Dank voor je nuttige bijdrage, maar helaas moet ik er wel eentje maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef Barcaconia het volgende:
Dit soort mislukte marketingschema's zijn wel echt het toppunt van nutteloosheid.
Zeg tegen je docent dat hij wat nuttigs met zijn tijd gaat doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dank voor je nuttige bijdrage, maar helaas moet ik er wel eentje maken.
Ik heb alle tijd om dit te maken ik werk graag om dit tijdstip als je verder wil trollen ga dan naar onz.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg tegen je docent dat hij wat nuttigs met zijn tijd gaat doen.
En je had eerder moeten beginnen dan de laatste dag om half 1 's nachts
Wat is dat dan voor een lelijk kutmodelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef -tape- het volgende:
Het kan gewoon met paint als je wilt? Dan zet je de letters niet schuin, maar gewoon recht in het grote vlak..
[ afbeelding ]
Alsof het uitmaakt, het hele Abell model is überhaubt kanker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een lelijk kutmodel
Ik kon het niet meer met je eens zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef -tape- het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt, het hele Abell model is überhaubt kanker.
Weet je wat pas een lelijk model is? Dit:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef NJ het volgende:
Lukt mij ook nooit met Office. Je krijgt altijd zo'n lelijk model.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |