen beter bij een kokerrok vind passen....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:14 schreef DarkElf het volgende:
hemakousen gaan precies 2 keer mee bij mij, daarna plakken ze nauwelijks meer.
Bijenkorf kousen zijn duurder maar zijn ook echt beter
Bruine benen is onmogelijk bij mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar ze wil een panty. Hoewel ik kousen beter bij een kokerrok vind passen....
En ach Dude, als je van de zomer bruine benen hebt, doe je net als in de oorlog. Gewoon een naad op je been tekenen.
Mijn zus had lange benen en kocht haar kousen daarom bij een sex-shop. Daar hadden ze lengtematen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bruine benen is onmogelijk bij mij.Ik ben een hele sproeterige rossige.
De kousen zijn te kort en je ziet de jarretels door de strakke rok heen. ik moet dus echt panties hebben inderdaad.
@DE: je hebt wel gelijk, wat kwaliteit betreft. Maar de katten hier maken er geen onderscheid tussen en ze zijn altijd blij me te zien in een paar leuke nylons.
Zijn ze al gaar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
weet iemand hoe lang spare ribs in de oven moeten?
Rode chardonnay?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Hey FF, lekker wijntje stond er bij binnenkomst
Rauwe of al gekookte?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
weet iemand hoe lang spare ribs in de oven moeten?
Worst zit in de koelkast en de rest van het snoep weten we ook wel raad mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
was n leuke dag trouwens. En Bluezz's maisbrood is lekker. Nuttige tips gekregen van Golfer, nogmaals dank en t was gezellig
. Worst al in de koelkast?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Hey FF, lekker wijntje stond er bij binnenkomst
nee we moeten wachten op zwager en de spareribs moeten nog de oven in. Paddorisotto al op?quote:
In de oven op 200 tot ze bruin zijn. Even doorsnijden om te controleren of ze gaar zijn.quote:
Ja het gaat.. voorzichtig in beweging blijven en af en toe beneemt de pijn me de adem maar het zal morgen vast een stuk beter gaanquote:
Ja, die hebben we net verorberd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
nee we moeten wachten op zwager en de spareribs moeten nog de oven in. Paddorisotto al op?
schatting? 45 min?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In de oven op 200 tot ze bruin zijn. Even doorsnijden om te controleren of ze gaar zijn.
Ik zakte niet hoor.. het schoot er gewoon in, spierblessure.. heb het wel vaker alleen zit het nu echt op een enorm onhandige plek omdat bijna alle bewegingen nu pijnlijk zijn. Zelfs typen voel ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ja jemig Sun; dat je er zomaar doorheen zaktesterkte. Laat je morgen lekker verwennen door Lie
balen zeg! Sterkte!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zakte niet hoor.. het schoot er gewoon in, spierblessure.. heb het wel vaker alleen zit het nu echt op een enorm onhandige plek omdat bijna alle bewegingen nu pijnlijk zijn. Zelfs typen voel ikEn ik heb al zo'n lekker lage pijngrens
Kortom, lijk wel een oud wijf die bij elke beweging puft en kreunt
Wanneer houdt de pech bij jou eens op zeg. Het blijft maar kwakkelen lijkt het. Hopelijk snel weer zon & warmte & een goed lijf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zakte niet hoor.. het schoot er gewoon in, spierblessure.. heb het wel vaker alleen zit het nu echt op een enorm onhandige plek omdat bijna alle bewegingen nu pijnlijk zijn. Zelfs typen voel ikEn ik heb al zo'n lekker lage pijngrens
au niet leuk joh.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ook al geen varkensvlees liefhebber?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze nooit gemaakt.
Och ja.. ik ben gewoon altijd een behoorlijke kneus geweest en ik vermoed dat dat niet echt zal veranderenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wanneer houdt de pech bij jou eens op zeg. Het blijft maar kwakkelen lijkt het. Hopelijk snel weer zon & warmte & een goed lijf.
Jawel hoor. Maar die ene keer dat ik zoiets maakte, waren het krabbetjes. En die had ik eerst gegaard in de marinade. Zit meer vlees aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ook al geen varkensvlees liefhebber?ze ruiken heerlijk iig
quote:
Dat heb ik vroeger nog wel eens gegeten. Was best te doen,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
Maar die ene keer dat ik zoiets maakte, waren het krabbetjes. En die had ik eerst gegaard in de marinade. Zit meer vlees aan.
Had FFT haar luipaardlegging aan dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger nog wel eens gegeten. Was best te doen,
Oh ja, tukkie-time nu.Moet even uitrusten van zo'n enorme wilde middag.![]()
Hoe kwam dat dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef TAV74 het volgende:
nog even zwaaien in dit topic![]()
Ik had gisteravond beter gewoon nog een paar uur mee kunnen beppen hier, heb toch wakker gelegen tot Son boven kwam. Vandaag dus enigszins gaar, maar weekend
Geen idee, beetje chaotische week en ik ben niet echt een stabiele slaper.quote:
het is voorlopig tijdelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Gaat ze dan ook meebetalen voor je internet??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ze is wel bezet helaaschquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
SushiKom binnenkort wel op de koffie om de buuf te ontmoeten Memo
Nu nog in Eindhoven wachten op de CT scans die klaar moeten![]()
![]()
Ja superstrak met niets eronder.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef krakkemieke het volgende:
Had FFT haar luipaardlegging aan dan?![]()
Heb je je dosis bloeddrukpillen wel verdubbeld vandaagquote:
Naast die verhoging van de dagelijkse portie viagra bedoel je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef TAV74 het volgende:
Heb je je dosis bloeddrukpillen wel verdubbeld vandaag
Het waren de beste 20 seconden van haar nog korte levenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Naast die verhoging van de dagelijkse portie viagra bedoel je?
ik hoop wel dat het voor FFT ook net zo lekker was als voor mij.
Ja, maar,.,ja,maar... ik had het dan ook maandenlang opgespaard voor haar!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef TAV74 het volgende:
Het waren de beste 20 seconden van haar nog korte leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |